Mika Raurala

Vandaali(t) iski(vät) viikonloppuna Malmilla

30 viestiä aiheessa

Mihin kiire, yönselkään?

No vaikka nyt synkin hetki vuodesta onkin, niin klo 10:22 kuitenkin oli aamupäivää vaikka siltä ei aina näytäkään.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tuosta ei nyt saa erkkikään selvää. mitä yritit sanoa

Mä en ole Erkki joten siksi ehkä ymmärsin mikä oli ideana.. Kone on siis ainakin siirtolentokelpoinen jos se flightradarin mukaan paahtaa jo menemään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- Meidän sopimus on päättynyt ja kustannukset menevät omistajan piikkiin. Kyllä siitä varmaan riita saadaan aikaiseksi. Ranskalaisen miljonäärin kanssa mikään ei ole ollut tähän asti yksiselitteistä, Siimes toteaa.

Joo-o, käy sääliksi Aviastarin kavereita ja itse turmeltua konetta. Itse opin lentokonekauppoihin liittyen, että kun ottaa sopimuspohjaksi amerikkalaisen paperin, niin niissä on riitatilanteisiin liittyvät riskit melko hyvin hallinnassa. Lakimiesten miekkailuksi se silti meni, johon taas oikesuturvavakuutus on hyvä olla olemassa.

T. Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuolla 100 tonnilla putsaisi tuollaisen koneen puhtaalle pellille ja maalais uudelleen, sitten uudet ikkunat ja rahaa jäis vielä arviolta 75 tonnia.

Jos on töhritty pelkkä runko, niin kustannus tippuu rajusti. Staattisen paineen järjestelmä onnistuu putsaamalla.

Mutta ylipäätään, kaikki lentolaitteisiin kohdistuvat laittomat kajoamiset tulisi ehdottomasti tuomita terroritekoina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään