Esa Sairio

Mainokset pois nettisivuilta?

17 viestiä aiheessa

Miten mainokset saa pois nettisivuilta? Selain on IE 10.

Luin Kotimikro-lehdestä ilmaisesta ohjelmasta, mutta en muista enää tuon nimeä. Ohjelman voi lisätä IE 10-selaimeen ja se pistaa mm. pop-up-mainokset, jotka tunkevat kaiken päälle joillain nettisivustoilla. Samaten lehdessä oli että esim. Iltasanomien nettisivujen yläbannerit saa ohjelmalla pois.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiettävästi kukaan ei tälläiseen kehoittanutkaan.

Mitä sitten tarkoittaa Esa Räisäsen kommentti tuossa edellä?

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä sitten tarkoittaa Esa Räisäsen kommentti tuossa edellä?

Ykköskohdassa tarjottiin parempaa selainta, kakkoskohdassa oli ratkaisu IE:n ongelmaan ja kolmas kohta kertoi, että homma toimii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo että vaihda selainta on täysin omaa kokemustani. Käytin alkuun IE:tä, siitä vaihdoin firefox:iin ja nykyään käytössä chrome (paras tähän mennessä ja käytössä joka puhelimessani). En sitten tiedä onko sinulla työpaikan takia tai jotakin muuta syytä miksi et halua/voi vaihtaa selainta. Itse voin vain suositella selaimen vaihtoa, se haluatko/voitko, on sinun oma asiasi. Mikäli haluat käyttää IE:tä, niin minun puolestani. Ei minua todellisuudessa voisi vähempää kiinnostaa kuka käyttää mitä selainta milloinkin. Se oli vain ehdotus.

Tuo lmgtfy (let me google that for you) on kieroutunutta huumorintajuani ja muutenkin hyvin yleinen nettivitsi. Jos se aiheutti sinulle mielipahaa, niin pyydän anteeksi. Tämä ei ollut missään nimessä tarkoitukseni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mac + Safari ja mainokset pois Youtube-videoista? Googlettelin ja jotain löytyi, mutta ei löytynyt ymmärrystä miten homma laitetaan toimimaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei hoida ainakaan mulla.

Ei se tue Safaria, ainakaan Wikin mukaan:

Adblock Plus (ABP) is an open-source content-filtering and ad blocking extension for Mozilla Firefox (including Firefox for mobile), Google Chrome, Internet Explorer, and Opera web browsers.

http://en.wikipedia.org/wiki/Adblock_Plus

(Pelkkä "Adblock", ilman plussaa, on kai wanha versio?)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos käyttäisit sitten youtuben katseluun vaikka chromea? Siinä adblock kyllä poistaa kaikki mainokset nettisivuilta ja yutube videoistakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään