Aleksi Palojärvi

Taas apua! Tälläkertaa Counter-Strike

4 viestiä aiheessa

Heips. Elikkä minulla on ostettu versio Half-Life ja Counter-Strikestä. Molemmat toki niitä ensimmäisiä. Imuroin Countterin Steamista, kun oikea CD-keykin on. Yritän pelata tätä Counter-Strike Steamia TheAllSeeingEyessä. Kun yritän mennä servuun sisään, ne potkii minut aina ulos. Olen kuullut jostain PunkBusterista, mutta en ole saanut tietoa sen enenpää. Olisikos jollakin avustusta? :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mäkin yritin mutta potkittiin kans mutta mun mielestä siinä sanottiin että on virheellinen/laiton se nimi millä yrittää mennä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten kun olet ladannut ja asentanut Cheating Deathin niin mene The All Seeing Eyen optionssiin (view > options). Sitten valitset CS:än ja painat namistkaa "Anti-cheat programs" ja haet siihen sen cdeath.exe:n sijainnin. Laita täplä kohtaan "When connecting to Cheating-Death..."

Nyt ei tarvitse räpeltää ja ihmetellä sen C-D:n kanssa. C-D:n pitäisi käynnistyä automaattisesti, jos sitä tarvitsee serverillä. Kaikilla servereillä sitä ei tartte ja jos C-D on päällä, niin lentää serveriltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niitä CD juttujahan ei tarvi, kun peli on imuroitu steamista. CD:t mulla kyllä on, mutta Steamiin tarvittiin vaan pelin CD-key. Eikä todellakaan pääse sisään crakatuilla avaimilla ;). Kiitos. Yritän nyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään