Jani Salo

GMail Invitet tänne !!

206 viestiä aiheessa

moi

Nyt on kaikille ensimmäiselle kymmenelle halukkaalle lähetetty tuo gMail invite. Toivottavasti tulee lisää inviteja joskus niin voi täällä taas niitä jakaa ;)

On niitä näköjään joku jo ebayssa myynyt :P :P

Saas nähdä koska tuosta gMailista tulee niinkuin virallinen yleisesti jaossa oleva versio (Yjov) jakoon ;D

Eikös jokainen uusi käyttäjä saa sen 4 uutta inviteä käytettäväksi, eli kohta on koko FSN:llä gmail-osoitteet. ;)

Minä en ainakaan heti saanut noita inviteja vaan siinä meni muutama kuukausi ennen kuin ne tulivat postiini. Mitenköhän tuo gMail oikein arpoo noita invitejä jakoon ? Itselläni oli viikko sitten 1 kpl jäljellä ja nyt eilen oli laatikossa 10 kpl :D nyt tosin on nolla ;)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä sain oman gmail-laatikkoni vasta äskettäin, ja inviteja on nyt kuusi. Saattaapi muutama liietä tännekin jakoon, mutta ensin käyn kaverit läpi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Hypättiinköhän" Ilkan, Juuson ja mun yli, kun jälkimmäisille on noita ns. kutsuja näköjään jaeltu?

Ei sinänsä, jokainenhan jakaa noita oman harkinnan mukaan, mutta ihan siis huomiona.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

moi

Itse kyllä laitoin mailit kaikille kymmenelle ensimmäiselle jotka postasivat. Muista en sitten tiedä miten noita maileja laittoivat. Jos saan lisää inviteja niin laitan tänne viestiä että FSN porukka saa nuo mailinsa.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh, jos niitä jollakulla vielä on, niin minun osoitteeni on ilkka.portti [at] cs2.tpu.fi

Minä pistän tulemaan.

edit: lähti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uusin nyt tuon pyyntöni eli jos jollain on ylimääräinen invite niin tänne päin saa laittaa tulemaan tjusix@hotmail.com

Tsekkaa sähköpostisi. Sait juuri joululahjan. ;):D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä jos jollain olis taskunpohjalla tuollainen ylimääräinen niin voi pistää tulemaan Mara.konte@jippii.fi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ööö... jäiköhän joku vielä ilman? Noh, huikatkaa jos jäi, mulla on vieläkin ne kuusi. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäs systeemi tämä on? Kyllä mulle kelpaisi tuollainen kans

huuko@hotmail.com

Et tiedä minä Gmail on mutta silti haluat sellaisen? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo totanoin mä sain sellasen käsityksen että saa jostain 1 gigan sähköpostilaatikon? Joo unohtakaa tää menee jo yli ymmärryksen :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään