Veeti Takala

Vuoden kuvasi 2013

60 viestiä aiheessa

Jaahas, muutama kuva nousi pinnalle vaan jahka se tämä "kulunut" Hornet kuitenkin olisi. Voi tuon nähdä, jotta kuvattaessa jalat ovat tukevasti maassa kiinnikin tai sitten etupäässä eivät  ;).

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OH-LVG Helsingistä 25.8.2013. Tavallisen kohteen kuvaustilanne painui mieleen, koska hämärä asetti uskon koetukselle koko touhun onnistumisesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä olisi mun panos tähän ketjuun. Kuva miellyttää henkilökohtaisesti myös siksi että se tarttui kennolle Manchesterin matkalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä varmaan. Olin lähdössä, kone tarkistettu kelit hienot ja sitten alkoi jytistä ukkonen. Kone takaisin halliin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

::)

Tässä olisi mun panos tähän ketjuun. Kuva miellyttää henkilökohtaisesti myös siksi että se tarttui kennolle Manchesterin matkalla.

Se on siinä, hieno photo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä ainakin osui kuvan fiilis kohdalleen, ja sain kennolle talteen sen mitä halusinkin ja sillä tavalla kuin halusin  :)

_small.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

25.9.2013 Mä tykkän kun on suurin. ;)

Lentokonesta nyt mä puhun... Antonov AN 225

Terveiset Zürichistä!

Chris

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tää päivä (juhannusaatto) jäi mieleen. 76 vetoa ja 180 km yhden päivän aikana. Harmi vain, että hinattavilta loppui kunto, en saanut sataa rikki. Ens jussina sitten ;) Jo kuvanottohetkellä tuli käsky: "Varjoliitohinaus, 80 kg valmis aja!" pistin kameran taskuun ja lähdin liikkeelle.. Vroooom! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pekka, vuoden kuva 2013 vai vuoden ilmailukuva 2013?

No, ei yhtään mitään tekemistä oman "vuoden VALOkuva"-käsitteen kanssa. Fotofinlandiaan olen tässä pläjäyksiäni laittamassa, se on asia erikseen. Lentokonepönötyksiä kokonaisina ja rajattuina muutkin tänne näyttävät postaavan, joten laitoin itsekin tuollaisen itseäni miellyttävän Phantomin palasen Berliinin Gatowista syyskuulta. Ilmailukuvien ottaminen on jäänyt viime vuonna vähemmälle, joten parempaa nyt ei löydy.

Omia ilmailuhetkiäni viime vuodelta mutta ei kaksisia kuvina ovat vaikkapa nämä:

Ylempi kuva on opettajani ottama Stearman-ajelun (kaartoharjoittelua takapuolikuulalla ja kulmat pianolangoista katsoen sekä lazy-eighteja)  jälkeen ja alemmassa opettajani Buck, jonka kanssa harjoiteltiin perusperustaitolentoa SNJ-6:lla. (Huom: matching T-shirt!  8))

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valintani kohdistui tähän kuvaan lähinnä itse koneen takia. Kone oli saapunut Ouluun muistaakseni edeltävänä päivänä ja päätin käydä katsomassa, josko se olisi vielä siellä. Yleisplataltahan se sitten löytyi.

Kone siis Glasair, G-OPNH.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla