Tero Partanen

Luontokuvia :)

5 814 viestiä aiheessa

Ehkäpä vähän lisää väriä kaipaisi? Saa olla erimieltäkin, kun itsehän olen tämmönen karkkinappula pelle muutenkin :P

Keskimmäisessä vähän liikaa roipetta minun mielestä ja aurinko voisi olla välillä muuallakin kuin keskellä ruutua, mutta muutenhan nuo on ihan teknisesti onnistuneita. Ei huomattavaa kohinaa, horisontit suorassa, metsässä näkyy kivasti pelkkä siluetti + heijastus veden pinnassa :)

E: Vai onko sittenkin ensimmäisessä kuvassa horisontti vinossa? Minulla voi toki olla tietokonekkin vinossa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai onko sittenkin ensimmäisessä kuvassa horisontti vinossa? Minulla voi toki olla tietokonekkin vinossa ;D

Inan, mutta haittaneeko tuo. En itse huomannut edes, ennen kuin otit asian puheeksi.. ;D

Jos nyt kerta väität, että nuo ovat ensimmäiset luontokuvasi, niin pakko myöntää, että ihan onnistuneet otokset! Olen samaa mieltä kuin Miska, lisää väriä ehkä. Itse kyllä laittaisin. Pari sivua taaksepäin selaamalla huomaa kuinka paljon jengi väriä käyttää. Mukaan lukien minä. ;D Miskan termi karkkinappula sopii myös muhun aivan nappiin, heh.

/tuukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin lisäätään nyt itseltäkin vielä ettei jää epäselväksi, on nuo pajlon laadukkaampia/parempia/hienompia/värikkäämpiä ensimmäisiä luontokuvia kuin minulla... Omia ensimmäisiä kuviani ei sovi julkisesti edes näyttää ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos nyt kerta väität, että nuo ovat ensimmäiset luontokuvasi, niin pakko myöntää, että ihan onnistuneet otokset!

En ainakaan äkkiä muista että olisin aikaisemmin tarkoituksella lähtenyt auringonlaskua tai mitään muutakaan luontoon liittyvää kuvaamaan. Korkeintaan tullut räpsäistyä ohimennen kuva tai pari, ilman sen suurempaa "suunnittelua".  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Keskimmäisessä vähän liikaa roipetta minun mielestä

Minusta se on kaikkein hienoin, luonto ja urbaani ympäristö samassa kuvassa :thmbup:

Olisin kyllä aika varovainen värin lisäämisessä, pilaa vaan kuvan tunnelman ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinäpä hieno kotilo-otos! Missäs tuommosiin törmää?

Eipä taida ihan olla kotoinen kotilo, vaan erakkorapu, joka asustelee tyhjässä simpukankuoressa. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Iltaa,

Innostuneena teidän hienoista kukkakuvista oli pakko itekin mennä pihamaalle perse pystyssä ottamaan muutama. Tässä niistä yks.

[ attachment removed / expired ]

-Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alkoi vähän enemmänki kiinnostaa noiden kukkien kuvailu  ::)

Kommenttia haluaisin kuvista  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alkoi vähän enemmänki kiinnostaa noiden kukkien kuvailu  ::)

Kommenttia haluaisin kuvista  :)

Kannattaa kuvata kukkia kun aurinko on pilvessä. Päivän kirkas auringonvalo tekee rumat ja tummat varjot. Sama ohje pätee myös muuhun kuvaukseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan vaan tiedoksi Joonas, että naurulokki on englanniksi "black-headed gull", eikä "laughing gull" :P

Ihan hieno kuva muuten 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan vaan tiedoksi Joonas, että naurulokki on englanniksi "black-headed gull", eikä "laughing gull" :P

Ihan hieno kuva muuten 8)

Kumpikin käy korrektista suomennoksesta. Thanks!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään