Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Väitteeni perustuvat lukuisiin eri viranomsisten tiedossa oleviin tosiasioihin. Niistä en tee sinulle tässä enempää selkoa. Tämä on vasta jäävuoren huippu. Toki voin kertoa että videon metadatan aikaleima täsmää täysin LY-ABY:n lentotietojen kanssa. Peter Pitääkö Peter paikkansa, että tähän liittyy jotenkin eräs nainen, jonka myötä sinulla ja Erkki Saariolla on mennyt sukset ristiin, ja tämän riidan seurauksena olet nyt ottanut asian esille, vaikka olet tiennyt näistä tapahtumista jo pidemmän aikaa? Mun mielestä on hyvä, että tämmöisiin ilmailurikkomuksiin puututaan, mutta toisaalta minusta on ikävä että asiasta pitää nostaa tämmöinen valtakunnallinen meteli. En usko, että tästä uutisoinnista on ollenkaan hyötyä yleisilmailun maineelle ja malmin lentokentän imagolle. Eikö tätä olisi voinut hoita hieman hienovaraisemmin niin, ettei koko ilmailuskenen tarvitse toimia lyömäaseena teidän välisissä riidoissa? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Pitääkö Peter paikkansa, että tähän liittyy jotenkin eräs nainen, jonka myötä sinulla ja Erkki Saariolla on mennyt sukset ristiin, ja tämän riidan seurauksena olet nyt ottanut asian esille, vaikka olet tiennyt näistä tapahtumista jo pidemmän aikaa? Mun mielestä on hyvä, että tämmöisiin ilmailurikkomuksiin puututaan, mutta toisaalta minusta on ikävä että asiasta pitää nostaa tämmöinen valtakunnallinen meteli. En usko, että tästä uutisoinnista on ollenkaan hyötyä yleisilmailun maineelle ja malmin lentokentän imagolle. Eikö tätä olisi voinut hoita hieman hienovaraisemmin niin, ettei koko ilmailuskenen tarvitse toimia lyömäaseena teidän välisissä riidoissa? Viikle mikä onsinunsuhteesi lennuklubiintainiiden taustahehkilöihin? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Minusta tässä asiassa on kiistatonta että lupa ilmailuun on vanhentunut, mikään muu ei. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Minusta tässä asiassa on kiistatonta että lupa ilmailuun on vanhentunut, mikään muu ei. Sen takia on hyvä että poliisi selvittää esitetyt väiteet jotka kyllä näillä tiedoilla mitä tässä on esitetty tuntuvat aika uskomattomilta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Viikle mikä onsinunsuhteesi lennuklubiintainiiden taustahehkilöihin? Täysi nolla. En tunne yhtäkään lennuklubin aktiivia, enkä ole edes ollut koneen kyydissä. Ihan ilmailun harrastajana ja malmin ystävänä harmittaa negatiivinen julkisuus, jota näistä tulee meille kaikille. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Eiköhän tämä asia ole nyt viranomaisten hoidossa, ja siellä tehdään tarvittavat ratkaisut. Ihmetyttää joidenkin tapa paisutella ja repostella joka asiaa mitä ilmailussa sattuu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Pitääkö Peter paikkansa, että tähän liittyy jotenkin eräs nainen, jonka myötä sinulla ja Erkki Saariolla on mennyt sukset ristiin, ja tämän riidan seurauksena olet nyt ottanut asian esille, vaikka olet tiennyt näistä tapahtumista jo pidemmän aikaa? Mun mielestä on hyvä, että tämmöisiin ilmailurikkomuksiin puututaan, mutta toisaalta minusta on ikävä että asiasta pitää nostaa tämmöinen valtakunnallinen meteli. En usko, että tästä uutisoinnista on ollenkaan hyötyä yleisilmailun maineelle ja malmin lentokentän imagolle. Eikö tätä olisi voinut hoita hieman hienovaraisemmin niin, ettei koko ilmailuskenen tarvitse toimia lyömäaseena teidän välisissä riidoissa? Ville, Odotinkin jo että tästä kysytään. Olisipa asia noin yksinkertainen. Mutta kun ei ole. Minä en ole tietääkseni ollut Erkin kanssa riidoissa sen paremmin naisista kuin miehistäkään. Minä en hyväksy ihmisten hengen vaarantamista, pelottelua, pahoinpitelyä enkä mafiatyylistä velanperintää. En myöskään hyväksy ihmisen kotiin murtautumista, vainoamista, tirkistelyä, salakatselua enkä hyväksikäyttöää Kuitenkin sekä minä että vaimoni koemme tässä asiassa velvollisuudeksemme heikompien puolustamisen. Kumpikin niillä keinoilla joita meillä on. Minulla on mahdollisuus informoida ilmailijoita. Vaimoni käyntikortissa ovat kirjaimet VT ja AA. Hänen osuutensa vääryyttä kärsineen avustajana ei ole eikä voikaan olla julkisesti esillä tällä(kään) foorumilla. Trafin velvollisuudet ja sen käytettävissä olevat keinot on määritetty laissa. Voitte tehdä johtopäätöksenne asian vakavuudesta vaikkapa siitäkin, että Suomen ylin ilmailuviranomainen Pekka Henttu johtaa henkilökohtaisesti asian selvittämistä. Erkin vaikuttimia voin vain arvailla. Kun laatujärjestelmä toimii hyvin, organisaatio reagoi nopeasti poikkeamiin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 peter voidaanko vastauksesi tulkita niin että lennuklbiasiaon osa suurempaa kokonaisuutta...tavallaan vain sivuhaara?? peterkirjoitti " Olisipa asia noin yksinkertainen. Mutta kun ei ole. Minä en ole tietääkseni ollut Erkin kanssa riidoissa sen paremmin naisista kuin miehistäkään. Minä en hyväksy ihmisten hengen vaarantamista, pelottelua, pahoinpitelyä enkä mafiatyylistä velanperintää. En myöskään hyväksy ihmisen kotiin murtautumista, vainoamista, tirkistelyä, salakatselua enkä hyväksikäyttöää " Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 peter voidaanko vastauksesi tulkita niin että lennuklbiasiaon osa suurempaa kokonaisuutta...tavallaan vain sivuhaara?? peterkirjoitti " Olisipa asia noin yksinkertainen. Mutta kun ei ole. Minä en ole tietääkseni ollut Erkin kanssa riidoissa sen paremmin naisista kuin miehistäkään. Minä en hyväksy ihmisten hengen vaarantamista, pelottelua, pahoinpitelyä enkä mafiatyylistä velanperintää. En myöskään hyväksy ihmisen kotiin murtautumista, vainoamista, tirkistelyä, salakatselua enkä hyväksikäyttöää " Erilaisille ilmiöille löytyy mahdollisesti jokin yhteinen nimittäjä. Onhan mehiläispesässäkin kuningatar. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Täysi nolla. En tunne yhtäkään lennuklubin aktiivia, enkä ole edes ollut koneen kyydissä. Ihan ilmailun harrastajana ja malmin ystävänä harmittaa negatiivinen julkisuus, jota näistä tulee meille kaikille. Kyllä kyllä, vaietaan vaan kaikki kuoliaaksi. Poissa silmistä, poissa mielestä. Jos ja kun nämä Peterin tiedot pitävät paikkansa niin julkinen häpeäpaalurangaistus on vähintäänkin paikallaan. Ja se yksi eläkeläinen - jota itsekin olen tolkun miehenä pitänyt - voisi tulla perustelemaan väitteensä. Kun kuulemma kiireitäkään ei enää pitänyt olla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Johan laulussakin lauletaan," kaiken takana on Nainen" Jaakko hyvä, Lainaan puhelimeeni juuri tullutta tekstiviestiä: "Kaiken takana ei ole nainen, vaan vastuuta ja tekemisiään pakoileva toisten syyksi kaiken kaatava mies. Jota hänen hovinsa ihailee. Jos xxxx olisi kunnon mies, hän kantaisi vastuunsa itse. " Eilen Antonov-miehemme julisti Malmin kuppilassa puhelimeensa ja paikalla olleille "tämä kaikki on qqqq:n syytä !!! Se että Antonov on nyt groundattu!!!!" Voisiko joku käydä minun laskuuni ostamassa kokovartalopeilin ja viemässä sen Erkki Saariolle. Sinne Malmin RWY 09:n finaalin alla olevaan omakotitaloon jonka pihalla on auton raatoja. Se on se Erkin autokorjaamo. Josta saatte lukea lisää vähän myöhemmin. Peter Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Toki voin kertoa että videon metadatan aikaleima täsmää täysin LY-ABY:n lentotietojen kanssa. Peter Metadatan todistusarvo on nolla. AN-2 koneita on valmistettu 18000 ja koneita lentänee yhä tuhansia. Mikään tähän asti esille tuotu asia ei liitä videota tähän koneeseen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Metadatan todistusarvo on nolla. AN-2 koneita on valmistettu 18000 ja koneita lentänee yhä tuhansia. Mikään tähän asti esille tuotu asia ei liitä videota tähän koneeseen. Etsinäkään oletidistanutomaaväitetäsi oikeaksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Ei niin paljon pahaa, ettei jotain hyvääkin Ekistä. Eki suoritti "korjaamossaan" ( EI mikään virallinen korjaamo, vaan hän suoritti pihallaan ystävänpalveluyksiaan) , meille pers`aukisille lentäjille, ettei paremmasta väliä. Korjasi meille auton kuntoon , välittämättä omista kiireistään. KIITOS jk. kyllä meiltäkin saa nenun värjäyksen nyrkillä, jos tulee iholle whittuilemaan 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Miltei mykistävää.Olen hämmentynyt,sanaton. Isotpojat ampuvat kovilla,oikeasti! Vain itse Mr.Saario pysynyt ulkona keskustelusta ??? Ollaan kuulolla! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Kenelle kokovartalopeili, kenelle sielun peili, jos katsoa vaan uskaltaa. Ei kenenkään joukoissa seiso, sanoi entinenkin impotentti Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Miltei mykistävää.Olen hämmentynyt,sanaton. Isotpojat ampuvat kovilla,oikeasti! Vain itse Mr.Saario pysynyt ulkona keskustelusta ??? Ollaan kuulolla! Samaa mieltä, on kyllä melkoista settiä kaikkine vihjailuineen ja väitteineen. Ihan pelkkä matalalento IMC:ssä ei taidakaan tässä olla se suurin motivaattori tämmöiseen ajojahtiin.. -m Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Katsoin tuon videon monta kertaa. Minusta siinä lennetään näkölentosääntöjen mukaisesti minimilentokorkeudella. Olen monesti lentänyt samanlaisissa olosuhteissa. Se kuului ansiolentäjän toimenkuvaan. Mistähän tässä jupakassa oikeasti on kyse? Esa 1 henkilö tykkää tästä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Ihan pelkkä matalalento IMC:ssä ei taidakaan tässä olla se suurin motivaattori tämmöiseen ajojahtiin.. -m Mielestäni tämä on enemmänkin maan tapa. Tuskin Suomessa ketään yllättää, että lyötyä lyödään. Toisaalta, jos elää elämänsä kunniakkaasti, ei anna syytä ajojahtiin. -T Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Ja vielä joku ihmettelee, onko harrasteilmailussa asenneongelmia, voe helevettiläinen. Ilmailuammattilaisen ja harrastajan erottaa siitä, että ammattilainen uskaltaa sanoa ääneen jos on tehnyt virheen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 JOS JOS ja JOS.... JOS kuitenkin kokenut ja taitava Lentäjä hoitaisi asiansa niin että koneellaan olisi lupa lentää... Enää ei taideta olla ilmailupioneerien ajassa, jolloin kuka tahansa, joka vain uskalsi ja rohkeni, lähti taivaalle. Ja jolloin vallalla oli - sinänsä varmaan ihan kiva - "lentäjäpoikien veljeskunta". Omalla vastuulla ja riskillä. Mutta jos ihmisiä viedään taivaalle rahasta "lonkalta" niin alkaa kyllä kylmäämään... Nykyisin vaan on niin että kaikkien on sääntöjä noudatettava. Varmaankaan kaikki eivät edelleenkään sääntöjä 100% noudata, mutta jokainen tapaus joka voidaan pois poimia on hyvä tapaus, eikö vaan? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 :'( Kuka on seuraava ajojahdin kohde? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 puhut Esa asiaa, kunpa tuo selviäisi. Nyt lyödään pitkän linjan kokenutta ja osaavaa ilmailijaa ( hienoa lentäjää) oikein olan takaa. = Raukkamaista toimintaa tämäkin JOS olisi sattunut onnettomuus ja kymmenen olisi menehtynyt JOS olisi sattunut onnettomuus. JOS OLISI voi pyhä sylvi mitä JOS- logiikkaa, Jaakko, Mykistävä kannanotto. En voi täysin sulkea pois ajatusta, että siinä on kyse kemiasta. Joko teidän henkilökemiastanne tai sitten orgaanisen kemian keinoin vahvistetusta kannanotosta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 :'( Kuka on seuraava ajojahdin kohde? Sitä sopii arvailla..edellinen oli ultralentäjät.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2014 Oli Peterin motiivit sitten mitä tahansa, kiinnittäisin huomiot seuraaviin faktoihin: - On lennetty tietoisesti ja toistuvasti ilman lentokelpoisuustodistusta tms. lupaa ilmailuun - On suoritettu tietoisesti yhdistystoiminnaksi verhottua kaupallista lentotoimintaa Tällaiset "hienot" (asennevammaiset) ilmailumiehet aiheuttavat huomattavasti enemmän hallaa meidän kaikkien yhteiselle harrastukselle, kuin näiden julkituominen. En tiedä asian tai siihen liittyvien henkilöiden taustoista enempää, mutta kaikesta huolimatta vilpittömät kiitokset Peter Tähtiselle asian julkituonnista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla