Jouni Rasmussen

Mikrofoni ei toimi headsetissa.

7 viestiä aiheessa

Onkohan joku tapellut kovasti headset mikin kanssa ja saanut toimimaan? nimittäin minä olen ja en oo saanut toimimaan. Oon kyl yrittänyt vaikka mitä juttuja mut ei suostu toimimaan. Mulla on äänikorttina Creative EMU10K1 Audio Prosessor (WDM). Olen yrittänyt kyllä myös AC'97 äänikortilla eli integroidulla mut en oo saanut silläkään toimimaan. Kuulokkeet kyllä toimii mut mikki ei. Testissä ku laitan ja otan pois mikin piuhan niin se värähtää mut sitten kun tukin vääriin reikiin niin ei värähdä niin olisiko mahdollisesti mikki mennyt sököksi? Tää on aika vanha.. varmaan 3 vuotta sitten ostettu ja kaapissa lojunut romujen seassa. Ajattelin että olisiko syytä ostaa uusi headset tai mikki?

Alkaa tuolla IVAO:ssa tympimään toi kirjottelu... :D.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sehän voi olla rikki. Kokeile pistämällä kuulokkeet mikkiliitäntään. Kuulokekin toimii mikrofonina tarvittaessa, hyvin huonona sellaisena.

Toisaalta, oletkos katsonut äänikortin asetuksia. Eli, onkos se näytä uudempia 6-kanavaisia kortteja. Ja jos tuo 6-kanavaisuus on päällä, niin sehän taisi syödä mikrofonilinjan muuhun käyttöön.

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lainaan tätä aihetta omaan kysymykseen. Eli mikki siis kyllä toimii, mutta tässä kun pelailin näitten kuulokkeiden kanssa, niin yhtäkkiä kesken pelin ääni lähti tästä oikeanpuoleisesta kuulokkeesta, vasen toimii hyvin. Ääni tulee takaisin tähän oikeeseen kun muutan tän vasemman kuulokkeen asentoa, tai toimii sillonkin tää oikea, jos pidän tota vasenta takaraivos ja oikeeta korvalla. Outoa. Muilla ollu samaa ongelmaa? Tuskinpa nää noin helposti hajoo, kun mitään ihmeellistä en tehny.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Piuha poikki, eli välillä saa kontaktia ja välillä ei. Todennäköisesti piuha menee siihen pätkivään kuulokkeeseen toimivan kautta.

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään