Alex Lund

Windows movie maker ropleema

17 viestiä aiheessa

Mä yleensä renderöin videoni Windows Liven Movie makerilla. Nyt sitte tuli vastaan ilmoitus että ohjelma ei tue videotiedostoa tai se on vioittunut. Videot joita yritän ruveta muokkaamaan ovat .avi muodossa. Miten saan windows movie makerin taas toimimaan? Ideoita? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko muuttanut MovieMakerin asetuksia?Koitappa painaa sitä palauta oletusasetukset jä käynnistä uudestaan...

Harri

Mistä ne oletusasetukset laitetaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeillaas.

Mitä?! Ei edelleenkään toimi avi tiedostot latasin ja asensin mutt ei toimi.

Sitten se ei vain kertakaikkiaan tue avi tiedostoja. Tämä avi ei ole oikeastaan edes mikään videoformaatti vaan zip tai rar paketin tyylinen muoto jonka sisällä on se varsinainen video avi:ksi pakattuna siksi tuo ei sitä osaa lukea.

Kyseessä on video formaatti jota voi vain katsoa muttei muokata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten se ei vain kertakaikkiaan tue avi tiedostoja. Tämä avi ei ole oikeastaan edes mikään videoformaatti vaan zip tai rar paketin tyylinen muoto jonka sisällä on se varsinainen video avi:ksi pakattuna siksi tuo ei sitä osaa lukea.

Kyseessä on video formaatti jota voi vain katsoa muttei muokata.

Ok. Fraps tallentaa videot .avi muotoon saako sen tallentamaan vaikka .wmv muotoon?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

entä maksullisessa versiossa?

Nyt kun minä olen sinulle vastauksia etsinyt ja tuon fraps ohjelman asentanut voidakseni katsoa voiko sillä tallentaa muihin muotoihin (vaikka sulla on se ohjelma itselläsi enkä näin ollen yhtään ymmärrä mikset itse voinut katsoa...) jotta voisin sinua ongelmasi kanssa auttaa.

Voisitko nyt olla niin ystävällinen että ihan itse menisit ohjelman sivulle ja katsoisit sieltä tuon asian, jos mitään ei mainita niin ei varmaan voi. Ihan vain sen takia että teet jotain itsekkin tässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kun minä olen sinulle vastauksia etsinyt ja tuon fraps ohjelman asentanut voidakseni katsoa voiko sillä tallentaa muihin muotoihin (vaikka sulla on se ohjelma itselläsi enkä näin ollen yhtään ymmärrä mikset itse voinut katsoa...) jotta voisin sinua ongelmasi kanssa auttaa.

Voisitko nyt olla niin ystävällinen että ihan itse menisit ohjelman sivulle ja katsoisit sieltä tuon asian, jos mitään ei mainita niin ei varmaan voi. Ihan vain sen takia että teet jotain itsekkin tässä.

Juu. Eli ei voi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos tuo nyt edes mikään ongelma?

Hommaa esimerkiksi netistä joku video-konvertteri, jolla muunnat sen avi-videon ensin ohjelmasi ymmärtämään muotoon. Esimerkiksi Googlessa hakusanoiksi "freeware video converter", niin johan pitäisi alkaa löytymään.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä pystyy movie makerilla muokata mitä tahansa avi-tiedostoa ja niin pystyy muillakin softilla. Axu myös väitti movie makerin toimineen aikaisemmin. Oletan, että silloinkin kyseessä oli avit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni ainakin on pari kertaa FRAPS tehnyt videoita jotka eivät edes aukea katsottavaksi... Kai pystyt katsomaan videon?

Auttoi kun teki muutaman 2-3 sekunnin nauhotuksen ja heti toimi!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään