Guest alepeura

Asennuksessa ilmenee joku hämppy virhe

9 viestiä aiheessa

Eli kun koitan asentaa yhtä ohjelmaa, niin miksi tulee tämmöinen?

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse vastaan omaan kysymykseeni.

Voiko se johtua tästä:

(ote readme filusta)"To run Boeing 737 Authorware CBT in Windows 3.x or Windows 95 from

the CD-ROMs, the student station requires the following hardware:"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En muuten löytänyt kyseistä tiedostoa tuolta :-\

Siis windowsin hakutoiminnolla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No silläkin kattelin, sillä köyty yks, mutat ei ollenkaan sieltä mistä tuo teksti kerto jaa.... ei se toiminu sitten.

Edit: Minä tyhmä, perun puheeni, nyt ainakin melkein lähti enää resoluutio ongelmia.

KIITOS!!!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sullahan on varmasti puhtaat jauhot pussissa tuon ohjelman suhteen? ;) Jos tosiaan on näin, niin kertoisitko mistä moisen mahtaa saada hankittua?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No silläkin kattelin, sillä köyty yks, mutat ei ollenkaan sieltä mistä tuo teksti kerto jaa.... ei se toiminu sitten.

Edit: Minä tyhmä, perun puheeni, nyt ainakin melkein lähti enää resoluutio ongelmia.

KIITOS!!!!

Luetaan niitä viestejä. Sanoin että kopioi se sinne kansioon josta se valittaa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sullahan on varmasti puhtaat jauhot pussissa tuon ohjelman suhteen? ;) Jos tosiaan on näin, niin kertoisitko mistä moisen mahtaa saada hankittua?

Noita on ennen maailman aikaan boeingi lentokouluille jakanu ja sieltä niitä oli suomeenkin kulkeutu joitakin kopioita ja sitten yhden tuttavan tuttavan ystävän kaverin kautta itselleni päätyi. Toki tuon saa muualtakin (varmaan).

Se on kyllä selvästi noin 10 vuotiaille ameriikalais penskoille tarkotettu (aliarvoin amerikkalaisten älykkyyttä ;D), mutta ihan hyvä, asiaa on paljon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään