Marko Terävä

Brewsterin kannuspyörämekanismi rintamakäytössä

27 viestiä aiheessa

Pöytätennispalloasia on vissiin loppuunkäsitelty ;) Kun BW-367 oli vuoden 1943 alussa VL:lla korjattavana, uusittiin siihen jo kertaalleen vaihdettu kotimainen kannuspyörä renkaineen. Sen lisäksi uusittiin hydraulisen järjestelmän putki jakoventtiilistä kannuksen toimintasylinterin yläpäähän, jonka jälkeen täytettiin kannusjoustintuki Aerol Strut C:llä. Näin suoraan korjausselosteesta luntattuna.

 

Lisäys: Täytettiin myös hydraulinen järjestelmä Servo 2069:llä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

VL Humun puusiipeen liittyvästä asiapaperista löytyi lisävalaistusta BW:n siiven rakenteeseen: Siiven ei tarvitse olla jaettu vedenpitäviin laipioihin niinkuin BW-siipi.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään