Mikko Tuomi

SUIO:n tulevaisuudesta

1 209 viestiä aiheessa

Valitettavasti en voi, johtuen siitä että SUIOn tilasta ei ole saatavissa avointa tietoa. Voin ainoastaan avoimesti spekuloida, että mikäli esitetyt varsin todennäköiset seikat pitävät paikkansa, SUIOlla on erittäin suuri jälkiveroriski, ynnä muuta.

Sinulla ilmeisesti on varmempaa tietoa, voisitko avoimesti jakaa sen meidän kaikkien kanssa?

Ei ole minulla ole tietoa tällaisista ongelmista. Olen vain katsonut tiedossa oleviaa dataa ja tehnyt sen perusteella johtopäätöksiä.

Sinä olet esittänyt hyvin vakavan ja yksilöidyn väitteen ja syytöksen, mihin tämä perustuu? Syytös kohdistuu SUIOn ja SILin vastuuhenkilöihin, ja he ovat ihan oikeita eläviä ja tuntevia ihmisiä, kuten sinäkin.

Jos olet keksinyt asian ihan omasta päästä, niin kerro sekin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valitettavasti en voi, johtuen siitä että SUIOn tilasta ei ole saatavissa avointa tietoa. Voin ainoastaan avoimesti spekuloida, että mikäli esitetyt varsin todennäköiset seikat pitävät paikkansa, SUIOlla on erittäin suuri jälkiveroriski, ynnä muuta.

Sinulla ilmeisesti on varmempaa tietoa, voisitko avoimesti jakaa sen meidän kaikkien kanssa?

Siis mitkä seikat viittaavat tuohon  jälkivero riskiin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Syytös kohdistuu SUIOn ja SILin vastuuhenkilöihin, ja he ovat ihan oikeita eläviä ja tuntevia ihmisiä, kuten sinäkin.

Miten syytös kohdistuu SIL:n vastuuhenkilöihin (muuten, kuin että jollain SUIO:n henkilöllä on vastuutehtäviä myös SIL:ssä ja taloyhtiön hallituksessa)?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten syytös kohdistuu SIL:n vastuuhenkilöihin (muuten, kuin että jollain SUIO:n henkilöllä on vastuutehtäviä myös SIL:ssä ja taloyhtiön hallituksessa)?

Vastuuhenkilö = henkilö joka kantaa vastuun toiminnasta.

SIL jäsenmksun vakuutus muuten taitaa kantaa/kattaa osan ilmailukerhojen vastuuhenkilöiden riskistä

Useissa osakeyhtiöissä hallitukselle on otettu vakuutuksia.

Kannattaa fundeerata ennekuin menee hallituksiin, ja olla menemättä jos ei tiedä mihin soppaan lusikkansa pistää, ja miten pitää toimia.

Toimarin vastuu kattaa muistaakseni vain omat toimet, hallitus sensijaan saattaa joutua vastaamaan osakkeenomistajille aiheutetuista vahingoista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

<poistettu puutaheinää>

Kannattaa fundeerata ennekuin menee hallituksiin, ja olla menemättä jos ei tiedä mihin soppaan lusikkansa pistää, ja miten pitää toimia.

<clip>

Erittäin hyvin sanottu. Jos jokaisessa yhdistyksessä olisi osaavat henkilöt hallituksissa ja muissa päättävissä elimissä, harrastuksemme voisi huomattavasti paremmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Erittäin hyvin sanottu. Jos jokaisessa yhdistyksessä olisi osaavat henkilöt hallituksissa ja muissa päättävissä elimissä, harrastuksemme voisi huomattavasti paremmin.

Osa vastuusta kaatuu yhdistysten tilintarkastajille ja/tai toiminnantarkastajille. Pari kertaa olen joutunut harmittelemaan, että johtokunnan jäsenen kaveri tilintarkastajana ole halunnut kuin silitellä myötäkarvaan. Siihenkin tehtäävään olisi valittava osaava ja oikeudenmukainen henkilö.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siksi, että niiden koneiden operointi on ilmeisesti koulutustoiminnasta pois.

Kysyn sinulta uudestaan, että mitä tarkoitat tällä? Onko tämä faktaa vai vain luovaa arvailua?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä sä sen toimistotyöntekijän keksit :D Sen verran oikaisen, että olen osa-aikaisena ja hoidan kiireisiä lentokelpoisuusvalvontaan liittyviä töitä opintojeni ohella, kuten työtilauksia, pieniä päivityksiä huolto-ohjelmiin jne...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, tää mun lähteeni käytti tätä termiä.

Tarkastakaa nämä varmat lähteenne edes joskus ? onkohan Akikaan rehtori vai. Ja kyllä Lehtisen Mari jatkaa ansiokkaasti toimistolla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkastakaa nämä varmat lähteenne edes joskus ? onkohan Akikaan rehtori vai. Ja kyllä Lehtisen Mari jatkaa ansiokkaasti toimistolla

Lähteistä sen verran että jos kerhon sisäisellä sähköpostilistalla arvostettu liikennelentäjä,purjelennonopettaja-tarkastuslentäjä näin kertoo mustaa valkoisella niin tuskinpa on kaikkea keksinyt ihan omasta päästä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllähän sen sitten pitää olla totta....   ::)

Eikö se arvostettu-jne-purjeliikenne-tjsp muistanut kertoa sinulle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei, mulle ei oo taas kerrottu mitään. Paitsi että useasta lähteestä on kerrottu, että Mari on varsin tehokas ja pätevä Räyskälän toimistossa. Joten älkää nyt hyvät ihmiset täällä siitä työtöntä tehkö :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mari on varsin tehokas ja pätevä Räyskälän toimistossa. Joten älkää nyt hyvät ihmiset täällä siitä työtöntä tehkö :D

Kukas täällä on niin sanonut että Mari olisi potkittu pois? :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no niin no, mä jo aattelinkin että kohta joku ymmärtää tuon väärin. Eikös se Mari siellä toimistoa pyöritä? Ja jos musta on tehty toimistotyöntekjä jossain mailissa, niin mitä Mari sitten sen mukaan tekee?

Sitä mä sillä tarkoitin.

Ja tämä  arvostettu liikennelentäjä,purjelennonopettaja-tarkastuslentäjä voi tarkastaa oikeasti näitä lausuntoja. Ja niiden jatkolausujat täällä.

Käsittääkseni Akikaan ei ole rehtori vaan Jouppi on vt Rehtori. Uutta etsitään.

Aki on Lentokelpoisuusjohtaja ja Vastuullisen johtajan sijainen tällä hetkellä. Ei rehtori. Korjatkaa jos TIEDÄTTE että olen väärässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oikean tiedon puute herättää kysymyksiä,arvailuaja,huhuja ties mitä. Kai näistäkin voisi tiedottaa liiton sivuilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän nämä Hanna korjaa kun on varmaa tietoa ja onhan sen oltava tosi tosin Jouppi kertoi erilailla tämän asian tänään Räyskälässä mutta ei kai hän tiedä asioita SUIO:ssa niin hyviin kun nämä besser visserit täällä. Älä Ari itse levitä väärää varmistamatonta tietoa täällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Korjatkaa jos TIEDÄTTE että olen väärässä.

Minusta on kummallista, että sinä epäilet arvostetun liikennelentäjä-tarkastuspurjelentäjän jne lausuntoa. Olisi oman etusi mukaista liittyä HETI sisäiselle sähköpostilistalle, niin saisit vihdoin tietoa mitä omassa elämässäsi tapahtuu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jouni, etkö säkään osaa lukea? Tuollahan mä jo kirjoitin, että pitäähän sen olla sitten totta.

Toimenkuva vaihtui. Pitänee muuttaa lähemmäs jotta ei mene työmatkoihin niin paljoa aikaa

[sarkasmi off]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitänee muuttaa lähemmäs jotta ei mene työmatkoihin niin paljoa aikaa

Siinä Räyskälän lähellä on lentokenttä. Lentäen olisit jo perillä!

t. Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään