Heikki Pullinen

Kysymys näytönohjaimesta.

3 viestiä aiheessa

Toisella säikeellä Sami myy Asus HD 5450 näytönohjainta. Minulla on käytössä HD 4650 PCI väylä 2. Mitä muita tietoja pitäisi tietää jos ostaisin tuon ja onko siitä minulle jotain hyötyä ( nopeus?). Kaiken kaikkiaan sopiiko se minulle ollenkaan? On hieman sormi suussa näissä hienouksissa.

Heikki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakko kommentoida,

Itsellä 2 kpl:etta asus geforce 8400 ja 8600 pci-e väyläisiä kortteja ja toimii näissä simuiluissani mielestäni ihan hyvin.näitä myydän noin 20€ hinnoissa nykyisin.

Tosin onhan sitä varmasti parempiakin kortteja ja hienompiakin saatavilla mutta riittänee kai nuokin normi simuiluun ja käyttöön.

itsellä suht kaikki asetukset maximissa eikä nykimistä näy,

pyydä koekäyttöön jos olet ostamassa nin näkee onko nykivää liikettä ja pykäläistä reunaviivoja sun muuta epätarkkuuksia niin ei ole riittävän hyvä kortti.

Se suurin pullonkaula kun oikeastaan on tuo tietokoneen prosessorin teho/nopeus enemmänkin nykyisin,näytöt kyllä pitäisi riitttää tehoiltaan jo kaikissa.

Saa korjata JOS tietoni ovat väärät, Viisaammmat vastatkoon paremmin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vinkistä. Ideana on saada tupla hyöty. Kaveri saa tarpeettoman ohjaimen käsistään ja minä ehkä jotain iloa.

Heikki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään