Petri Lehtovirta

Twiitti lennon myöhästymisestä johti ongelmiin Glasgow'ssa

1 viesti aiheessa

Brittimies kirjoitti Twitterissä Easyjetin lennon olevan 90 minuuttia myöhässä, ja esitti huolensa siitä, ettei EasyJet aikonut auttaa lennon takia myöhästyvää sotilasta pääsemään Portsmouthin satamaan jatkoyhteyttään varten.

 

Lentoyhtiö vastasi pyyntöön halpalentoyhtiöille tyypilliseen tapaan:

 

a second attendant told him “EasyJet is a point to point destination carrier" and how he continued his journey was not the airline's responsibility.

The Independent

 

Matkustajan mukaan EasyJetin työntekijä kehotti häntä harkitsemaan twiittejään mikäli mies haluaisi vielä päästä lennolle.  Lopulta matkustaja päästettiin koneeseen työntekijöiden saatua tietää tämän olevan oikeustieteen luennoitsija.

 

http://www.rantapallo.fi/matkailu/halpayhtio-yritti-estaa-matkustajan-paasyn-lennolle-syyna-kommentti-twitterissa/

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään