Jani Salo

GMail Invitet tänne !!

206 viestiä aiheessa

Moikka

Minulle voisi tuollainen kelvata - nyt kun joudun sulkemaan oman serverini ulkomaille lähdön vuoksi :-\

Eli arttu(at)arttula.com

Kiitos etukäteen !

Arttu

Täällä olis neljälle nopeimmalle tarjolla Gmail :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Myöhässä ollaan taas kun ei ole tullut seurailtua kaikkia foorumin osia, muutenkin ollut muuta tässä.. Mutta jos joltain vielä liikenee niin saa mielellään pistää tulemaan osoitteeseen, partybeetle@hotmail.com

-mikael

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt pitäisi olla kaikille neljälle nopeimmalle mennyt postia :) Ilmoitelkaa jos ei tullut

kyllä kiitos tuli, nopeata toimintaa :) Hyvät joulunjatkot ja uudetvuodet!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole tullut ainakaan minulle asti :-\

Sulla ei taaskaan toimi meilit? Laitanko toiseen osoitteeseen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmm... Olisko niin, että huippuunsa viritelty spammifiltterini blokkaa tuon pois :P Kokeillaanpa tänne työpaikalle: arttu.lahdenpera@tyks.fi

Arttu

Sulla ei taaskaan toimi meilit? Laitanko toiseen osoitteeseen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmm... Olisko niin, että huippuunsa viritelty spammifiltterini blokkaa tuon pois :P Kokeillaanpa tänne työpaikalle: arttu.lahdenpera@tyks.fi

Lähetetty Tyksin meiliin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka

KiitosKiitosKiitos ! :-* :-* Nyt tuli perille. Täytynee hieman säätää noita spämmifiltteriasetuksia... :P

Arttu

Lähetetty Tyksin meiliin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu voisikos joku pistää mulle kallex2@luukku.com kun on vähän ongelmia tuon MBnetin postin kanssa? :P

Lähetetty on, kurkkaapas postilaatikkoosi ;). Minulla on vielä on pari inviteä jäljellä, ilmoitelkaa privalla tai tähän ketjuun, jos vielä haluatte näitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on vielä on pari inviteä jäljellä, ilmoitelkaa privalla tai tähän ketjuun, jos vielä haluatte näitä.

Tuo 1 G kuullostaa tosi hyvältä. Nykyinen xxx@yyy.com on kovin täynnä ja sitäpaitsi tursuaa roskapostia. Jos sinulla vielä invitejä on niin olisin hyvin kiitollinen yhdestä.

Kake

Piilotin oikean vanhan osoitteeni. Liekö vainoharhaa mutta oon niin tympääntynyt roskapostiin. Fooremilaisethat tavoittaa tarvittaessa pikaviestein, jotka tulee kuitenkin päivittäin kattottua.

K

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On muuten hyvä spamfilter tuossa gMailissa :D

Saas nähdä koska tuo gMail tulee viralliseen jakoon. Toivottavasti ei muutu maksulliseksi :P :P

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On muuten hyvä spamfilter tuossa gMailissa :D

Saas nähdä koska tuo gMail tulee viralliseen jakoon. Toivottavasti ei muutu maksulliseksi :P :P

Joo on hyvä spamfilter kun en ole saanut mitään mailia vielä tuonne. ;) Jos tulee maksulliseksi niin toivottavasti me etukäteen tuon saaneet saisimme sen silti ilmaiseksi. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minultakin löytyy 4 inventtiä eli halukkaat laittakoot vaikka privana e-mail osoitteita minulle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo 1 G kuullostaa tosi hyvältä. Nykyinen kaukoleh@hotmail.com on kovin täynnä ja sitäpaitsi tursuaa roskapostia. Jos sinulla vielä invitejä on niin olisin hyvin kiitollinen yhdestä.

No, täytäpäs tämä Kuukkelin tuleva postilaatikkosi. ;) Sait juuri mahdollisuuden siihen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, täytäpäs tämä Kuukkelin tuleva postilaatikkosi. ;) Sait juuri mahdollisuuden siihen.

Aika haasteenpa heitit, ei taida ihan heti täyttyä. Näyttää olevan muiden kommentoijien perusteella myös aika hyvä filtteri. Sikanauta minulla on eniten hotmailia täyttänyt.

Kiitokset Johannes. Pitääpä testailla tätä laatikkoa.

Kake

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos jollain on jäljellä niin pistäkääs mullekin!

jesse_h@welho.com

Laitettu tulemaan... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään