Juha Paulavuo

Asiakaspalvelutoimintojen johtaja lähtee Finnairilta

6 viestiä aiheessa

Asiakaspalvelutoimintojen johtaja Anssi Komulainen jättää tehtävänsä 31. elokuuta 2013 mutta jatkaa helmikuun 2014 loppuun saakka johdon neuvonantajana. Komulainen on toiminut Finnairissa vuodesta 2001, viimeksi sen Asiakaspalvelutoimintojen johtajana vuodesta 2010.  Finnair ei palkkaa Komulaiselle seuraajaa, joten Finnairin johtoryhmä pienenee yhdellä jäsenellä.

 

Finnairin suunnitelmien mukaan yhtiön Asiakaspalvelutoiminnot sijoittuisivat jatkossa osin Finnairin Kaupalliseen yksikköön ja Operations-yksikköön. Operations-yksikköön siirtyisivät  asiakaspalveluun lennoilla ja lentokentällä kuuluvat toiminnot

 

lentoposti

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Finnair ei palkkaa Komulaiselle seuraajaa, joten Finnairin johtoryhmä pienenee yhdellä jäsenellä.

 

Vai lieköhän tarkoituksena lakkauttaa asiakaspalvelu kokonaan? Ollaanhan sitä jo ajettu alas vuosikaudet.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Asiakaspalvelutoimintojen johtaja Anssi Komulainen jättää tehtävänsä 31. elokuuta 2013 mutta jatkaa helmikuun 2014 loppuun saakka johdon neuvonantajana. Komulainen on toiminut Finnairissa vuodesta 2001, viimeksi sen Asiakaspalvelutoimintojen johtajana vuodesta 2010.  Finnair ei palkkaa Komulaiselle seuraajaa, joten Finnairin johtoryhmä pienenee yhdellä jäsenellä.

 

Finnairin suunnitelmien mukaan yhtiön Asiakaspalvelutoiminnot sijoittuisivat jatkossa osin Finnairin Kaupalliseen yksikköön ja Operations-yksikköön. Operations-yksikköön siirtyisivät  asiakaspalveluun lennoilla ja lentokentällä kuuluvat toiminnot

 

lentoposti

 

Eli, potkut tuli. Puolenvuoden irtisanomisaika ilman työvelvoitetta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nyt lähti kerrankin oikeasta portaasta ,mitään varmaan ei saanut aikaan työssä olo aikana  :thmbup:

 

En ole varmaan ainoa joka haluaisi tietää miten päädyit tähän lopputulokseen?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

En ole varmaan ainoa joka haluaisi tietää miten päädyit tähän lopputulokseen?

 

Et.

 

Oma veikkaukseni on, että ilmeisesti joillakin on vaikeuksia ymmärtää asiakaspalvelutoimintojen käsittävän myös muuta kuin huoltotoiminnan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään