Guest villeh250

Sujuvaa...?

15 viestiä aiheessa

Hei

Olen hankkimassa Flight Simulator 2004:sta. Miten on pystyykö tällaisella kokoonpanolla pelata sujuvasti ilman, että joutuu ottamaan (kaikki) tehosteet pois....

AMD Athlon XP2500+

512mt 400mhz

Ati Radeon 9200 128mt

Windows XP Pro

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No enpä sanoisi noinkaan jyrkästi. Näytönohjain on sieltä huonommasta päästä mutta muistin määrä ei ole siihen verrattuna mikään ongelma.

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Henrin kärjistettyä vastausta hieman oikoen: Vaikka tuolla kokoonpanollasi joudut vääjäämättä joistakin herkuista luopumaan, niin tuskin nyt kuitenkaan KAIKKIA detaileja tarvitsee karsia pois. Eli jos olet tyytyväinen vähän vaatimattomampaan grafiikkaan ja hieman vähempiin yksityiskohtiin esim. maisemissa, niin kyllä se jotenkin pyörii sinunkin koneellasi. Täällä on kuitenkin porukkaa, joilla on koneena reilustikin pienempää kaliiberia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla näytönohjain on radeon 9800 pro ja se toimii hyvin, suosittelen! ;D

Käy katsomassa tuolta reviews-->Flight Simulators-->Flight Simulator 2004 noi laitevaatimukset....

Ja teretulemas foorumille!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei todellakaan tule pyörimään. Paljon saat karsia :( suurin ongelma tulee näytönohjaimesta joka on tehoton. Muistiakin on auttamatta liian vähän.

Ja pah. Riippuu ihan siitä, mikä on paljon.

Mulla Athlon 2000+, 512Mt 333MHz, GF4 MX 420 64mt jne. ja simu pyörii ihan inhimillisissä rajoissa. Eli tuolla sun kokoonpanollas voisi olla myös vähän paremmat graffat. Ja muistia oli ennen 256, ja sillonkin pyöri.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja on se 2002 ihan hyvä tähän simuiluun myös, mutta eikös se pääasia ole että ohjaamo toimii :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jaa-a tuo on tosiaan vähän huono näytönohjain...taitaa olla nuo microsoftin vähimmäis vaatimukset vähä ala kantissa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jaa-a tuo on tosiaan vähän huono näytönohjain...taitaa olla nuo microsoftin vähimmäis vaatimukset vähä ala kantissa...

Edelleenkin, simun pyöriminen tuolla koneella riippuu nyt lähinnä sinun vaatimuksistasi, eli jos tahdot samanlaista priimaa jälkeä, kuin joillakin tuolla kuvankaappausosiolla, niin tarvitset paremman koneen. Mutta jos tahdot vain simuloida lentämistä, etkä vaadi napit-kaakossa-grafiikoita, niin kyllä tuo kone simua pyörittää. Vertaa tuohon mun edellisen viestin kokoonpanoon. Mulla on kyllä asetukset aika alhaalla, mutta ei se lentämistä suuremmin haittaa. Ainoa ikävä puoli on se, että maisemien yksityiskohtaisuus (rakennusten ja autogen-objektien määrä) on vähäinen.

Ja kuulemma (itse en ole testannut) tuo 2002 versio ei pyöri yhtään sen kauniimmin/paremmin, vaan tuolla kokoonpanolla kannattaa hommata 2004.

edit: Ai niin, tervetuloa foorumille minunkin puolestani. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä olen lennellyt ihan mukavasti läppärilläkin jossa näytönohjain 64Mb.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo teretulemast vaan tänne! :) Ennen mullakin oli kone "vähän" huonommasta päästä ja kun täällä kattelin noita upeita kuvia missä on kaikki säädöt täysillä niin rupesi vähän ketuttamaan että kerpele nyt täytyy alkaa päivitellä omaakin konetta että saa tommosta jälkeä! Eli vaihdoin näyttiksen: GF4 520(?) 64mb -> R9600XT 256mb, suht hyvää jälkeä tulee! :D sitten muistia lisätty 256 DDR -> 768 DDR ja vielä olis tarkotus ostaa yks 512 DDR että sais 1G :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näytöohjan olisi syytä vaihta... mutta kyllä sinun kokopainossa FS9 pyörri ihän mukavasti.

kuva voisi olla vähän sahalaitanen ja FISD sceneryt laskevat fsp melko pahasti alas, kompromisia grafikan suhten on valitettavasti tehtävä. Jos sinulla on mahtolisus liisätä 512mb muisti ja vähän järemppi ohjain niin... ::) ::)::);D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko heittää kuvaa, miltä näyttää grafiikka....

No jos katot tuonne Kuvankaappaus puolelle saatat löytää sieltä kuvia mutta ne ovat pimeitä :(

TuoMas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko heittää kuvaa, miltä näyttää grafiikka....

Tuolla mun kokoonpanolla saa tällaista jälkeä, tuosta maisemakuvasta näkee sahalaitaisuuden, oma näyttikseni ei jaksa anti-aliasta, mutta tuosta sun kortista en tiedä.

[ Attachment removed / expired ]

[ Attachment removed / expired ]

edit: Framet oli tuossa Malmin yllä 10-15, default-kentillä 20.

Itse pidän tärkeämpänä sulavuutta, mutta kyllä minäkin vähän hienompaa jälkeä saisin aikaan, tosin silloin alkaa tökkiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään