Pertti Tuominen

Teiskon kenttä korjaukseen vko34

4 viestiä aiheessa

TERVEHDYS !

Teiskon kenttä on suljettuna lentotoiminnalta vko 34 (19.8.- 23.8.2013). Tällöin tehdään Trafin tarkastusraportin vaatimat korjaukset.

Asiasta tulee NOTAMi.

terv.Hermanni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

TERVEHDYS !

Kenttä on korjattu seuraavasti:

- n. 700 m2 uutta asfalttia

- halkeamiiin meni 800 kg pikeä. 350 metriä halkeamaa sahattiin auki ja piettiin 23n päästä . Muita halkeamia puhdistettiin painepesurilla, lapioilla ja teräskoukuilla sekä piettiin. Pikeämisen suoritti ammattilaiset

- vanhoja maalauksia poistettiin hiekkapuhaltamalla, kului muutama säkki hiekkaa

- maalattiin kiitotien 05 numero ja kynnys uusiksi, 80 l valkoista maalia

- keltaisia viivoja: rullaustien keskilinjaa ja odotuspaikkoja, 80 l keltaista maalia

- ylimaalausta mustalla vanhoja merkintöjä (väärä keskilinja,vanha 23 numero, 23n vanha kynnys); 80 l kului maalia

- teloista, maalikaukaloista, jatkovarsista, hanskoista ja talkoomakkaroista ei pidetty lukua

- lopuksi kävi imuauto putsaamassa kivet ja hiekat pois

Osan hommista teki ammattimiehet ja loput talkoiltiin (350 h). Rahaa kului saatu avustus ja sen lisäksi omaa.

Nyt kenttä on entistä ehompi. Tulkaa tutustumaan !

t.Hermanni

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- halkeamiiin meni 800 kg pikeä. 350 metriä halkeamaa sahattiin auki ja piettiin 23n päästä . Muita halkeamia puhdistettiin painepesurilla, lapioilla ja teräskoukuilla sekä piettiin. Pikeämisen suoritti ammattilaiset

Moi, hieno juttu!

Paljonko teillä oli sitä halkeamaa, eli montako kg / metri arviolta? Mä itse pikesin Jämillä v. 2005 kaikkiaan 7,4 km halkeamia (toki ensin olin putsannut ne juurikin painepesurilla ja harjateräskoukulla) mutta en enää muista tarvitun pien määrää.. Ens keväänä tarttis taas hiukan tehdä sitä hommaa.

-taneli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään