Mikko Tuomi

SUIO:n tulevaisuudesta

1 209 viestiä aiheessa

Siinä Räyskälän lähellä on lentokenttä. Lentäen olisit jo perillä!

t. Timo

Eiks Hanna just oo vaihtamassa pienempään asuntoon siks, kun se on lähdössä rahoittamaan jotakin temppukonetta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just kuulin että Suio ja SIL muutaa Kauhavalle vuoden päästä kun kenttä vapautuu. Lisäksi SUIO ottaa hoitaakseen IlmaSK peruskoulutuksen ja Hanna hoitaa Hawkien huollon.

Nää kertoi yks arvostettu simulaattori lentäjä, joten pakko olla totta.

:D

-Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin Juha tosi on ja eikö ne levitä sitä rataa että ultralla voi startata poikittain.

Johan siinä voi jo nyt :D Ja Rallilla pysty laskeutumaankin :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisäksi kuulin että GA-lilikenne Tikkakoskelta siirretään Kauhavalle pois armeejan jaloista.

EDIT: ja ihan yhtä luotettavasta lähteestä.

-Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Johan siinä voi jo nyt :D Ja Rallilla pysty laskeutumaankin :D

Huom! Poikittain kiitotielle laskeutuminen on sallittu vain Liite II:n mukaisilla Rallyeilla jos lento-ohjekirjassa on näin mainittu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin Juha tosi on ja eikö ne levitä sitä rataa että ultralla voi startata poikittain.

Ou jee. Ja vuonna 2007 ei päässy SUIO:n ultraopettajakurssille ellei suostunut lentämään ylipainossa. Kurssin aloitustilaisuudessa RÄYSKÄLÄSSÄ sanottiin kurssin opettajan suulla hyvin painokkaasti" Se jonka omatunto ei salli ultralla ylipainossa lentämistä, on nyt väärässä paikassa." Minä jäin väärään paikkaan jota olen katunut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siltävaralta että joku ei tiedä että lähteeni on tosi, niin haluan kopion pöytäkirjasta, missä SIL:n hallitus päättää ettei siirry Kauhavalle. Muuten asian pakko olla tosi. (ISO PISTE)

-Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äkkiäkös sinä Jouni sen muutat kaikkiin tarvittaviin koneisiin olethan SUIO:n mafian sisäpiiriä ja asiamies Teiskossa.

Olen tässä just miettinyt, että saanko kerätä suojelurahaa? Ja keneltä? Olen Räyskälää enemmän lentänyt Kruunupyyssä, Mikkelissä, Malmilla, Jämillä ja Teiskossa. Mikä näistä lasketaan MINUN etupiirikseni?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ou jee. Ja vuonna 2007 ei päässy SUIO:n ultraopettajakurssille ellei suostunut lentämään ylipainossa. Kurssin aloitustilaisuudessa RÄYSKÄLÄSSÄ sanottiin kurssin opettajan suulla hyvin painokkaasti" Se jonka omatunto ei salli ultralla ylipainossa lentämistä, on nyt väärässä paikassa." Minä jäin väärään paikkaan jota olen katunut.

Just ja nyt varmaan väitetään ettei ultrilla lennetä ylipainossa kun Räyskälässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huom! Poikittain kiitotielle laskeutuminen on sallittu vain Liite II:n mukaisilla Rallyeilla jos lento-ohjekirjassa on näin mainittu.

eikös se uusi EASA määräys, mikä tulee voimaan mätäkuun kolmantena maanantaina, kumoaa vanhat easa-koneista muutetut Annex IIkoneet takaisin EASA_määräysten piiriin ja jokainen pitää muuttaa takaisin alkuperäiseen muotoonsa, kaikki muutokset on poistettava. Samassa muutoksessa voimaan tulee myös uusi EASA-määräys, jonka mukaan kaikissa alle 2500kiloisissa kaksipaikkaisissa moottoroiduissa ja liimissä tulee olla uusi folioantenni suodattamaan vajakkisäteilyä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen tässä just miettinyt, että saanko kerätä suojelurahaa? Ja keneltä? Olen Räyskälää enemmän lentänyt Kruunupyyssä, Mikkelissä, Malmilla, Jämillä ja Teiskossa. Mikä näistä lasketaan MINUN etupiirikseni?

Kysy teidän kerhon liikennelentäjä, purjelentäjä, tarkastuslentäjä tietäjältä kyllä hän tietää mistä irtoaa fyffee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just ja nyt varmaan väitetään ettei ultrilla lennetä ylipainossa kun Räyskälässä.

No Räyskälän maffiossot on niin hyvin syöneitä :D Ja niillä on niin raskas kuorma omallatunnolla.

-J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysy teidän kerhon liikennelentäjä, purjelentäjä, tarkastuslentäjä tietäjältä kyllä hän tietää mistä irtoaa fyffee.

Mut eihän Hermanni ole liikennelentäjä! Mä lähden katsomaan, josko sisäinen postituslista oliskin tuolla mun kasvimaalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä Räyskälän ympärillähän on se ympyrä jossa ultralla saa lentää MTOW 600 kg

Vai mitäs varten luulit sen olevan?

t. Timo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisko tän paskanjauhannan siirtää jonnekkin muualle tai ainakin nyt vähintään lopettaa, kiitos.

No nyt on meidän vuoro tehdä sitä tässä ketjussa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisko tän paskanjauhannan siirtää jonnekkin muualle tai ainakin nyt vähintään lopettaa, kiitos.

Mitäs luet ei kukaan pakota on mekin luettu monta viikkoa loan heittoa SIL SUIO RÄYSKÄLÄ akselilla ja ihan nimillä eipä se ole häirinnyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvät ihmiset,

Ei voi kuin ihmetellä tätä. Jälleen kerran, alkujaan ihan asialliseen kritiikkiin ja (numeroilla ja valitettavan harvoilla julkisilla tiedotteilla) perusteltuihin veikkauksiin vastataan ensin epäolennaisuuksilla, sitten tuotetaan pari sivua "hauskaa" "läppää" jonka kyseenalaistaminen kuitataan toteamalla "nyt on meidän vuoro".

Oletko Jouni ihan vakavissasi sitä mieltä että tämä viimeisen parin sivun perseily "arvostettujen ilmailuhenkilöiden" toimesta vastaa ketjun alkuosan (ja edellisten ketjujen) sisältöä?

Arvostusta voi hankkia monella tavalla. Sen voi myös menettää, todennäköisesti vielä useammalla tavalla.

/Samuli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missään tapauksessa ei pidä lopettaa! Viimeinkin on päästy keskustelussa sellaiselle tasolle jossa toinenkin leiri ymmärtää argumentaation tason ja on taas mukavuusalueellaan (vastaus #187 eteenpäin...)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meinaatteko että täällä kukaan kerää arvostusta höpö höpö silkkaa panettelua, asioiden vääristelyä, väärän tiedon levittämistä yms.

Hyvä tietää että toinen leiri ymmärtää tämän tasoisen aikaisempaa siis ilmeisesti ei tajunnut sääli!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... väärän tiedon levittämistä yms.

No siitä vaan sitten levittämään sitä oikeaa tietoa. Edellisen parinkymmenen viestin mukaan sitä oikeaa (sisäpiirin?) tietoahan teillä on vaikka kuinka. Arvostettujen Kylmävesijokisukellustarkastajien ja dipl. keinosiementäjien ym. ym. sanomana varmemmaksi vakuudeksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No siitä vaan sitten levittämään sitä oikeaa tietoa. Edellisen parinkymmenen viestin mukaan sitä oikeaa (sisäpiirin?) tietoahan teillä on vaikka kuinka. Arvostettujen Kylmävesijokisukellustarkastajien ja dipl. keinosiementäjien ym. ym. sanomana varmemmaksi vakuudeksi.

No jos et ymmärtänyt niin juurihan oikaistiin tieto ettei Hanna Räihä ole SUIO:n sihteeri vaan toimessa jatkaa Mari Lehtinen. Lisäksi vt rehtorina toimii Antti Jouppi eikä Aki Suokas. Tämä on sitä oikeata tietoa mitä vielä haluat? Tilitietoja sinun pitänee kysyä muualta niihin minulla ei ole pääsyä. Keinosiementäjä on kunnioitusta nauttiva ammatti siinä missä kaikki muutkin enkä ymmärrä miten liittyy ilmailuun ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään