Petri Koivisto

NFSU2 pelaaja! Näytä autosi!

47 viestiä aiheessa

Uutta kalustoa :P :

Pontiac GTO. Stockin näkönen ulkoa mutta kaikkea muuta konepellin alta.. ;D

[ Attachment removed / expired ]

Mitsubishi 3000GT

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hmm, pääsin tuota testaamaan ja vaikuttaa ihan kivalta leikkipeliltä ;D ...mutta eikö tuossa saa autoaan hajoamaan mitenkään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hmm, pääsin tuota testaamaan ja vaikuttaa ihan kivalta leikkipeliltä ;D ...mutta eikö tuossa saa autoaan hajoamaan mitenkään?

Ei saa mitenkään muuten, mutta kun ajat jotain päin ja siinä tulee se hidastus jossa auto lentelee tyylikkäästi, niin siinä on aina välillä lasit rikki yms. mutta nekin korjautuu automaattisesti :(. Onneks ei oo samanlaista kun NFS: Porsche 2000:ssa että pitää korjauttaa auto...tulis pienet laskut eräälle ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se johtuu luultavimmin tuosta, että on oikeat automerkit käytössä. Autofirmat eivät tykkää antaa merkkejään peleihin, joissa auton voi pistää atomeiksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosi kiva leikkipeli! ;D haluisitkos sit hajotella niitä autoja? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei saa mitenkään muuten, mutta kun ajat jotain päin ja siinä tulee se hidastus jossa auto lentelee tyylikkäästi, niin siinä on aina välillä lasit rikki yms. mutta nekin korjautuu automaattisesti :(.

Ei kait siitä mee mikään rikki... mun mielestä jos törmää vaikka toiseen autoon ni siitä menee lasit...ei omasta... ;D sellaset äänet kyl on et hajois koko auto mut ku ei näy naarmuukaan... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just sain aloteltua pelin. Mun vaatimaton kärry:

Sellaista kysyisin, että eikö NFSU2 saa enään myydä autoja pois?

Tuli töpeksittyä ja nyt nurkissa makaa turhaa auto. Ennen muistaakseni sai.

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh tässä olis meikalaisen auto... ihan hauska peli hehe pitaisko kysyyä siieltä Audi liikesta paljoinko....? ::)

nfsug-1.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Morjens Janne ja Snorri !

Minkälainen kone teillä mahtaa olla? Olen kiinnostunut enimmäkseen

näytönohjaimesta.

Ja hienot autot. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten toi muuten pyörii PC:llä?? :P

Ainakin tällä minun kokoonpanolla (näkyy tuossa signaturessa) toimii aivan hyvin tämä peli... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

näytönohjaimesta.

Ja hienot autot. 8)

Mulla Excalibur R9600XT Turbo 128Mt. Muusta koneesta voipi mainita, P4 3,0GHz Prescott, 2x512Mt 400MHz DDR.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

näytönohjaimesta.

Ja hienot autot. 8)

Niin pikku kone tällä hehe

AMD XP2400+

Asus A7V880

2x512 DDR Dual channel

Club 3D Radeon 9800pro

160GB SATA ja 200GB SATA Maxtorit

350W Nexus poweri

Vaikka prossu on pieni toi 1024 muisti autta aika paljon ja grafikan hoita 9800pro kiitetavasti ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse tykästyin tuohon ensimmäiseen undergroundiin enemmän. Oli mukavaa kun sai ajot valita suoraan valikosta eikä tarvinnut etsiä niitä GTA tyyliin kaupungista. Muutenkin ajotuntuma ja radat olivat ykkösessä parempia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaverilla on toi peli ja eilen sitä vähän pyöriteltiin siinä, kun iltaa istuttiin. Kuitenkaan kummallakaan ei ole sen hirveämpää intoa, eikä tarpeeksi aikaakaan tuohon peliin, mutta olisi kiva rakennella pari näyttävää autoa "huviajeluun". Siksipä kysynkin, että onko tiedossa koodeja, joilla saisi career moodiin rahaa, kaikki autot ja tuunausosat? Siis sellaisia koodeja, jotka toimii...

Niin tämmöiset löysin tuossa itse (siis kattavin lista), mutta noistakaan ei kaikki toimi alkuunkaan:

http://cheats.ign.com/ob2/068/679/679035.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siksipä kysynkin, että onko tiedossa koodeja, joilla saisi career moodiin rahaa, kaikki autot ja tuunausosat? Siis sellaisia koodeja, jotka toimii...

Aijaiaiai! ;D huijareita huijareita! 8)

Onko se PC:lle se peli?

Jos on niin voithan hankkia jostain netistä sellasen seivin missä on 100% valmiiksi pelattuna.. :P jos tohon peliin ees on sellasta..ainakin gta vice cityyn oli.. ;D

Tässä nyt on vielä järjestyksessä nämä... ;D

PS2- http://cheatplanet.com/ps2cheats/need_for_speed_underground_2.htm

PS2- http://www.cheatcc.com/psx2/nfsug2.html

PS2- http://cheats.1up.com/do/gameCheats?cId=2019333

PC- http://www.gamespot.com/pc/driving/needforspeedunderground2/hints.html

Toivottavasti löydät jotain.. ;):D

Siitä en tiedä toimiiko nuo kun en ole koittanu...hope so.. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samaan peliin liittyvän kysymyksen laitan nyt tänne, kun en viittinyt uutta topiccia tästä tehdä.. Eli, onko joku löytänyt jostakin NFSU2:lle toimivan demon? Itse olen ladannut ainakin Mbnetistä ja kai jostain muualtakin, mutta kummassakin oli jotain vikaa, eli Winzip ei edes purkanut pakettia ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koitas tosta :P

http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelidemot/urheilu-ajopelit/4952/

Tosta lähtee varmasti! ;D

"Need for Speed Underground 2:n demo sisältää Downhill Drift- ja Circuits -radat, joita pääsee pelaamaan Free Roam-, Quick Race- ja Online-pelitiloissa. Ajoneuvona demossa toimii Nissan 350Z.

Laitevaatimukset:

- 933 MHz prosessori, 256 Mt RAM, 32 Mt 3D-näytönohjain, äänikortti, Windows 98/ME/2000/XP (DirectX 9.0c) "

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei muuten toiminut tuokaan... ??? >:(

Valitti ensin jostain readme.txt filun kopioimisesta ja sitten toisella kerralla eauninstall.exe flusta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko sulla ne sillee samassa kansiossa kaikki? Ite en viitti tota latailla kun kestää noin kauan..jos siinä tuli joku zip. juttu ja se pitää purkaa johonkin kansioon niin anna kaikkien olla siellä... Joissakin ohjelmissahan se on niin että jos vaikka kaikkien pitää olla samassa kansiossa mutta ei ookkaan ni ei toimi.. ::)

Tuskin sitte mistään toimii jos ei tuolta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään