Petri Koivisto

NFSU2 pelaaja! Näytä autosi!

47 viestiä aiheessa

Tässäpä tää mun...näkyy vielä huonommin kun otettu digikameralla tv:stä ;D mutta fordihan se siellä ;D

[ Attachment removed / expired ]

Laitetaan nyt vielä tää uudempi ja enemmän tunetettu... ;D

Laitetaan nyt vielä pari... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onpa teillä hienot autot :-* Minun "Pösö" on vielä aika tavallisen näköinen kun eilen vasta alettu pelaamaan 8)

Joo no...eilen mäkin alotin kyllä... ;D Mutta kelpais mulle ainakin tollanen ihan oikeessakin elämässä... ;D ehkä teillekkin? 8) On muuten tosi hyvä peli kun saa autoonsa muokata miten huvittaa...ja saa aika nätin näkösiä... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo no...eilen mäkin alotin kyllä... ;D Mutta kelpais mulle ainakin tollanen ihan oikeessakin elämässä... ;D ehkä teillekkin? 8) On muuten tosi hyvä peli kun saa autoonsa muokata miten huvittaa...ja saa aika nätin näkösiä... ;D

Joo.. Kyllähän tommonen autoki kelpais sitte tulevaisuudessa :) Oletko koko yön pelannu sit ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo.. Kyllähän tommonen autoki kelpais sitte tulevaisuudessa :) Oletko koko yön peannu sit ;D

Nojoo...tultiin kotiin eilen joskus 23... sitte pelasin johonkin puol 3... ;D ja tänään melkein koko päivän.. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kun otit ne teeveestä ne kuvat niin pelaatkos sinä sitä xboxilla vai playstationilla

ET KAI VAAN PELAA PLAYSTATIONILLA!!! :o

;D

XBOX ON PAREMPI!!!

(mun mielipide, itselläni on xbox)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kun otit ne teeveestä ne kuvat niin pelaatkos sinä sitä xboxilla vai playstationilla

ET KAI VAAN PELAA PLAYSTATIONILLA!!! :o

;D

XBOX ON PAREMPI!!!

(mun mielipide, itselläni on xbox)

Tietenkin pelaan PS2! ;D Ja auto vaihtui täälläkin...nyt 3 autoa.. :P Audi A3, Hyundai Coupe, Toyota Celica 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pari kuvaa siitä Celicasta... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin auton kuva tulee.... TV:stä otettu :-X

Hieno pelihän se siellä ;D eiks toi oo opel? ja paljon tarkempi kuva kun mulla :o Tosta kun olisit vielä rajannu noi ylimääräset tekstit pois... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno pelihän se siellä ;D eiks toi oo opel? ja paljon tarkempi kuva kun mulla :o Tosta kun olisit vielä rajannu noi ylimääräset tekstit pois... :P

ei oo opel ;D joo ois pitäny rajata ettet nää millä pelailen ;) no vieressä pelailen PS2:lla GTA san andreasia 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei oo opel ;D joo ois pitäny rajata ettet nää millä pelailen ;) no vieressä pelailen PS2:lla GTA san andreasia 8)

Näyttää iha silt corsalta ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maskista päätellen tuo on kyllä Vauxhall, mutta samaa p..kaa se on. :P Ellei tuo sitten ole joku thyyyning-maski. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maskista päätellen tuo on kyllä Vauxhall, mutta samaa p..kaa se on. :P Ellei tuo sitten ole joku thyyyning-maski. ;D

Thyyyning maskihan se on ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään