Kirjoitettu Kesäkuu 27, 2014 Heräsi vaan kysymys onko uhkailu ja pahoinpitely viety poliisille tutkintaan? +1. Ellei ole niin kehottaisin tekemään rikosilmoituksen pikimiten. Mikäli näyttö riittää niin saattaa toiminta hiljentyä, ainakn hetkeksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 27, 2014 Olen juuri saanut tiedon, että henkilö joka on toimittanut minulle avausviestissä mainitun videon on tänään saanut uhkauksen "loppuikäisistä vaikeuksista" AN2 Lennuklubin sisältä siksi, että hän on luovuttanut minulle em. videon. Hänellä on perusteltu syy pelätä oman turvallisuutensa ja fyysisen koskemattomuutensa puolesta. Uhkaajan henkilöllisyys on tiedossani ja julkaisen sen heti jos on pienintäkään viitettä siitä että uhkauksia alettaisiin toteuttaa. Saatan tämän asian näin tuoreeltaan myös ilmailijayhteisön tietoon. Aiemmin, kun tämä videon minulle luovuttanut henkilö oli tullut toistuvasti fyysisesti pahoinpidellyksi erään Lennuklubin vastuuhenkilön toimesta, ilmoitin tälle henkilölle, että jos pahinpitelyt vielä jatkuvat, tulen julkaisemaan pahoinpitelijän henkilöllisyyden ja tapahtumien yksityiskohdat kaikkien suomalaisten ilmailijoiden nähtäväksi. Alla oleva Antonov-koneen sisällä otettu kuva toimikoon käytännön esimerkkinä siitä, millaisin keinoin yhdistyksen puheenjohtaja ylläpitää kerholennoilla kuria ja järjestystä. (Kuvan henkilöllä ei ole mitään tekemistä tässä viestiketjussa julkaistun videon kanssa.) Lennuklubin toiminta alkaa muistuttaa mafian toimintaa. Sille ei ole sijaa tässä yhteisössä. Peter Tähtinen Peter harjoittaa mielestäni kiristystä, "julkaisen tiedot JOS......." Huomatkaa että pahoinpitely ei ole Suomessa asianomistajarikos. Laita nyt ne nimet tauluun ketkä kyseistä toimintaa harrastaa.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 27, 2014 Peter harjoittaa mielestäni kiristystä, "julkaisen tiedot JOS......." Huomatkaa että pahoinpitely ei ole Suomessa asianomistajarikos. Laita nyt ne nimet tauluun ketkä kyseistä toimintaa harrastaa.... Ainakin yhden nimen saa selville googlella ja lukemallatarkkaanpeterin postaukset.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 27, 2014 Laki jakaa pahoinpitelyt kolmeen ryhmään: lievä pahoinpitely, pahoinpitely ja törkeä pahoinpitely. Näistä lievä pahoinpitely on asianomistajarikos ja muut virallisen syytteen alaisia rikoksia. Asianomistajarikos tarkoittaa sitä, että uhrin on vaadittava tekijälle rangaistusta rikoksesta. Virallisen syytteen alaisissa rikoksissa, pahoinpitelyissä ja törkeissä pahoinpitelyissä, poliisin tai muun esitutkintaviranomaisen on suoritettava esitutkinta sille tehdyn pahoinpitelyilmoituksen perusteella. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 27, 2014 Jep, ja huomatkaa, olen toki samaa mieltä Peterin kanssa ja hän on oikealla asialla tämän kanssa mut nyt lienee paras hetki lyödä luukut kiinni moisesta kioskista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 27, 2014 Sehänse lienee pohjimmainen tarkoitus tällä ketjulla.Etenkin kun näyttää siltä että trafi on voimaton tässä tapauksessa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 27, 2014 - Peterin kuvausten perusteella vaikuttaisi myös siltä, että rikoslain 23 luvun 1 ja 2 pykälä - liikenteen vaarantaminen ja törkeä liikenteen vaarantaminen - olisivat tähän tapaukseen sovellettavissa. Ao. pykälät koskevat myös ilma- ja vesiliikennettä. Taitaa vain harvemmin sovellettavan näitä pykäliä ilmailijoihin, toisin kuin maantie- ja vesiliikkujiin. Johtuukohan siitä, että valvova viranomainen ei ole sakotus- ja rikostutkintaoikeudellinen poliisi, niinkuin se on maa- ja vesiliikenteessä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 27, 2014 Maallikkona ihmettelen että miksei Trafi voi o i k e a s t i tehdä mitään? Eikö Virasto voi kv. yhteistyönä ko. ilma-aluksen kotimaan tai Kipparin lupakirjamaan suuntaan tehdä mitään? Jos siis Peterin kuvailemat asiat ovat totta. Ja jos niistä osakin - retorinen kommentti - on totta, niin totta jmlauta jonkun pitäisi jotain tehdä...? Noh, ainakin tämän Forumin lukijat ja heidän läheisensä osaavat välttää ko. "yhteishyödyllisen yhteisön kaupallisia lentoja". Joka kai käsitteenäkin on mahdoton? Jos hemmot sitten keskenään huristelee niin tehnevät sen ihan omalla vastuullaan. Kunhan eivät osu muihin. Ja jos osuvat maahan väärässä paikassa niin tekevät sen tietoisena omasta vastuustaan... Jep. Nukkumaanmenoaika. Kaikille. V. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 27, 2014 Jep. Nukkumaanmenoaika. Kaikille. V. Paitsi, jos on Suomesta riittävästi lännessä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 27, 2014 - Peterin kuvausten perusteella vaikuttaisi myös siltä, että rikoslain 23 luvun 1 ja 2 pykälä - liikenteen vaarantaminen ja törkeä liikenteen vaarantaminen - olisivat tähän tapaukseen sovellettavissa. Ao. pykälät koskevat myös ilma- ja vesiliikennettä. Taitaa vain harvemmin sovellettavan näitä pykäliä ilmailijoihin, toisin kuin maantie- ja vesiliikkujiin. Johtuukohan siitä, että valvova viranomainen ei ole sakotus- ja rikostutkintaoikeudellinen poliisi, niinkuin se on maa- ja vesiliikenteessä. Muttakun trafilla ei ole noita oikeuksia niinvoisiko tafi sittentehdä tutkintapyynön poliisille? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2014 Onkohan tässä kyse samasta laiskanpulskeasta vanhasta miehestä, mitä episodia olin todistamassa paikan päällä vuonna 2013 Nummijärvi Fly-Innissä kun tuon Malmin Antonovin "lentäjä" huusi suoraa huutoa "miehistölle" ja henkisesti alisti tuota porukkaa kaikesta mahdollisesta paskasta maan ja taivaan välillä. Ei ollut kaverilla kaikki muumit laaksossa mitä seurasin tuota lennonvalmistelua ja riehumista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2014 Eilen 27.6. Trafin virkamiehet vierailivat Malmin asematasolla. He kiinnittivät Antonov AN-2 LY-ABY:n potkurin lapaan viranomaisen tiedotteen jota on pidettävä RL 16:10 tarkoitettuna viranomaiskieltona. Minulle on toimitettu valokuva, josta käynee riittävällä tarkkuudella ilmi kiellon sisältö ja sen antaja sekä antajien virka-asema. Koska tuntemattomaksi jäänyt taho on yön aikana poistanut ko. viranomaiskiellon, oheistan hallussani olevan valokuvan viranomaiskiellosta. [ attachment removed / expired ] Viranomaisen asettama kielto Lennuklubille ja Erkki Saariolle Alla myös lainaus RL 16 luvusta. RL 10 § (24.7.1998/563) Omaisuutta koskevan viranomaiskiellon rikkominen Joka oikeudettomasti 1) murtaa viranomaisen asettaman lukon, sinetin, esteen tai merkinnän, jolla esine tai muu kohde on suljettu tai eristetty, tai muuten murtautuu viranomaisen tällä tavoin sulkemaan esineeseen tai muuhun kohteeseen, 2) tunkeutuu viranomaisen sulkemaan rakennukseen tai huoneeseen tai muuten rikkoo rikoksen selvittämisen turvaamiseksi pakkokeinolain (806/2011) 9 luvun 1 §:n 1 momentin 2 kohdan nojalla annetun kiellon, 3) ryhtyy takavarikkoon tai vakuustakavarikkoon otettuun, ulosmitattuun tai sellaiseen irtaimeen esineeseen, jonka muualle siirtämisen viranomainen on kieltänyt tai 4) vastoin viranomaiskieltoa hukkaa tai luovuttaa omaisuutta tai vastoin maksukieltoa maksaa saatavan tai palkan, on tuomittava omaisuutta koskevan viranomaiskiellon rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi. Peter Tähtinen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2014 Hmmm... Eräs henkilö kävi lennolla eräällä kaksimoottorisella museokoneella ja liitettiin yhdistyksen jäseneksi (tai ainakin henkilötietoja kyseltiin) muutama viikko lennon jälkeen. Ko. henkilö pääsi vielä avittamaan laskukiidossa kiitotieltä ulosajautuneen koneen (ilmeisesti kannuksen lukitus unohtui tms.) takaisin baanalle. Jokainen vetäkööt johtopäätökset tuosta itse mihin kyytiin lapsensa ja lapsenlapset laittaa. T. Erään henkilön lähiomainen Viesti antaa ymmärtää mahdollisesti olevan kyseessä DC-yhdistyksen operoiman DC-3 (OH-LCH) -koneen. Tällaista kiitotieltä ulosajautumista ei ole lentotoiminnassamme sattunut. Mikäli näinkin kookas kone ajautuisi alustalle, jossa sen oma moottoriteho ei riittäisi koneen liikuttamiseen, ei ihmisvoimista (matkustajista) olisi mitään apua, vaan tarvittaisiin vähintäänkin traktoria. Mahdolliseen jäsentietojen jälkikäteiseen kyselyyn on ollut syynä jokin muu kuin jäsenhakemuksen täyttäminen, esimerkiksi muuttuneen sähköpostiosoitteen tms. tiedustelu postituslistaa varten. Yhdistyksen sääntöjen mukaan jokaisen lennolla mukana olevan tulee olla yhdistyksen jäsen ja jäsenhakemus on jätettävä niin ajoissa ennen lentoa, että se ehditään käsitellä hallituksessa. Mikko Jaakkola DC-yhdistys ry hallituksen varapj. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2014 Jos siis Peterin kuvailemat asiat ovat totta. Ennenkuin kritiikittömästi nielee totuutena kaikki ne väitteet, mitkä Tähtinen on tässä varsin erikoisessa, foorumin historiassa ainutlaatuisen päällekäyvässä mustamaalausketjussa totuuksina esittänyt, kannattaa tosiaankin pysähtyä miettimään, voivatko kaikki Tähtisen väitteet pitää paikkansa. Tässä kun aloin ketjun alusta lukea, niin huomasin olleeni joskus peräti itsekin paikalla, mutta Tähtinen ei kylläkään sattunut olemaan. Tähtisen tiedot vaikuttavat selvästi toisen käden tiedoilta. Kuitenkin, omiin havaintoihini ja muistiini perustuen voin hyvällä omallatunnolla, ensi käden tietona, ja kenenkään kanssa asiasta etukäteen keskustelematta todeta, etteivät. Siis pidä paikkaansa. Huomatkaa monikko. No, Tähtisen kanssa olemme ennenkin olleet eri mieltä siitä, mitä asiassa on pidettävä totuutena. Silloinkin minä olin oikeassa ja Tähtinen väärässä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2014 Yksityislennoista yhdistystoiminnassa AN-2 Lennuklubi Helsinki r.y. on ns yleishyödyllinen voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka säännöt on Patentti- ja rekisterihallitus vahvistanut. On yleisesti tiedossa, että yhdistys harjoittaa on harjoittanut lentotoimintaa koneella Antonov AN-2 LY-ABY ja että lennoille osallistuneet henkilöt ovat maksaneet lennoista rahaa. Hallussani olevien asiakirjojen perusteella osa suorituksista on maksettu yhdistyksen pankkitilille ja osa suorituksista Erkki Saarion henkilöhtaiselle pankkitilille ja/tai Erkki Saarion luottokortin lyhennystilille. Jotta tällaista maksua vastaan harjoitettavaa lentämistä ei katsottaisi toimilupaa vaativaksi kaupalliseksi (kielletyksi) henkilökuljetukseksi vaan (sallituiksi) yhdistyksen sisäisiksi yksityislennoiksi - joihin osallistuvat vain yhdistyksen jäsenet - olisi matkustajiksi hyväksyttävä vain säännöissä kuvatulla tavalla yhdistyksen jäseniksi hyväksytyt yhdistyksen jäsenet. Kuka on yhdistyksen jäsen? Hallussani olevissa sanotun yhdistyksen säännöissä määrätään, että yhdistykseen liitytään kirjallisella hakemuksella, jonka yhdistyksen hallitus hyväksyy tai hylkää. Yhdistyksen voimassa olevien sääntöjen mukaan henkilön tulee olla siis hallituksen kokouksessaan jäseneksi hyväksymä, yhdistyksen jäsenluetteloon merkitty aito jäsen ennen kuin hän voi ostaa yhdistykseltä lennon osallistua yhtenä maksajana yhdistyksen järjestämän jäsenlennon kustannuksiin . Kaikki muu maksua vastaan tapahtuva lennättäminen on kaupallista henkilökujetusta. Yhdistyslaissa on säädetty jäsenluettelon pitämisestä seuraavasti: YHDISTYSLAKI (26.5.1989/503) 3:11 § Jäsenluettelo "Yhdistyksen jäsenistä on hallituksen pidettävä luetteloa. Luetteloon on merkittävä kunkin jäsenen täydellinen nimi ja kotipaikka. (30.12.1992/1614) Yhdistyksen jäsenelle on pyydettäessä varattava tilaisuus tutustua 1 momentissa tarkoitettuihin tietoihin. Jäsenluettelossa olevien tietojen luovuttamisesta muutoin säädetään henkilörekisterilaissa (471/87). Luovuttamisesta voi päättää yhdistyksen hallitus." Kehotan jokaista AN-2 Lennuklubi Helsinki:n lennolle osallistunutta henkilöä kääntymään yhdistyksen puhenjohtajan Erkki Aukusti Saarion puoleen kirjallisesti ja pyytämään laissa edellä mainittua "tilaisuutta tutustua" itseään koskeviin jäsenrekisterin tietoihin. Jos taas yhdistys ei ole pitänyt laissa säädettyä henkilörekisteriä lain määrittelemässä laajuudessa ja muodossa ja/tai esim. perinyt jäseniltään säännöissä edellytettyä jäsenmaksua ei kyseessä voi olla aito yhdistystoiminta. Yhdistyksen tilin- tai toiminnan tarkastajan olisi tullut puuttua asiaan. Jos yhdistys ei ole myöskään pitänyt laissa tarkoitettuja yleisiä [vuosikokouksia] joka on yhdistyslaissa tarkoitettu yhdistyksen ylin päättävä elin, päätyy vastuu yhdistyksen toiminnasta yhdistyksen viimeksi kaupparekisteriin ilmoitetulle yhdistyksen hallitukselle. Toistaiseksi on täydellisen epäselvää, kuka vastaa tämän yhdistyksen toiminnasta. Todellista valtaa toiminnassa toki käyttää ja on koko yhdistyksen toiminnan ajan käyttänyt sen puheenjohtaja Erkki Saario. Kun muutamia viikkoja sitten yhdistyksen jäsenenä itseään pitävä henkilö tiedusteli yhdistyksen edustajien nimiä sen puheenjohtajalta (voidakseen toimittaa eroilmoituksensa varmasti oikealle taholle) yleisellä pakalla Malmin lentokentän ravintolassa, Saario oli paikalla olleiden mukaan suuttunut ja ilmoittanut että "Se ei kuulu sinulle ... Tämä on häirintää ja jos et nyt häivy soitan poliisin". Jos yhdistyksenä esiintyvä taho ei tosialiisesti täytä yhdistyslaissa ja omissa säännöissään määriteltyjä toiminnan edellytyksiä, ei kyse voi myöskään olla aidosta yhdistystoiminnasta. Eikä yhdistyksen yksityislennoista. Mutta jos yhdistyksellä on esittää kaikkien niiden ao. hallituksen kokouksen pöytäkirjat joissa jäsenasiat on käsitelty - ja niiden kanssa yhtäpitävä jäsenluettelo, olen valmis esittämään julkisen anteeksipyynnön. Mistä sitten on kysymys? Oletan henkilökohtaisesti, että kyse on ensisijaisesti rahasta ja vallasta. Voisiko kyse olla eräänlaisen "lonely rider" -sankarimyytin ylläpitämisestä? Useissa tapauksissa tällaisten yhteisöjen johtohahmoille on tärkeätä paistatella "hovinsa" edessä kaikkivoipana sankarina joka kulkee omia polkujaan (kuten Camel-mies ikään -) määräyksistä piittaamatta ja viranomaisia ja yleisiä normeja pilkkanaan pitäen, tehostaen toimintaansa huutamisella, uhkailulla ja väkivallalla. Surullista katsottavaa. Peter Tähtinen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2014 Ennenkuin kritiikittömästi nielee totuutena kaikki ne väitteet, mitkä Tähtinen on tässä varsin erikoisessa, foorumin historiassa ainutlaatuisen päällekäyvässä mustamaalausketjussa totuuksina esittänyt, kannattaa tosiaankin pysähtyä miettimään, voivatko kaikki Tähtisen väitteet pitää paikkansa. Tässä kun aloin ketjun alusta lukea, niin huomasin olleeni joskus peräti itsekin paikalla, mutta Tähtinen ei kylläkään sattunut olemaan. Tähtisen tiedot vaikuttavat selvästi toisen käden tiedoilta. Kuitenkin, omiin havaintoihini ja muistiini perustuen voin hyvällä omallatunnolla, ensi käden tietona, ja kenenkään kanssa asiasta etukäteen keskustelematta todeta, etteivät. Siis pidä paikkaansa. Huomatkaa monikko. No, Tähtisen kanssa olemme ennenkin olleet eri mieltä siitä, mitä asiassa on pidettävä totuutena. Silloinkin minä olin oikeassa ja Tähtinen väärässä Ilkka hyvä, sinä jolla on totuus. Uskon vilpittömästi että viranomaistoiminnan seurauksena selviää totuus asiassa. Oletan että tässä vaiheessa ainakin on käynyt ilmi etä - LY-ABY:n lupa ilmailuun ei ole ollut voimassa Malmi Fly-in:in aikaan viime kuussa - LY-ABY lennätti yleisöä Malmi Fly-IN:issä - LY-ABY:ssa oli matkustajana henkilö joka maksoi lennätyksen koneen ovella - LY-ABY:lla on todistetusti lennetty sääminimimääräyksiä törkeästi rikkoen matkalento jossa on ollut mukana maksavia matkustajia. Kaikilla meillä on sankarimme. Kunnioittaen Peter Tähtinen PS. Tämän viestiketjun tarkoituksena on ehkäistä suuri monen hengen kuolemaan ja vammautumiseen johtava lento-onnettomuus. Jollainen tulee väistämättä tapahtumaan enemmin tai myöhemmin jos avausviestiin linkitetyssä videossa kuvattu lentotoiminta saa jatkua. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2014 Ennenkuin kritiikittömästi nielee totuutena kaikki ne väitteet, mitkä Tähtinen on tässä varsin erikoisessa, foorumin historiassa ainutlaatuisen päällekäyvässä mustamaalausketjussa totuuksina esittänyt, kannattaa tosiaankin pysähtyä miettimään, voivatko kaikki Tähtisen väitteet pitää paikkansa. Tässä kun aloin ketjun alusta lukea, niin huomasin olleeni joskus peräti itsekin paikalla, mutta Tähtinen ei kylläkään sattunut olemaan. Tähtisen tiedot vaikuttavat selvästi toisen käden tiedoilta. Kuitenkin, omiin havaintoihini ja muistiini perustuen voin hyvällä omallatunnolla, ensi käden tietona, ja kenenkään kanssa asiasta etukäteen keskustelematta todeta, etteivät. Siis pidä paikkaansa. Huomatkaa monikko. No, Tähtisen kanssa olemme ennenkin olleet eri mieltä siitä, mitä asiassa on pidettävä totuutena. Silloinkin minä olin oikeassa ja Tähtinen väärässä Missä kohdassa väitteet eivät pidä paikkaansa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2014 Ennenkuin kritiikittömästi nielee totuutena kaikki ne väitteet, mitkä Tähtinen on tässä varsin erikoisessa, foorumin historiassa ainutlaatuisen päällekäyvässä mustamaalausketjussa totuuksina esittänyt, kannattaa tosiaankin pysähtyä miettimään, voivatko kaikki Tähtisen väitteet pitää paikkansa. Tähän mennessä Peter on varsin seikkaperäisesti perustellut väitteensä ja laittanut jopa todistusaineistoa ketjuun. Lisäksi hän sanoo omistavansa lisääkin todistusaineistoa, jota hän varmaankin voi tarvittaessa esitellä epäileville. Sinä sen sijaan väität Peterin olevan väärässä ja itsesi olevan oikeassa. Kuitenkaan et perustele väitteitäsi millään. Eli voisitko perustella väitteesi ja tarkentaa samalla mihin väitteisiin kritiikkisi kohdistuu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2014 Eilen 27.6. Trafin virkamiehet vierailivat Malmin asematasolla. He kiinnittivät Antonov AN-2 LY-ABY:n potkurin lapaan viranomaisen tiedotteen jota on pidettävä RL 16:10 tarkoitettuna viranomaiskieltona. Sitooko tuo trafin päätös esim finavian lennonjohtajia siten että eivät anna paelvelujakyseiselle koneelle? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2014 http://yle.fi/uutiset/pienkoneella_on_lennatetty_kymmenia_ihmisia_laittomilla_lennoilla_malmin_lentokentalta_-_toiminta_jatkunut_lahes_vuoden/7325244 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2014 Myös ylen TV-Uutisissa oli juttua aiheesta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2014 Lennuklubin webbisivut kadonneet bittiavaruuteen... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2014 Minkä vuoksi vasta nyt joku puuttui tähän mätäpaiseeseen. Ja minkä vuoksi foorumin ilmailuhenkisissäkin on, jos ei mätäpaiseita, niin kuitenkin ärsyttäviä finnejä jotka punottavat kun moraaliltaan ja ammattitaidoltaan korkeaa tasoa oleva Lentäjä ottaa asian esiin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2014 Oho! En olisi uskonut että tällaista voi tapahtua . Suuren yleisön silmissä tapaus aiheuttaa tahran koko yleisilmailulle... Toivottavasti maanantain iltapulujen etusivut eivät huuda tätä tapausta... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 28, 2014 Oho! En olisi uskonut että tällaista voi tapahtua . Suuren yleisön silmissä tapaus aiheuttaa tahran koko yleisilmailulle... Toivottavasti maanantain iltapulujen etusivut eivät huuda tätä tapausta... toden näkösesti huutavat koska ilmailu jasen epäkohdat/virheet myyvät hyvin.Toisaalta jos ilamilualalta löytyy viestinän hyvin taitavat voisi tämä kääntyä myös ilmailulle positiiviseksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla