Niilo Raappana

Videokameran linssit

5 viestiä aiheessa

Onko jollain vinkkejä mistä sais videokameralle suht. halpoja linssejä? Jos joku tietäs ni vois kertoo esimerkkejä :)

Jos vaikka kertoisit että mille kameralle ja mitä ihmeen linssejä? Ja "suht halvan" määrittelyn. Vaikka otsikossakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos vaikka kertoisit että mille kameralle ja mitä ihmeen linssejä? Ja "suht halvan" määrittelyn. Vaikka otsikossakin.

Niin videokamera oli Canon Legria HFR48 ja sekotin siis linssin ja objektiivin. Eikös siis videokameroillekkin ole objektiivejä? Ja suht. halpana tarkoitan esimerkiksi muutaman sadan euron maksavia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin videokamera oli Canon Legria HF R48.

Ihan hyvä kuvahan tuossa nykyisessäkin on, kyllä sillä alkuun pääsee. Kameraasi ei saa kiinni lisäosia. Se on tarkoitettu käytettäväksi sellaisenaan.

Jos kameran vaihto ei ole ajankohtainen mutta videokuvaat jalustan kanssa, aina voi hankkia vähän paremman videokuvaukseen tarkoitetun jalustan. Liikkuvan lentokoneen tasainen seuranta ja pehmeä zoomailu sujuu helpommin. Kuten, Vesitaso laskeutuu Kuopion satamaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan hyvä kuvahan tuossa nykyisessäkin on, kyllä sillä alkuun pääsee. Kameraasi ei saa kiinni lisäosia. Se on tarkoitettu käytettäväksi sellaisenaan.

Jos kameran vaihto ei ole ajankohtainen mutta videokuvaat jalustan kanssa, aina voi hankkia vähän paremman videokuvaukseen tarkoitetun jalustan. Liikkuvan lentokoneen tasainen seuranta ja pehmeä zoomailu sujuu helpommin. Kuten, Vesitaso laskeutuu Kuopion satamaan.

Okei. Ihan hyvä laatu minunkin mielestä tuossa on, mutta mietiskelin vaan että olisko objektiivejä tohon. Hyvä tietää ettei saa mitään siihen niin ei tarvi enää kysellä. Ja itsekkin olen videospotteri, YouTubessa nimellä Fin Aviation. Tällä hetkellä olen Kuopiossa, ja täällä oli tapahtuma Vesj'tasotus 2014 joten siitäkin jotain matskua sain kuvattua ja lisäilen videoa sitten kun kerkeen :) ja kyllä mulla Velbon kameranjalkakin löytyy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään