Guest laukkanenmarko

Air Finland 757 pienoismalli

7 viestiä aiheessa

Olen etsinyt Air Finlandin 757 mallia kaupoista, mutta missään ei ole sellaista tullut vastaan niin otin yhteyttä Sky Mark pienoismallien valmistajaan ja kyselin heiltä mahdollisuuksista saada sellainen.

Sain tänään vastauksen ja he sanoivat että valitettavasti pienin painosmäärä on 250 kpl ja päätin nyt kysyä että olisiko porukalla kiinnostusta tuollaisen päälle? Mittakaava tulisi olemaan 1:200 mitä ilmeisimmin. Jos porukalta löytyy kiinnostusta niin kyselen heiltä tarkempia tietoja ja hintoja.

Sky Markin mallit ovat mielestäni laadukkaita, hyllystä löytyy 3 heidän tekemäänsä konetta ja olen erittäin tyytyväinen kyseisten koneiden laatuun.

Laitetaan vielä linkki heidän sivuilleen www.skymarksmodels.com

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän tuo kiinnostaa, mutta aika vaikea varmaan pelkästään FSN:stä saada 250 halukkaan nimet.

Pitäisi varmaan mieluummin tiedustella Air Finlandilta josko he ottaisivat tuon 757 pienoismallin myyntiin. Voisi sitten tulla halvemmaksi.

Olen kyllä samaa mieltä että SkyMarksin mallit ovat todella hyviä. Itselläni on SkyMarksin A340-600 ja MD-11.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitoin viestiä asiasta Air Finlandille, saas nähdä mitä mieltä he ovat asiasta. Bari Azman Sky Markilta kertoi, että malleille tulee hintaa noin 18 dollaria kappaleelta ja postikulut Suomeen, mutta hinnasta voi ilmeisesti vielä keskustella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voit laittaa minulta tilauksen vetämään.Hieno homma jos onnistuu.

Voiko muuten itse tilata 250kpl:ta ja myydä ne sitten itse.

Tarviiko kysyä lentoyhtiöltä lupa.

tää oli nyt tälläinen ajatusmalli.

Hieno idea sinulta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi tilata varmaan itekkin sen 250kpl, mutta tuleehan tuota hintaa kivasti.. Postikuluineen USA:sta 250 kpl maksaa suunnilleen 3700-4000 euroa.. Pitääpä tehdä Lotto viikonlopuksi ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi tilata varmaan itekkin sen 250kpl, mutta tuleehan tuota hintaa kivasti.. Postikuluineen USA:sta 250 kpl maksaa suunnilleen 3700-4000 euroa.. Pitääpä tehdä Lotto viikonlopuksi ;D

+ tullit etc. eli hintaa tulee varmaan yli 6000€...

Itse tilasin jenkeistä pienoismalleja jotka maksoivat postikuluineen 125$ eli about 90€. Tulleja + maksuja suomesta tulikin sitten +68.01€ :P :P eli pienoismallini 5kpl maksoivat 160€ :( kiitos suomen tullin.

en kyllä enään tilaa jenkeistä elle se hinta mene tuon tullirajan alle.

Jos Air Finland itse myisi noita 757 pienosimalleja voisi se tulla halvemmaksi kuin jos me tilaisimme niitä jenkeistä erikseen. Finskin A321 pienoismalli maksoi Finnirilta muistaakseni 12€.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään