Guest fsfinland

Wing views

1 420 viestiä aiheessa

Vielä pari löytyi kätköistä lisää noita viime kesän kuvia:

Bahamasairin B732 lähestymässä Nassauta

[ attachment removed ]

Bahamasairin Dash 8 (-300) lähestymässä Freeportia

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitetaan nyt vähän kuvia pienemmänkin masiinan kyydistä.

[ attachment removed ]

Platalla oli ruuhkaa :o

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et sattunut tulemaan tuolla OH-LKK:lla Helsinkiin maanantai-iltana? Jos näin nimittäin oli, niin taisin istua koko lennon vieressäsi!! ;D

Harmi kun ei silloin tajunnut, vaikka pieni aavistus mielessä kävikin :-\.

Täysin off-topiccina ja mitenkään henkilöön kohdistumatta.....

Eikös tuollainen selviäisi esmes vaikka sillä että avaisi suunsa ja kysyisi? Jos näkee toisen räpsivän kuvia ikkunasta niin ihan vaikka small talkina voisi heittää että " ai harrastatko valokuvausta? "

Tämä nyt tietysti on oma pet peeve mutta olen aina ihmetellyt sitä että miten varsinkin suomalaiset jaksavat istua tuntikausia jonkun toisen vieressä sanaakaan sanomatta? Eikö luulisi että matkakin kuluisi rattoisammin jutellessa? Olen vuosien varrella käynyt erityisen mielenkiintoisia keskusteluja juuri tuollaisen ajan tappamisen merkeissä ja tavannut mitä mielenkiintoisimpia ihmisiä, muun muassa maailmanluokan harvinaisuuden, absolutistin irlantilaisen.....  ::)

Jos joku on oikeasti sitä mieltä että on mukavampaa syventyä winglettien yksityiskohtiin nelisen tuntia tai lukea se turvaohje seitsemättä kertaa niin sitten ei auta kuin myöntää olevani syntymävikainen jolla turpavärkin kiinnipitokoneisto on epäkuntoinen......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olgan siipi Hong Kongin aamuauringossa, Finnair MD-11 OH-LGA HEL-HKG 9.4.

[ attachment removed / expired ]

Tunnelmaa Kiinan sisäiseltä; China Southern A330, 17.4.08, Shenzhen SZX - Shanghai Hongqiao SHA

Matkalentokorkeudella:

Noin tuntia myöhemmin sama siipi hieman eri asussa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Eikös tuollainen selviäisi esmes vaikka sillä että avaisi suunsa ja kysyisi? Jos näkee toisen räpsivän kuvia ikkunasta niin ihan vaikka small talkina voisi heittää että "ai harrastatko valokuvausta?"

Johon meikäläinen olisi voinut sarkastisesti vastata "En, inhoan koko hommaa, siksi näitä kuvia onkin tullut räpsittyä tällä vehkeellä vasta noin 6000 kipaletta".

;D

Eikö luulisi että matkakin kuluisi rattoisammin jutellessa?

Argh, mä olen huono juttelemaan vieraiden kanssa! ::)

Olen vuosien varrella käynyt erityisen mielenkiintoisia keskusteluja juuri tuollaisen ajan tappamisen merkeissä ja tavannut mitä mielenkiintoisimpia ihmisiä, muun muassa maailmanluokan harvinaisuuden, absolutistin irlantilaisen.....  ::)

Ja minä tunnen teetä inhoavan englantilaisen. ;D

Jos joku on oikeasti sitä mieltä että on mukavampaa syventyä winglettien yksityiskohtiin nelisen tuntia tai lukea se turvaohje seitsemättä kertaa niin sitten ei auta kuin myöntää olevani syntymävikainen jolla turpavärkin kiinnipitokoneisto on epäkuntoinen......

Ei tuolla HEL-MAN- (tai MAN-HEL-) välillä ehdi syventyä niihin kuin vajaat kolme tuntia, ja siitäkin osa menee syömiseen ja ruoan valokuvaamiseen. ;D

Eikä sitä kirjaakaan ehdi lukea kunnolla, jos vieressä joku yrittää jatkuvasti höpöttää. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Johon meikäläinen olisi voinut sarkastisesti vastata "En, inhoan koko hommaa, siksi näitä kuvia onkin tullut räpsittyä tällä vehkeellä vasta noin 6000 kipaletta" ;D

Sarkasmi on huumorin laji ja selkeä osoitus siitä että edes jonkinlaista huumorintajua omataan. Ei noin vähästä vielä lannistuta  8)

Argh, mä olen huono juttelemaan vieraiden kanssa! ::)

Aivan totta. Vieraiden kanssa on vähän hankala jutella. Siksi niihin kannattaa tutustua.

Ja minä tunnen teetä inhoavan englantilaisen. ;D

Eipä silti, olen erällä lennolla Ben Gurionille tutustunut Sabraan erään keskisuomalaisen seurakunnan kanttorin toimesta. Kun ei koskaan tiedä....

Ei tuolla HEL-MAN- (tai MAN-HEL-) välillä ehdi syventyä niihin kuin vajaat kolme tuntia, ja siitäkin osa menee syömiseen ja ruoan valokuvaamiseen. ;D

.... ja sit pitäis  se turvaopaskin vielä lukea. Onneksi sen syömisen kanssa ei tarvitse vitkastella ja nauttia ruoasta. Mitä siitäkin nyt tulisi jos lennolla viihtyisi?

Eikä sitä kirjaakaan ehdi lukea kunnolla, jos vieressä joku yrittää jatkuvasti höpöttää. :P

Pitää valita oikea kirja. Macarthur Jobin kirja Air Disaster tai joku onnettomuustutkintalautakunnan raportti hiljentää yleensä. Paitti jos se on jolu lentokoneisiin hurahtanut täältä forumilta. Sittenhän ne vasta innostuu......  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, se Harrin (oletettavasti) matematiikan kirja ja integraatiot olivat kyllä aika pelottavan näköisiä. ;D

Ai niin, mutta sinähän vastasit Harrin viestiin, minähän vain pistin sen winglettikuvan tänne. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai niin, mutta sinähän vastasit Harrin viestiin, minähän vain pistin sen winglettikuvan tänne. ;)

Kunhan höpisin ja ilkeyksissäni ihmisiä provosoin. Harri parka vaan sattui sopivasti kohdalle.....  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässäpä siipikuvia parilta viime reissulta.

1. Lennolta Helsinki-Hania, 19.10.07, Boeing 757 OH-LBT

2. Lennolta Hania-Helsinki, 26.10.07, Boeing 757 OH-LBO Hanian kenttä siinä wingletin vieressä.

3. Lennolta Helsinki-Malaga 29.02.08, Airbus A321 OH-LZA Välimeren päällä tekemässä laskua Malagaan.

4. Lennolta Malaga-Helsinki 07.03.08, Airbus A321 OH-LZE

5. Lennolta Helsinki-Oulu 08.03.08 (n. klo 00:20) Airbus A320 OH-LXI Nousua Helsingistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huh huh Elias että olet hienot wing viewt saanut! Ennen kaikkea tuo ensimmäinen kuva vetosi minuun. Kyllä on vain kauniit maisemat ja kaunis wingletti, vau!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Otetaanpa näin kevään kunniaksi mukaan vähän purtsikkasiipeäkin - tällä sitten taitettiin perjantaina kuivatermiikissä. Eikä onneksi tarvinnut turvautua oheisen vetoauton enempiin apuihin. Keikka siis päätyi takaisin Räyskälään vaikka välillä nostot olivatkin hakusessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutamia heikkolaatuisia siipikuvia hiukan erilaisita vehkeistä viime kuukausien aikana itärajan ja Uralin väliltä.

Standardikyyti, Tu-134 

Spesiaalikyytejä, OH-PAY

SE-LIL

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tää on kyä yks maailman hianoimpia lähestymismaisemia ku keli on näinkin hyvä.

Nimim. Tähän ei kyllästyä voi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla