Mikko Tuomi

SUIO:n tulevaisuudesta

1 209 viestiä aiheessa

Yhdistyksen (SIL) kokous on sääntöjen mukaan kutsuttava koolle vähintään kolme viikkoa ennen kokouksen ajankohtaa. Lisäksi kokousilmoitus on julkaistava liiton jäsenlehdessä, joten myös sen ilmestymisen aikataulu asettaa joitain rajoitteita.

Nyt eletään marraskuun puoliväliä, kokous olisi mahdollista saada koolle aikaisintaan joulukuun puolella. Kolme kuukautta myöhemmin valitaan kuitenkin taas uusi hallitus, joten herää kyllä kysymys, onko "väliaikaisen" hallituksen valinta tarkoituksenmukaista.

Liiton hallitusta arvostellessa pitää toki muistaa myös hallitustyöskentelyn laajuus. Minä olen kritisoinut voimakkaasti tätä taloussotkusta tiedottamista, mutta käsittääkseni hallitus on hoitanut samaan aikaan myös muita asioita paremmalla menestyksellä. Toivoisinkin etupäässä, että tämän asian suhteen nykyhallitus ottaisi järjen käteen ja lopettaisi pelkäämisen. Jos asioiden julkituonti jäsenille aiheuttaa tai voi aiheuttaa riitoja, sille ei nyt vaan voi mitään, eikä siitä pitäisi kenenkään kantaa huolta laajasti. Hallitusvastuuseenkaan se ei kuulu.

Minä uskon, että tässäkin asiassa avoimuudella saavutettaisiin paljon parempi lopputulos, kuin turhaa jarruttamalla tosiasioiden julkituomista. Kuten jo aiemmin sanoin, tuntuu typerältä, että yhdistyksen jäsenenä yhdistyksen asioista saa paremman tiedon viranomaisilta kuin yhdistyksen hallinnolta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt ei ole mitään syytä olla kutsumatta ylimääräistä kokousta, jokainen kuukausi on tärkeä ettei jo moneenkertaan haukuttu tiedottamattomuus ja asioiden väitetty huono hoito jatku. Nythän telllä jotka ette ole tyytyväisiä on miljoonan taalan paikka muuttua haukkuvista koirista tosi tekijöiksi.  :thmbup:

Ja kun näistä Martin viesteistä ottaa kettuilun pois, niin jäljelle ei jää oikeastaan yhtään mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Peter, näin ollen taitaa olla niin ettei hallitus ole enään toimintakykyinen ja on syytä kutsua ylimääräinen yleiskokous joka valitsee jäsenistön luottamusta nauttivan toimintakykyisen hallituksen. Tämä voi vaatia sen että kaikki nykyiset jäsenet ilmoittavat eroavansa.

Ulkopuolisesta seuraajasta tuntuu jotenkin siltä, että Räyskälän suunnalla haluttaisiin eroon hallituksesta joka yrittää selvittää asioita  :P

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt lukiessani näitä viestejä, sekä uudelleen Tarman antaman tiedotteen ehkä ymmärrän tilanteen paremmin (tai sitten en...)

Eli olettamani "positiivinen" skenaario tilanteesta.

=>Hallitus ei ole saanut ennettua yhteistä tiedotetta joten Tarma puheenjohtajana päätti antaa omissa nimissään tiedotteen. Tiedote laadittu yksin ja opponointia ei muilta tällöin etukäteen ole ollut. Tällöin ymmärrän tiedotteen ja myös sen että mukaan ei voi otta yhtä tai kahta hallituksen jäsentä hallituksen lojaalius syistä. Jos näin on näen tiedotteen hieman uudessa valossa. Tällöin tiedote ei voikkaan olla yhtä laaja ja "tyhjentävä" kuin mitä jäsenistössä odotettiin.

Edellisessä kommentissani ei ollut tarkoitus kritisoida Jouppia liittokokouksessa vaikenemisesta (kuten jotkut ilmeisesti ymmärsi) vaan palauttaa mieleen kokoukseen osallistuneille ko. tilanne jossa asiaa käsiteltiin. Ymmärrän jos Oyl tai hänelle annettu "tieto" osakeyhtiölain sisällöstä velvoittaa hänet vaikenemaan yhtiölle vahingollisista asioista.

Kokonaisuutena allekirjoittanut haluaa oikeudenmukaisen ja riittävän laajan tutkinnan jotta kaappeihin ei jäisi luurankoja. Näin voidaan alkaa rakentaa uutta tulevaisuutta ja saadaan luottamus myös julkisen vallan ja ministeriön suuntaan. Myös SUIO:n säilyttäminen on ensiarvoisen tärkeää, samoin sen kehittäminen kaikkia ilmailulajeja palvelevaksi urheiluilmailuopistoksi. Henkilö kohtaisesti olen myös tarvittaessa valmis maksamaan korkeampaa jäsenmaksua jos SUIO:n pelastaminen sen vaatii (eli siis hyväksyn tarvittaessa väliaikaisen rahoituksen järjestämisen SUIO:lle SIL:ltä). Tällöin kuitenkin tulee olla täysin selvää SUIO:n todellinen taloudellinen tilanne ja pelastamisen hinta. Myös Räyskälän toiminta malli tulee tulee tarkistaa ja varmistua että se palvelee kaikkea harrastaja kuntaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Martti... Kirjoitin... "myös Räyskälän toimintamalli tulee tarkistaa ja varmistua että se palvelee koko harrastaja kuntaa". Tämä oli epätäsmällisesti sanottu, koetampa uudelleen...

Erityisesti jos SIL joutuu rahoittamaan SUIO:a ( ja muutoinkin koska on SUIO on SIL:in tytäryhtiö) SUIO:n (ja tätä kautta SIL:n) toimintamalli Räyskälässä tulee tarkastaa ja varmistua että se palvelee mahdollisimman laajaa harrastaja kuntaa...

Ymmärrätkö nyt mitä tarkoitan? Ja tämä on mielipide, olkaa rauhassa eri mieltä jos haluatte... Eikä tästä tarvitse tuntea ahdistusta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No Jukka Siirilä uskaltaa sanoa ääneen tuon naisen sukuelimen nimen kova jätkä. Kysy vaan mitä et ymmärrä mielelläni autan mahdollisia lukihäiriöisiä.

En tule jatkamaan tätä keskustelua täällä koska asiallisesta asiastakin kaiken maailman nettihörhöt saa vain vettä myllyynsä.toivoisin moderaattoreilta henkilön persoonaan kohdistuvien asiattomien tunteenpurkausten poistamista.

:laugh: Aivan helmeä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... niin en näe mitään muuta vaihtoehtoa kun sen että järjestetään SUOMEN ILMAILULIITON ylimääräinen yleiskokous jossa valitaan kaikki toimihenkilöt uudestaan, siis hallituksen ja toimikuntien, niin erovuoroiset kun ei erovuoroiset. Nythän kaikilla teillä jotka mielestänne osaatte hoitaa asiat paremmin kun nykyhallitus avautuu mahdollisuus päästä todella oikeasti vaikuttamaan. Tähtinen on jo ja Tuomi, Wallen, Koiranen, Holopainen, Järvelä, Siirilä, Ahvenainen jne. Asettukaa ehdolle niin pääsette todellakin vaikuttamaan liiton kehitykseen haluamaanne mielestänne ainoaan oikeaan suuntaan. Onnea ja menestystä.

:thmbup:

Voi kuinka mielelläni äänestäisinkään ylimääräisessä yhtiökokouksessa mutta kun en saa.  Sil:n jäsenyyshän ei anna oikeutta ääneen kokouksissa. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No Jukka Siirilä uskaltaa sanoa ääneen tuon naisen sukuelimen nimen kova jätkä.

Taisit juuri todistaa oletukseni oikeaksi. Mutta muutin hiukan sanomaan, ettei tarvitse kuvitella että olisin jotenkin kova jätkä.

Kysy vaan mitä et ymmärrä mielelläni autan mahdollisia lukihäiriöisiä.

Kysyin jo aikaisemmin asiaa jota en ymmärtänyt, siihen et ainakaan ole vastannut. Tässä se vielä kertauksena

Yritin kovasti ymmärtää sekä ensimmäistä viestiäsi jossa lainasit Tuomen Mikon linkkiä SUIO:n tiedotteeseen, enkä ymmärtänyt sitä mitenkään muuten kuin että yritit viitata että tässä olisi se teidän kaipaamanne tiedote.

Toisen viestin sanoma oli kyllä vieläkin hämärämpi, ja ilmeisesti tulkitsin senkin väärin.

Olisin kovin otettu jos vaivautuisit selvittämään hiukan laajemmin ajatuksenjuoksuasi. pelkät "HMMMM...." ja "http://www.ilmailu.fi/ilmailuliitto/organisaatio/hallitus    Jukka Siirilä ?" eivät kyllä ole selkeää kommunikaatiota ja mielestäni tässä jää kyllä aika paljon tulkinnan varaa sanomaasi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kun Suomen ilmailuliiton hallitus on puheenjohtajansa Petteri Tarman kautta antanut asiallisen tiedoituksen (Tähtinen irtisanoutui yhteisestä tiedonannosta) ja kun edes se ei nyt näy tyydyttävän some asiantuntija porukkaa niin en näe mitään muuta vaihtoehtoa kun sen että järjestetään SUOMEN ILMAILULIITON ylimääräinen yleiskokous jossa valitaan kaikki toimihenkilöt uudestaan, siis hallituksen ja toimikuntien, niin erovuoroiset kun ei erovuoroiset. Nythän kaikilla teillä jotka mielestänne osaatte hoitaa asiat paremmin kun nykyhallitus avautuu mahdollisuus päästä todella oikeasti vaikuttamaan. Tähtinen on jo ja Tuomi, Wallen, Koiranen, Holopainen, Järvelä, Siirilä, Ahvenainen jne. Asettukaa ehdolle niin pääsette todellakin vaikuttamaan liiton kehitykseen haluamaanne mielestänne ainoaan oikeaan suuntaan. Onnea ja menestystä.

:thmbup:

Kiitän martti luottamuksesta, en kuitenkaan aio hakea tuota vastuupaikkaa, terveyteni takia olen jo luopumassa yhdestä hallituspaikasta ja yhdestä puheenjohtajuudesta, mielenkiintoista tuo varmaankin olisi, ei siinä mitään.

Kirjoituksillani ei ole tarkoitus hattuilla, ideana on lähinnä herättää lisäkeskustelua, ja sikäli/mikäli voin antaa hyvän neuvon mielestäni, teen sen.Neuvojani ei tarvitse kuunnella, eli lukea, ne voi jättää omaan arvoonsa jos siltä tuntuu.

Minusta vain tuntuu että hyviä neuvoja olisi tarvittu vuosien saatossa.Toivon tosiaan että nyt pestäisiin matot ja maton alla olevat lattiat kertaitkulla, ettei sitten jne.

t:aw

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätä ketjua olen seuraillut alusta asti tietämättä oikeastaan yhtään mitään siitä, millainen mies on ex-tj ja ex-rehtori Kuosmanen, jota täällä syytetään kerrassaan s*atanallisesta pahuudesta ja konnuudesta (oma vaikutelma), kun en ole koskaan miestä nähnyt tai tavannut enkä Räyskälässäkään osallistunut mihinkään toimintaan, enkä tehnyt siellä ylipäänsä mitään muuta kuin juonut kupin kahvia 90-luvun puolivälissä laskeuduttuani sinne lyhyeksi aikaa moottorikoneella.

Luulen, vaikken tiedä, ettei moni muukaan tätä ketjua lukenut tai lukeva tiedä Kuosmasesta mitään muuta kuin mitä tässä ketjussa on väitetty. No, tulin tänään selailleeksi vanhoja lehtiä ja törmäsin vahingossa, eli pyytämättä, juttuun joka on julkaistu Ilmailu-lehden numerossa 2/2012 sivulla 2 otsikolla "Koulutusta". Siinä Kuosmanen kertoo itse taustoistaan, mitä on tehnyt opistossa ja mitä toivoo tekevänsä.

Nyt tiedän sitten, että Kuosmanen aloitti purjelennon v. 1973. Sittemmin on tullut lisää lupakirjoja ja kelpuutuksia: mopu, PPL, hinauslentäjä, purjelennonopettaja, mopuopettaja, UPL, ultraopettaja, ultralennon tarkastuslentäjä, vesilento-oikeus ultrille. Koulutuspäällikkö ja päälennonopettaja yhdessä kerhossa. Päälennonopettaja toisessa kerhossa. Vaikuttaisi olevan ilmailuihmisiä.

Suosittelen lukaisemaan jutun, jos siihen on mahdollisuus. Se saattaa avartaa näkökulmia hieman. Mutta tässä ketjussa esitettyihin väitteisiin en ota kantaa, kun en niistä asioista yhtään mitään tiedä. Tämän pienen väliepisodin jälkeen touhu varmaankin jatkuu entiseen malliin. Jatkakaa siis.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kristallipalloni sanoo, että jäbä on huumorimiehiä.

Osoitat sen todeksi kerta toisensa jälkeen.

Kieltämättä,

tässä revohkassa,

huumoria kaivataan.

Tosikoita liikkeellä.

::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No Jukka Siirilä uskaltaa sanoa ääneen tuon naisen sukuelimen nimen kova jätkä. Kysy vaan mitä et ymmärrä mielelläni autan mahdollisia lukihäiriöisiä.

Tuon tyyppinen asenne ja muita käyttäjiä halveksuva käytös ei kuulu tälle palstalle. Useampi viestisi tähän ketjuun tuntuu olleen samalla tavalla "pahantuulinen", joten on aika huomauttaa siistimään kirjoitusta.

(ja samoin myös muiden keskenäistä alkavaa kinastelua on siivottu tästä lopusta - taisin jo aiemmin varoittaa tuosta, vaikoeikö (!?). En toistaiseksi kuitenkaan laita ketjua lukkoon...)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moderaattori Sami poisti viestit, joista selvisi että Mikko Tuomen "Kristallipallo" onkin Petteri Tähtinen. Tähtinen kertoi tämän itse vastatessaan viestiini, jossa kysyin suoraan Mikko Tuomelta kuka on hänen "Kristallipallonsa", ja johon kopioin osan Tuomen aiemmasta viestistä. Mielestäni tieto siitä, että Tähtinen vuotaa SIL:n ja ilmeisesti myös Urheiluilmailuopiston tietoja ja silla tavoin ohjailee keskustelua esimerkiksi tällä palstalla on oleellinen asia keskustellessamme "SUIO:n tulevaisuudesta". Erityisesti koska Tähtinen hoitaa luottamustoimessa Urheiluilmailuopiston selvitystyötä.

Olisi taas pitänyt ottaa kuvakaappaus talteen Tähtisen viestistä. Jos joku teki niin, pistäkääpä kiertoon.

Petteri Tähtinen on pyrkinyt ja tullut vaalilla valituksi luottamustehtävään SIL:ssä. Siksi hänelle pitää voida esittää täällä ja muuallakin kiusallisiakin kysymyksiä hänen toimistaan, erityisesti koska hän on itse aktiivinen keskustelija.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moderaattori Sami poisti viestit, joista selvisi että Mikko Tuomen "Kristallipallo" onkin Petteri Tähtinen. Tähtinen kertoi tämän itse vastatessaan viestiini, jossa kysyin suoraan Mikko Tuomelta kuka on hänen "Kristallipallonsa", ja johon kopioin osan Tuomen aiemmasta viestistä. Mielestäni tieto siitä, että Tähtinen vuotaa SIL:n ja ilmeisesti myös Urheiluilmailuopiston tietoja ja silla tavoin ohjailee keskustelua esimerkiksi tällä palstalla on oleellinen asia keskustellessamme "SUIO:n tulevaisuudesta". Erityisesti koska Tähtinen hoitaa luottamustoimessa Urheiluilmailuopiston selvitystyötä.

Olisi taas pitänyt ottaa kuvakaappaus talteen Tähtisen viestistä. Jos joku teki niin, pistäkääpä kiertoon.

Petteri Tähtinen on pyrkinyt ja tullut vaalilla valituksi luottamustehtävään SIL:ssä. Siksi hänelle pitää voida esittää täällä ja muuallakin kiusallisiakin kysymyksiä hänen toimistaan, erityisesti koska hän on itse aktiivinen keskustelija.

Esittämäsi väite on paikkansapitämätön ja logiikkasi käsittämätön.

En toki voi rajoittaa sananvapauttasi.

Minulle saatte esittää vapaasti kuinka kiusallisia Kysymyksiä tahansa. Sen sijaan yllä näkyvän kaltaisten kunnian loukkausten esittämistä kannattaa harkita kahdesti.

Pyydän meille työrauhaa Opiston pelastamiseen. En voi luvata että esim. Hytönen pääsisi vielä takaisin Espanjaan lentämään opiston purjekoneilla. Etenemme nyt suunnitelman mukaisesti ja toivon että Hytönenkin toimisi yhteisen edun nimissä eikä sitä vastaan erilaisine teorioineen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt revit kyllä tämän johtopäätöksen täysin hatusta ja puhut aivan suoraa pskaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moderaattori Sami poisti viestit, joista selvisi että Mikko Tuomen "Kristallipallo" onkin Petteri Tähtinen. Tähtinen kertoi tämän itse vastatessaan viestiini, jossa kysyin suoraan Mikko Tuomelta kuka on hänen "Kristallipallonsa", ja johon kopioin osan Tuomen aiemmasta viestistä.

Ai, jännä kun en missään viestissäsi huomannut mitään tuollaista..

1) Kyllä, kuten sanoin ed. viestissäni, poistin tästä teidän kahden nahistelua. Olen siitä jo aiemmin huomauttanut. Enää en kertaakaan aio huomauttaa, vaan seuraavaksi jaetaan kirjoituskieltoja palstalle molemmille osapuolille.

2) Mutta missä kohtaa viestiäsi olet sanonut mitään Tuomesta ja Tähtisestä väittämälläsi tavalla? Pari viestiä poistin sinulta eilen illalla (ja useita muilta) ja niissä ei ollut mitään väittämääsi. ...esim:

Arvoisa herra Tähtinen, SINÄ aloitit. Minä vastasin Mikko Tuomen viestiin, ja kyselin siitä hänen kristallipallostansa.

Sinä vastasit, pyytämättä ja yllättäen, joten nyt lienee luonnollista tehdä johtopäätöksiä  

Koska olet myös minulle lähetellyt erään henkilön kannalta kiusallisia tietoja yksityisviesteinä, lienee todennäköitä olettaa että lähettelet niitä muillekin? En jaksa oikein ymmärtää tällaista toimintaa, ja toivottavasti seuraavissa vaaleissa asia muistetaan. Kukahan muuten on seuraava uhrisi?

Riittää tämä aikuisten miesten naurettava hiekkalaatikkopelleily. Käyttäytykää.

Nyt revit kyllä tämän johtopäätöksen täysin hatusta ja puhut aivan suoraa pskaa.

..ja sama koskee myös Mikon kielenkäyttöä.

Ketjusta poistin siis eilen yhteensä 7 viestiä (3x Hytönen, 3x Tähtinen, 1 muu). Ensimmäinen Tähtisen viesti, loput vastauksia siihen (molemmin puolin).

Ja taas kerran tuntuu useammalle olevan vähän liiankin epäselvää, niin kerrataanpa nyt vielä. En tunne, enkä ole tavannut, ketään tähän ketjuun osallistuneista, eikä asia (edelleenkään) minua oikeastaan voisi vähempää kiinnostaa suoraan sanottuna. Joten kaikki syyttelyt, että olisin poistellut joitain viestejä vain "suojellakseni" jotain henkilöä tai koska olen heidän puolellaan ovat täysin naurettavia, ja kertovat varmaan enemmän näiden juttujen keksijästä ....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esittämäsi väite on paikkansapitämätön ja logiikkasi käsittämätön.

En toki voi rajoittaa sananvapauttasi.

Minulle saatte esittää vapaasti kuinka kiusallisia Kysymyksiä tahansa. Sen sijaan yllä näkyvän kaltaisten kunnian loukkausten esittämistä kannattaa harkita kahdesti.

Pyydän meille työrauhaa Opiston pelastamiseen. En voi luvata että esim. Hytönen pääsisi vielä takaisin Espanjaan lentämään opiston purjekoneilla. Etenemme nyt suunnitelman mukaisesti ja toivon että Hytönenkin toimisi yhteisen edun nimissä eikä sitä vastaan erilaisine teorioineen.

On valitettavaa, että Tähtisen viesti on poistettu tältä palstalta, ja emme voi kukin itse tehdä siitä johtopäätöksiä. Jos saisimme sen tänne takaisin, voisi kukin tehdä itse omat johtopäätöksensä. Minusta poistetut viestit olivat tämän keskustelun kannalta erittäin oleellisia, ja vaatisi muutakin selitystä kuin hyökkäyksen minua vastaan. Tähtinen voisi silloin myös itse selventää, mitä hän oikein tarkoitti, mikäli tulkintamme on hänen mielestään virheellinen.

Koska Tähtinen on nyt julkisesti syyttänyt minua kunnianloukkauksesta, pyydän että moderaattori Sami Puro palauttaa poistamansa Peter Tähtisen kirjoittaman viestin, johon viittaan. Jos Tähtinen vie asian oikeuteen, ovat ne oleellista todistusaineistoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täysin naurettavaa. Mutta kerrotko mitä johtopäätöksiä mistään näistä viestistä voi tehdä:

Hytönen, Annapa vihje.

Missä tarkoituksessa olen julkaissut jotakin mikä liittyy Opistoon. Siis sinun oma päätelmäsi.

Yleisen rauhan vuoksi, pyydän: ÄLÄ TAAS ALOITA

Tiedätkö, että opiston pelastamiseksi on tehty huolellinen suunnitelma, SIL hallituksessa?

Jos tietäisit kenen käsialaa se on saattaisit olla vähemmän kyyninen minua kohtaan.

Siinä kaikki P.Tähtiseltä eilen roskakoriin päätyneet kolme viestiä, aikajärjestyksessä ja kokonaisuudessaan.

- Kerropa mitä johtopäätöksiä näistä voi tehdä??

- Miten ko.viestit ovat erittäin oleellisia keskustelun kannalta?

- Missä kohtaa niissä hyökätään sinua vastaan?

- Missä näistä viesteistä esim. on viitattu Tuomeen, kuten itse äsken väitit?

Siis lyhyesti, miten näistä viesteistä voi päätellä yhtään mitään?  Ole hyvä ja kerro.

(ps. normaalisti tämän tason tötöily lähtee pois, mutta joku on nyt taas ihan selvästi ymmärtänyt jotain väärin, niin käydään asia läpi)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen viimeksi keskustellut Tähtisen kanssa viime kesäkuussa. Tällöin keskustelumme pyöri lähinnä erään Piper-merkkisen lentokoneen ympärillä, ja siitä miten kivaa Saratogalla lentäminen onkaan.

Satuin olemaan Italiassa, Sardiniassa, katsomassa Sardinian rallia, Saratogalla. Peter soitti ja kysyi, että eikö ole hymy herkässä, kun Saratogalla lentää.

Tästä voi tietty jotain salaliittoajatuksia vetää, mutta en ole ihan varma että mitä.

Noin. Nyt olen avautunut kytköksistäni Tähtiseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täysin naurettavaa. Mutta kerrotko mitä johtopäätöksiä mistään näistä viestistä voi tehdä:

Siinä kaikki P.Tähtiseltä eilen roskakoriin päätyneet.

No, kerropa mitä johtopäätöksiä näistä voi tehdä??

(ps. normaalisti tämän tason tötöily lähtee pois, mutta joku on nyt taas ihan selvästi ymmärtänyt jotain väärin, niin käydään asia läpi)

Lainasin Mikko Tuomen viestiä, jossa hän kertoi "Kristallipallonsa" kertomista tiedoista, ja kyselin että kuka sisäpiiriläinen vuotaa tietoja. Tähän tuli yllättäen ja pyytämättä Peter Tähtiseltä viesti jossa hän kieltää lähettäneensä Opistoon liittyviä viestejä, vaikka häneen ei keskustelussa viitattu millään lailla. Miksi hän tällätavoin tulisi mukaan minun ja Tuomen keskusteluun Kristallipallosta, ellei olisi asiassa osallisena? Joku tietoja levittää, se on selvää, eikä Tuomi kerro kuka. Tai sitten Tuomi on oikeasti selvännäkijä, ja voi opistolle kertoa ensiviikon lottorivin, ja ongelmat on kuitattu sillä ;^)

Nämä viestit olisi hyvä palauttaa näkyviin alkuperäisinä ja asiayhteydessään, vaikka Tähtinen onkin nyt editoinut viestiään jossa hän aiemmin syytti minua kunniansa loukkaamisesta. Se että moderaattori palauttaa rivin sieltä, toisen täältä ei tuo kokonaisuutta esiin.

Koska Tähtinen on lähettänyt minulle tietoja vastaavalla tavalla, pidän todennäköisenä että tulkintani on oikea. Olisi ollut hyvä säilyttää tämä keskustelu näkyvillä. Jos verrataan vaikkapa Lennukeskustelussa esiintyneisiin väitteisiin, on tämä kuitenkin aika pliisua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli logiikkasi on:

1) Sinä kirjoitat viestin aiheesta X, jossa lainaat käyttäjän M viestiä.

2) Käyttäjä T vastaa tähän viestiisi.

3) Sinun logiikallasi T on nyt syyllinen johonkin VAIN koska vastasi viestiisi.

Kuulepas nyt, tämä ei ole mikään yksinpuhelupalsta missä vain tietty käyttäjä saa vastata tietyn henkilön viestiin. Jos sinä kirjoitat jotain, niin siihen saa vastata ihan kuka tahansa. Ja kun katsellaan näiden kyseessä olleiden kolmen Tähtisen kirjoittaman viestin sisältöä, jotka eilen poistin teidän molempien kinastelusta, niin niistä ei voi päätellä yhtään mitään. Pahoitteluni, mutta nyt näet kyllä pelkkiä mörköjä siellä missä haluat nähdä ja yrität tehdä aivan mitättömästä asiasta ja mitättömistä viesteistä jotain isompaa kuin ne ovat. Ota pää pois pensaasta ja katso mitä oikeasti on kirjoitettu.

Väität myös kirkkain silmin, että olen "palauttanut rivin sieltä, rivin täältä". Kerrotko MITÄ muuta Tähtinen on eilen kirjoittanut, jonka olen poistanut, koska selvästi tiedät niin paljon paremmin? Eli toisin sanottuna väität, että valehtelen. >:(

Väität esim. että Tähtinen olisi kirjoittanut viestin, jossa hän kieltää lähettäneensä mitään. Kerrotko missä kohdin noita kolmea ym. viestiä hän niin sanoo?  Kerro ihmeessä ...

Aiemmassa viestissäni näytin sinulle, kun niin "kauniisti pyysit", kaikki Tähtisen kirjoittamat viestit jotka eilen illalla tästä ketjusta poistin. Kokonaisuudessaan. Ja sinulla on vielä munaa sanoa, että olisin jotenkin kaunistellut niitä.

Edelleen, odotan sinun selittävän, että miten missään noista viesteistä on a) erittäin oleellisia tietoja, b) jotain mistä voi tehdä johtopäätöksiä, c) hyökätty sinua vastaan?  Ala selittää ole hyvä, itse nostit tämän esiin ja halusit "selityksiä".

En voi käsittää tätä ajatustenjuoksua. Nyt se foliohattu pois päästä ja katso mitä oikeasti on kirjoitettu. Minunkaan huumori ei kestä tätä enää kovin pitkään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä nyt on tunnustettava.

Olen todellakin EDITOINUT viestiä jossa puhuin kunnian loukkauksesta.  Muutin ilmaisun "etemme nyt" ilmaisuksi "etenemme nyt".

Koen suurta avuttomuutta tämänlaisessa keskustelussa.

Selvyyden vuoksi vielä tarkennan, että olen todellakin kertonyt Hytöselle yksityisviestillä eräitä sellaisia seikkoja jotka olisivat muutenkin saatavilla, jotta Hytönen ei nolaisi itseään vastaisissa kirjoituksissaan. Tämä n nyt kiitos siitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

(ja samoin myös muiden keskenäistä alkavaa kinastelua on siivottu tästä lopusta - taisin jo aiemmin varoittaa tuosta, vaikoeikö (!?). En toistaiseksi kuitenkaan laita ketjua lukkoon...)

Kannattaisiko harkita, ei tämän keskusteluketjun taso keskinäisestä kinastelusta enää parane  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään