Kim Laitinen

Pienkone laskeutui sokkona Turussa – lentäjältä uroteko

57 viestiä aiheessa

Laura, asiat asiana ja opitut vikatilanteiden hallinnat hoidossa.  :thmbup:

Lentäminen ja lentokoulutus ei ole eikä ole ollut mitään arpapeliä, vaan taitolaji ( opittu sellainen)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuon koneen pilotti teki sen, mitä pitikin. Toi koneen ja itsensä ehjänä alas. Voin kuvitella, että jonkin verran saattoi jännittää. En haluaisi moiseen tilanteeseen, mutta jos sellainnen sattuu, toivon, että pystyn samaan. Tämä vääntö taas on ylittänyt itsensä jälleen kerran.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koska keskustelu otti vauhtinsa palomestarin toteamuksesta, niin pitäisikö tähän sitten sanoa, että väärin sammutettu?

Itse olen syyllistynyt kertaaleen väärään sammutukseen. Olen päättänyt, että ensi kerralla kun saman organisaation talo palaa, annan palaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä täällä varmasti (minä ainakin) kuultaisiin tarinoitasi ja kokemuksiasi.

Se mitä minä toivoisin sinulta ja muiltakin keskustelijoilta on toisten kunnioittaminen. Se mikä on tuhansien tuntien kokemuksella vain hiukan vaikeaa on muutaman kymmenen tunnin kokemuksella helposti uroteko.

Samaa mieltä  ... lentäjäjillä on taipumus kasvaa vanhetessaan viisaammiksi . Vanhojen ja viisaiden tarinoista/kokemuksista voi oppia sillä vanhat ja viisaat luonnollisesti kertovat vain opettavaisia tarinoita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jukka kiitos kehoituksestasi  :thmbup:

Olishan noita montakin juttua kerrottavaksi, opiksi  :-[

pistän illalla tonne toiseen tropiikkin mutaman  malliksi.. 

taidan perustaa uuden ketjun noille.

Tutustuimme vuonna 1980 ja jo silloin sinä olit kauhean wanha ja (outojakin asioita) kokenut lentojäärä ..  :)

Oletan olevan nyt vanhempi kuin sinä silloin, mutta kokemuksessa taidat pestä minut 5-0.

Joten kuuntelulla ollaan.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään