Guest vemato

Onko "muistikaupassa"huijattu.?

9 viestiä aiheessa

Heippa.

Ostin tässä taannoin koneeseeni muistia 2x512 MB DDR

400 CL3 Emo on Asus A7N8X-X .Nyt katselin Everest ohjelmalla koneen kokoonpanoa ,niin se näyttää tuollaiselta. :(

[ Attachment removed / expired ]

Taidan olla ulkona ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, eli tuossa on 2x512MB 400mhz muistia. Mitäs tuossa ois sit sellasta huomioitavaa, mikä ois ollut huijauksen syynä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, kaksi samanlaista muistikampaahan siinä näkyy olevan, joista ensimmäisen tiedot ovat esitettynä alemmassa ikkunsassa. Mikä mielestäsi on pielessä?

Jos viittaat tuohon väylänopeuteen 200 MHz, niin DDR-muisteja luetaan ja kirjoitettaan sekä pulssin nousevalla että laskevalla syrjällä (DDR = Dual Data Rate). Väylänopeus on siis 200 MHz ja muisti toimii 400 MHz nopeudella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko Esalle jäänyt jokin apinointi vaihe päälle. Toistat aina saman asian, jonka joku muu on jo valmiiksi kommentoinut ??? Ei millään pahalla...mutta mielestäni aika turhamaista ruveta enää vastailemaan, jos joku toinen on jo samanlaisen viestin ensimmäisenä laittanut ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh !

Minusta Esa vain selitti tarkemmin ja paremmin ymmärrettävästi tuon asian. Tuskin kannattaa "hihoja poltella" sen vuoksi.....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh noh, täältäkin.

Kyllä Esan vastaukset ovat poikkeuksetta täydentäviä vastauksia ja aika usein hän tuo lisäksi varsinkin näihin teknisiin asioihin aspektin jota ei ole ennen sanottu.

Eli käsitykseni mukaan kyseessä ei ole vastausten toistoa...

Sinä vastasit, että mitä ohjelma kertoo, Esa vastasi, että miksi ohjelma kertoo näin asian.

Hyvinhän tämä menee...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikun tuossa ajattelin asiaa siltä kannalta, eli odotin jospa tämä henkilö joka tässä tätä ongelmaa selitti, olisi tarkentanut sitä kysymystään, itse olen tuolla työpaikalla joutunut muutaman kerran sellaseen tilanteeseen, että tuo "Nörtti slangi" sai asiakkaan hieromaan päätään, eli ei ne kaikki välttämättä ymmärrä tuotakaan esim tuo DDR = Dual Data Rate :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heippa..

Viittasin juuri tuohon väylänopeuteen,..Siis olin pihalla, eikä minua sittenkkään ole huijattu :-[ Tuosta Esan vastauksesta selkis.. :)

kitos....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, täytyypä sitten vaan pitää turpa kiinni näitten asioiden suhteen. Suomihan on tietty vapaa maa ja jokaisen velvollisuus on melkeimpä ilmaista oma mielipiteensä asiasta ja tietysti jokin parempi selitys. Se siitä sitten ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään