Tomi Viuhkola

Air Nav pro Ipad ongelma

6 viestiä aiheessa

Moro,

Mulla näkyy kyseisessä ohjelmassa kartta keltaisella, lähialueet tumman violetilla (tihrustamalla saa selvää) ja lähetymisalueet kans melko tummalla. Oon koittanu rämpätä asetuksia, mutta en vain ole löytäny mitään mikä palauttais normaalin näkymän.

Neuvoja?

-Tomi-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeile poistaa kartta-asetuksista (maapallon kuva jossa hammasrattaat) Terrain awareness 2D/3D päältä jolloin ANP lakkaa varoittamasta väripeitolla lentokorkeutta lähellä olevasta maastosta ja samojen asetusten Airspaces-välilehdestä Airspace fully shaded-valintatäppä poistaaksesi ilmatilojen varjostuksen. Luulen että näistä on kyse :)

-Markus

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeile poistaa kartta-asetuksista (maapallon kuva jossa hammasrattaat) Terrain awareness 2D/3D päältä jolloin ANP lakkaa varoittamasta väripeitolla lentokorkeutta lähellä olevasta maastosta ja samojen asetusten Airspaces-välilehdestä Airspace fully shaded-valintatäppä poistaaksesi ilmatilojen varjostuksen. Luulen että näistä on kyse :)

-Markus

Sä oot Makke kyllä guru :)

Mulla on ios 7 päivityksen jälkeen ollut ongelma, että padin gps menee pois päältä tai muuten pätkii pidempiäkin aikoja (muuttuu vihreästä keltaiseksi tai sammuu kokonaan). Onko kokemusta/ vinkkejä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys

Asensin ios 7:än enkä ole saanut koko airnavprota avautumaan ipad 4:ssä tai iphone 5:ssä. Pyytää avattaessa ensin avamaan bluetoothin ja kun sen avaa alkaa ohjelma loadaamaan jotain päivityksiä ja häviää hetken päästä kokonaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nörtti mikä nörtti ;)

Lauri: Mulla kerran tehnyt saman. iPadin uudelleenkäynnistys auttoi silloin ja uudestaan ei ole ilmaantunut tuommosta vikaa. Varmaan kokeilisin kummassakin tapauksessa ohjelman uudelleen asennusta. Uusin versio Air Nav Prosta on varmaan asennettuna kummallakin!?

Lyhyesti olisin voinut vaan sanoa että nyt ei tiedot/taidot riitä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään