newsBot

Finnairin tuoteuudistukset parantavat matkustusmukavuutta: Economy Comfort -paketti, uusittu viihdejärjestelmä, mobiilisovellus & tarjoilu-uudistuksia

60 viestiä aiheessa

Toivottavasti Mikolla on se eka vyölaukku vielä tallella Thaimaan lentoja varten.  :laugh:

USA:n lentojen juomapolitiikan taustalla varmaan on ja osittain muidenkin "erikoiskohteiden" kohdalla, että jos matkustus on vapaa-aikapainoitteista niin sitä drinksua saadaan myytyä ansaintamielessä.

Ja sitten toisessa laidassa se että vapaa-ajanmatkustus eräillä sitten aina tarkoittaa sitä örisemistä ja toikkarointia myös koneessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivottavasti Mikolla on se eka vyölaukku vielä tallella Thaimaan lentoja varten.  :laugh:

USA:n lentojen juomapolitiikan taustalla varmaan on ja osittain muidenkin "erikoiskohteiden" kohdalla, että jos matkustus on vapaa-aikapainoitteista niin sitä drinksua saadaan myytyä ansaintamielessä.

Ja sitten toisessa laidassa se että vapaa-ajanmatkustus eräillä sitten aina tarkoittaa sitä örisemistä ja toikkarointia myös koneessa.

Voi olla että se on käynyt pieneksi n. 30 vuotta sitten  :( Meen kesäkuun lopulla BKK niin pitää yrittää kaivaa :)

Mulla työmatkustus tarkoittaa örisemistä, vapaa-ajan matkoilla voi sitten rentoutua ja olla selvinpäin!

En ole lentänyt AY5/6 kuin muutaman hassun kerran enkä ORD sivua kertaakaan niin en muista, mitä se asiakaskunta pääasiassa on. Piisaako Suomesta tosiaan joka päivälle vapaa-ajan reissaajaa NYCiin saati ORD?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sanoiko joku jossain, että kaikki Thaimaahan lentävät olisivat tuollaisia? Ihan asiapohjainen kommenttihan tuo oli, koska kyllä sitä vyölaukkurane-porukkaa on noilla Bangkokin lennoilla aivan riittämiin. Olen monesti itsekin matkustanut Bangkokiin Honkkarin tai Singaporen kautta, jos hinta on ollut suunnilleen sama. Rauhallisempi ja mukavampi lento, vähemmän suomalaisia ja virolaisia vyölaukkuraneja...

Kiitos Tatu Koiranen. Voitin juuri 20€. Veikkaukseni oli että ensimmäisenä kommentoi juurikin sinä. Kaksi ystävää joutui antamaan mulle kympin. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
En ole lentänyt AY5/6 kuin muutaman hassun kerran enkä ORD sivua kertaakaan niin en muista, mitä se asiakaskunta pääasiassa on. Piisaako Suomesta tosiaan joka päivälle vapaa-ajan reissaajaa NYCiin saati ORD?

Ainakin edelliset pari kertaa kun olen lentänyt AY5/6:lla, niin ei sitä suomalaista vyölaukkukansaa kauheasti tuntunut olevan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos Tatu Koiranen. Voitin juuri 20€. Veikkaukseni oli että ensimmäisenä kommentoi juurikin sinä. Kaksi ystävää joutui antamaan mulle kympin. ::)

Hyvä. Nyt voitkin lähteä vyölaukkuilemaan lähibaariin suurten rahojesi kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Että pitikin alkaa lukea tätäkin ketjua ja myrtyä ... Kyllä Suomalaispöllö-Rane tekee itsestään typerän ...  Harmi vaan kun usein Bankokin lennoilla Rane on Ruotsalainen?? Jos ei jakkara tai tarjoilu kelpaa voi jäädä kotiin.  ::) Finnairillahan tarjoilu perustuu konseptiin  "mustikkamehua vai vettä"... Onneksi voi lentää muillakin lento....yhtiöillä...  Ei tarvii vaivata itseään "millä lentskarilla mennään"??? Jos ei kelpaa ei tarvii narista....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Että pitikin alkaa lukea tätäkin ketjua ja myrtyä ... Kyllä Suomalaispöllö-Rane tekee itsestään typerän ...  Harmi vaan kun usein Bankokin lennoilla Rane on Ruotsalainen?? Jos ei jakkara tai tarjoilu kelpaa voi jäädä kotiin.  ::) Finnairillahan tarjoilu perustuu konseptiin  "mustikkamehua vai vettä"... Onneksi voi lentää muillakin lento....yhtiöillä...  Ei tarvii vaivata itseään "millä lentskarilla mennään"??? Jos ei kelpaa ei tarvii narista....

Että pitää tälläisiäkin kommentteja lukea. Minulla on kovin päinvastaiset kokemukset Bangkokin lennoista, olen niitä kuitenkin joitakin tullut lentäneeksi viimevuosien aikana. Ruotsalaisia on kyllä usein lennolla huomattava määrä, mutta ovat pääasiassa kohtuullisen järkevästi käyttäytyviä. Ylivoimaisesti suurin osa kokemistani häiriötapauksista on suomalaisen tai virolaisten ranejen aiheuttamia. Tarjoilukaan ei kaukolennoilla perustu tuohon konseptiin, vaikka kuinka yrittäisit niin väittää. En ole itseasiassa ihan varma, saako kaukolennolla mustikkamehua edes pyynnöstä, ei ole tullut muistaakseni koskaan juotua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lienee myöskin sillä lennon vuorokauden ajoituksella merkitystä, siellä AY5:n diskoteekissa kun päivällä ne matkustajat eivät nuku.

Ei se jengi ihan Röhky-Ranea oo siihen suuntaan, mutta nautintojuomat taitaa tehdä kauppansa. Lisäksi aika suomi-painotteiselta se jengi tuntuu, sekä itäveljiä. Skandeista kun tuota tarjontaa on sinne rapakon taakse muutoinkin runsaasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään