Kirjoitettu Tammikuu 20, 2013 KLM:llä maailmalle... [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 20, 2013 AY 831 6 Tammikuuta [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 20, 2013 KLM:llä maailmalle... [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 20, 2013 Tässä siis olin menossa Zurichiin joulukuussa,koneena Finskin A321 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 20, 2013 Helsinki-Amsterdam Sataa, sataa ropisee... [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 1, 2013 Yksi wanha viime kesältä. British Airways 747-400 ORD - LHR [ attachment removed / expired ] Jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 1, 2013 Muutama viimeisimmältä reissulta. Kuvissa edustavat Jordania, Israel ja Egypti. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 5, 2013 B-HNN:n paskanen ikkuna Chek Lap Kokilla 16.1. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 7, 2013 Parit Islannista, videokaappauksia GoProsta: BIRK RWY 10 Reykjavik Þingvallavatn Ja pari vielä norjalaisen siiveltä: Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 28, 2013 Vähän pikkusempaa siipeä tällä kertaa Helsingin edustalla liikuskellaan. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2013 [ attachment removed / expired ] Kommenttia otetaan vastaan. Kuva on otettu Afganistanin yläpuolella. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2013 Kommenttia otetaan vastaan. Kuva on otettu Afganistanin yläpuolella. Horisontti vinossa Jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2013 Näytti mielestäni hienommalle noin, kuva on otettu suht pikaisella aikataululla muutenkin iPhonella. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2013 Finnair Boeing 757 matkalla Dubaista koti-Suomeen. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2013 Muutamat räpsyt hiihtolomareissulta: Tylsä kuva + pas...likainen ikkuna, mutta... [ attachment removed / expired ] Lufthansa A346 @ Frankfurt [ attachment removed / expired ] Sitten mennäänkin jo paluumatkaan: Rullaati, rullaati (Lufthansa A343) [ attachment removed / expired ] Lufthansa 639, cleared for take-off runway 30R [ attachment removed / expired ] Dubain kaupunkia [ attachment removed / expired ] The World-saaristo [ attachment removed / expired ] Luminen Munich [ attachment removed / expired ] Illaksi kotiin [ attachment removed / expired ] Miikka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 15, 2013 Grönlannin ylitystä viikko takaperin 8) Nätit ne vaan on näkymät tuollapäin [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 15, 2013 Oskun kuvasta tuli mieleen, että eikö Finnairin A330:t pysty dumppaamaan polttoainetta kun näyttää olevan putken tyngät ummessa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 15, 2013 Oskun kuvasta tuli mieleen, että eikö Finnairin A330:t pysty dumppaamaan polttoainetta kun näyttää olevan putken tyngät ummessa? Ei pysty. nimim. 2h Porvoo holdingissa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 15, 2013 PH-BXK portilla 26. Kertokaas, että onko editointi mennyt liian överiksi? [ attachment removed / expired ] Auringonnousua pinnalla FL380 [ attachment removed / expired ] Rullailua portille @AMS [ attachment removed / expired ] PH-KZK valmiina lähtöön kohti Brysseliä [ attachment removed / expired ] Nousua FL150 kohti [ attachment removed / expired ] PH-WXD:llä Amsterdamiin [ attachment removed / expired ] FL140 [ attachment removed / expired ] PH-BXD:llä takaisin Helsinkiin. Nousua pinnalle FL390. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 15, 2013 Olen aina halunnut tietää kuuluuko näissä ''takaturboissa'' eli esim b717, fokker 100 ja ne kaikki ni jos istut ihan perällä ja moottorin vieressä niin kuuluuko kovempi ääni ? Ja jos kuuluu niin kuuluuko paljonkin ? ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 15, 2013 Kertokaas, että onko editointi mennyt liian överiksi? Ei ole yhtään mennyt yli. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 15, 2013 Olen aina halunnut tietää kuuluuko näissä ''takaturboissa'' eli esim b717, fokker 100 ja ne kaikki ni jos istut ihan perällä ja moottorin vieressä niin kuuluuko kovempi ääni ? Ja jos kuuluu niin kuuluuko paljonkin ? ??? Ainakin B717 kuuluu paljon paremmin jos istuu aivan moottorin vieressä, kun taas eturiveillä melu on todella vähäistä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 15, 2013 Olen aina halunnut tietää kuuluuko näissä ''takaturboissa'' eli esim b717, fokker 100 ja ne kaikki ni jos istut ihan perällä ja moottorin vieressä niin kuuluuko kovempi ääni ? Ja jos kuuluu niin kuuluuko paljonkin ? ??? Fokker oli kyllä tuolla takana melko äänekäs, muttei kuitenkaan niin paljoa etteikö se olisi häirinnyt. Paineistus oli myöskin nykyaikaa jäljessä, kun vasemmasta korvasta meni tärykalvo BRU-AMS legillä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 15, 2013 Ei ole yhtään mennyt yli. No hyvä, kun tällä mun surkealla näytöllä vaikutti aluksi olevan melko äärirajoilla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 15, 2013 Ainakin B717 kuuluu paljon paremmin jos istuu aivan moottorin vieressä, kun taas eturiveillä melu on todella vähäistä. Edessä tulee niin epätodellinen olo, että onko moottorit edes käynnissä. Ilmailu harrastaja toki istuu aina näissä takana siellä meluisimmilla paikoilla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla