Guest fsfinland

Wing views

1 420 viestiä aiheessa

Parit Kauhavalta:

[ attachment removed / expired ]

Nousua.

Vinaalissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä pari kuvaa kauhavalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Matka Kreetalle 2005. Tuollainen näkymä oli juuri ennen ukkosmyrskyä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pakko vielä kysyä Janilta, että olisiko tuosta isompaa versiota? Olisi todella hieno taustakuvana.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Air Finland B752 OH-AFI Rodos-Helsinki, 211007

TUIfly Nordic B75W SE-RFP Helsinki-Chania, 290608

Kuvat pokkarilaatua. :-\

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä Pontus  :thmbup: Mistä kohti mahtaa kuva Rodos-Helsinki lennolta otettu ? Heti nousun jälkeen ?  8)

Missä päin Rodosta majailit ? Itte viime Rodoksella käynnillä viime vuonna asustelin keskustan vilkkaiden teiden vieressä hotellissa eikä tullut nukkumisesta kyllä yhtään mitään ilman korvatulppia. >:( Taidankin siispä ensi kerralla mennä vaikkapa Falirakiin. siellä ainakin on rauhallisempaa. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten onko oikealla oleva vuoristo Turkin vuoristoa joka näkyy Rodokselta asti hyvällä kelillä melko selvästikkin ?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä Pontus  :thmbup: Mistä kohti mahtaa kuva Rodos-Helsinki lennolta otettu ? Heti nousun jälkeen ?  8)

Missä päin Rodosta majailit ? Itte viime Rodoksella käynnillä viime vuonna asustelin keskustan vilkkaiden teiden vieressä hotellissa eikä tullut nukkumisesta kyllä yhtään mitään ilman korvatulppia. >:( Taidankin siispä ensi kerralla mennä vaikkapa Falirakiin. siellä ainakin on rauhallisempaa. ::)

En muista milloin tuo on otettu, mutta luultavasti alkulennolla, joten on hyvinkin mahdollista että tuossa on turkin vuoristoa. Mutta että se olisi samaa vuoristoa mitä Rodokselta näkyy, on hyvin epätodennäköistä, koska turvavyömerkit olivat kuvaushetkellä jo sammutettu.

Itse asustelin Ixiassa. Se on rauhallisempi paikka kuin Rodoksen kaupunki, mutta vain pienen taksimatkan/kävelymatkan päässä Rodoksen kaupungista. :thmbup:

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu niin varmastikkin kyllä vähän pohjoisempaa Turkkia kuvassa ja hetken päästä olittekin jo mustan meren päällä jonka ylitse lennetään Helsingin ja Rodoksen välisillä lennoilla yleensä.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistetään nyt parit HEL-AGP-HEL matkalta..  :)

Suomessa ollaan..  ::)

Saksan päällä..

Rojut ulkona..  8)

Winaalissa Rwy 15:sta..

8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen menossa syksyllä Falirakiin. Onkos foorumilaisilla kokemuksia kys. paikasta?

Pistetään nyt parit HEL-AGP-HEL matkalta.. :)

Winaalissa Rwy 15:sta..

Oskari, taidat olla ottanut tuon kuvan pitkällä valotusajalla, tai sotten sinulla on joku erittäin valovoimainen putki, nimittäin minun 450D:llä ja EF 70-300:lla tuli paljon pimeämpää jälkeä 1/25 valotusajalla.

EDIT: näyttää olevan aukko f 3.8, minun putkella paras mahdollinen on f 4  :(, ja valotusaika 1/100, ISO 800, taitaa olla D60:sesi ja mikä putki siinä onkaan, ainakin parempi kuin minun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oskari, taidat olla ottanut tuon kuvan pitkällä valotusajalla, tai sotten sinulla on joku erittäin valovoimainen putki, nimittäin minun 450D:llä ja EF 70-300:lla tuli paljon pimeämpää jälkeä 1/25 valotusajalla.

EDIT: näyttää olevan aukko f 3.8, minun putkella paras mahdollinen on f 4  :(, ja valotusaika 1/100, ISO 800, taitaa olla D60:sesi ja mikä putki siinä onkaan, ainakin parempi kuin minun.

AF-S DX VR 18-55/3.5-5.6G ED eli Kitti putkella otettu nuo..  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wings viewejä Pudasjärveltä.

DC-3:n Wing view.

Cessna 172:n wing view käynnistelevällä DC-3:lla höystettynä.

Pudasjärveä OH-AWA:n ikkunan läpi.

EFPU.

Toinen DC-3:sta.

EDIT: Kuva lisätty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

3.7 Rome - Helsinki, AY783 koneena B757 :)

US Airways

img0917az6.jpg

Rooma

img0933yd0.jpg

Sveitsin/Itävallan yläpuolella

img0942cr0.jpg

Yllättäen Rooman yli 35 astetta muuttuu Helsingin kuurosateisiin :thmbdn:

img0948sy4.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla