Guest jek

Malmin avoimien ovien päivä 2003 -video (11 Mt)

11 viestiä aiheessa

Jos kaistaa riittää, niin tässä olisi arkistoistani kaivettu video Malmin lentokentän avoimien ovien päivästä 2003 (sillon oli ne dc3:t). Video on 11 Megaa.

Loppupätkästä piti poistaa musiikki tekijänoikeushässäköiden takia, mutta jokainen voi mielessään hyräillä Moonlight serenadea sen aikana.

http://www.kolumbus.fi/janne.ek/Malmi2003.wmv

T.Janne

Edit. Videon koko pienennetty 11 Megaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kiitos videosta. Etkös sinä Janne ole käynyt av-viestinnän oppilaitoksessa koulua? Ainakin Yks Janne Ek opiskeli samaan aikaan sielä. Jos olet sama Janne niin eikös sinun pitäisi tietää, että sehän on kiellettyä teosto musaa jaella videoitten mukana, mutta ainahan sitä tehdään ilman mitään pelkoa kiinijäämisestä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos videosta, itse tykkäsin todella paljon.

Hienoja kuvakulmia on paljon ja musiikki tuo hyvää tunnelmaa...

Lisäksi tuo "vanha" pätkä tuossa lopussa oli kanssa hieno!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sain juuri katsottua tuon videopätkän, ja oli kyllä todella hieno ja hyvin tehty!

Tuo Mädärin ohilento oli kyllä TODELLA hienon näköinen.

Karmaa tulee... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Video oli hieno. hyvin leikattu ja muutenkin... mutta mutta... näin tekniikka ihmisenä vierastan tuota musiikkia.. koneiden äänet tuovat paljon siitä fiiliksestä mitä paikan päällä voi kokea.

Seuraavaksi minun pitäisi kai julkaista Kymi 2004 videot.. n.60min. äxsöniä... mukana myös "ohjaamo video" Bell 206:sta...

Jahka saan sen ripatuksi ja löydän jostain nettitilaa riiittävästi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kiitos videosta. Etkös sinä Janne ole käynyt av-viestinnän oppilaitoksessa koulua? Ainakin Yks Janne Ek opiskeli samaan aikaan sielä. Jos olet sama Janne niin eikös sinun pitäisi tietää, että sehän on kiellettyä teosto musaa jaella videoitten mukana, mutta ainahan sitä tehdään ilman mitään pelkoa kiinijäämisestä.

Tiedän. Olen kyllä hyvinkin tietoinen noista tekijänoikeusasioista ja kyllä niiden kanssa on painittukin... Siksihän minä sen viimeisen kappaleen jätinkin pois - vaikeuksien välttämiseksi.

t.Janne (Av-viestintä)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Hieno video kiitos siitä. Musiikkikin oli mielestäni hyvä. Itse jäin kaipaamaan ihmisiä koneita tarkkailemassa. Pelkien konekuvien katselu alkaa helposti puuduttamaan ja tekee asian turhan teknisen sävyn.

Lisää kuvia ja leffoja vain esille.

t:marko

www.malminilmailukerho.net

meidän kerho teos löytyy osoitteesta

http://www.mik.fi/yhdistys/efhf_dvd.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ahh.. mahtava video 8) Oli kyllä kiva päivä sillon!! Mädärin ohilento kahdesti oli mukava ylläri.. Ja kolmosten murina rauhoitti mielen.. Hieno kokonaisuus kyseisessä tapahtumassa muutenkin :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään