Peter Lord

Tunnetko Sami H:n

10 viestiä aiheessa

Viime viikolla minulle soitti kesken erään palaverin lentäjä Sami Häkkinen. 

Lupasin soittaa takaisin ja kirjoitin numeron muistiin. Valitettavasti vaan en löydä sitä muistilappuani nyt mistään. :-[

Autahan: Jos tunnet Samin, voitko laittaa hänen numeronsa tiedoksi jollakin tavalla, mieluiten vaikka SMS:lla 045 670 3670 - tai pyytää häntä soittamaan minulle uudelleen.

Kiitos !

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiedän parit numerot: 020202, 0100100 tai 16400. Joku noista taitaa olla oikea. ::)

Tiedätkö montako Sami Häkkistä suomessa on? Sen verran voin kertoa, että niitä on enemmän kuin yksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viime viikolla minulle soitti kesken erään palaverin lentäjä ...

Siis eikö numero jäänyt kännykän vastaanotettujen puheluiden muistiin? ::)

Voihan sen lähettäminen toki olla estetty, mutta kun et maininnut, tuli vaan mieleen, mahdoitko edes katsoa ;).  Harvoin ainakin minulle sellaisia soittoja tulee, ettei numeroa tulisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis eikö numero jäänyt kännykän vastaanotettujen puheluiden muistiin? ::)

Varmaankin, mutta jo sulle tulee muutama kymmenen puhelua päivässä, niin olisi siinä bufferin mahtuvissa numeroissakin jo pähkäiltävää ja saattaa olla jo pudonnut pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaankin, mutta jo sulle tulee muutama kymmenen puhelua päivässä, niin olisi siinä bufferin mahtuvissa numeroissakin jo pähkäiltävää ja saattaa olla jo pudonnut pois.

Päiväys ja kellonaika toki auttaa :). Lokin koko epäilemättä riippuu puhelimesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään