Guest mkuusela

Nopeuta Firefoxiasi

17 viestiä aiheessa

Kyllä selain tosiaan jonkinverran taisi nopeentua tuon operaation jälkeen... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä vissiin tupelsin viimeisen kohdan.

new->integer "nglayout.initialpaint.delay"... ja nokkelana koulujakäyneenä suomensin integer ->numero.. ja loin sinne numeron... :-[

Miten sen tyypin saa vaihdettua siinä rekisterissä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitkäs yhteydet teillä on joilla ei nopeutunut? Minulla on 2Mb/512Kb ja nopeutus oli siis tuntuva. Esimerkkinä tällä foorumilla kestää pari sekuntia kun se etsii tuota sivua, ja sitten alkaa lataamaan sivua. Nykyään kestää yhä sen sekunnin pari kun se löytää sivun mutta sitten se onkin kuta kuinkin heti ladattu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitkäs yhteydet teillä on joilla ei nopeutunut? Minulla on 2Mb/512Kb ja nopeutus oli siis tuntuva. Esimerkkinä tällä foorumilla kestää pari sekuntia kun se etsii tuota sivua, ja sitten alkaa lataamaan sivua. Nykyään kestää yhä sen sekunnin pari kun se löytää sivun mutta sitten se onkin kuta kuinkin heti ladattu.

Nopeutushan syö serverin tehoja 30 kertaisesti, jos asetat tuohon hakukerroiksi 30...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla yhteys on 512/128 ja nopeutumista huomaa joissain tilanteissa, joissain tilanteissa taas (joskin harvemmin) tuntuu olevan yhtä hidas kuin ennenkin.

Mietin vain, että eikös nuo 30 lisäkyselyä sivusta aiheuta serverille lisäkuormaa? Siis ihan vain maalaisjärjellä ajattelen, en näistä serverien saloista tiedä mitään.

Ja Tuukka, tässä suomenkielisessä versiossa tuossa lukee juuri, että lisää uusi kokonaisluku. Sitten tulikettu kysyy luvulle nimeä ja lopuksi numeron arvon, eli tuo 0. Tyyppi vaihtuu falsesta trueksi, kun painaa hiiren oikeaa nappia ja valikosta valitsee muuta arvo, eli englanniksi sitten joku vastaava.

edit: Hannes ehtikin ensin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nopeutushan syö serverin tehoja 30 kertaisesti, jos asetat tuohon hakukerroiksi 30...

Siinä oli alunperin arvona 4. Ja eipähän syö niin kauaa. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on 512/512-wlan-yhteys. Sivut ovat kyllä latautuneet tähänkin asti varsin mallikkaasti ja nopeasti muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, mutta kyllä kai tuossa pienen pientä nopeutusta nyt on havaittavissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään