Tuomas Kuukasjärvi

MSN messenger

30 viestiä aiheessa

Sulla on jotain muuta kulahtanut. Ei SP2 niiden muistamiseen vaikuta. Client Security-versiolla ainakaan, enkä usko että sisäisessä rakenteessa on niillä mitään eroa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Herää vain kysymys, että onko järkeä käyttää noin kalliita ja hienoja palomuureja jos niitä ei osaa käyttää, vaan joutuu jostain liukusäätimestä kytkemään koko palomuurin "turvallisuuden" alhaiselle yhden toimimattoman sovelluksen takia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysymys on Ottomaisen provosoiva, mutta oikeutettu. Palomuuri tarvitsee aina osaamista. Paitsi ei ZoneAlarm, joka ei sisällä mitään osattavaa, se kun on pelkkä sovellussilta. Se on tärkeä asia osata, palomuuri.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten, semmonen ongelma on, että SP2:n asennuksen jälkeen FSecure ei suostu muistamaan messengerin ja IE:n asetuksia, siis noita salli/estä. Se kysyy niitä aina vain uudestaan ohjelman käynnistämisen yhteydessä, vaikka olen kuinka monta kertaa lyönyt täpän ruutuun "muista nämä tämän ohjelman kohdalla". Ne on Fsecuren mukaan muuttuneita sovelluksia. Olen myös käynyt laittamassa nuo asetukset FSecuren puolella, mutta tuloksetta. Mikäs neuvoksi?

Ihan sama juttu F-Secure internet Security 2005 ohjelman kanssa, joka on asennettu neitseelliseen WinXP:hen (suomekielinen Home edition), jossa SP2. Siis aivan uuteen tietokoneeseen. f-Secure ei muista, vaikka käskee muistamaan, ja väittää sovellutuksen muuttuneen. Ongelma esiintyy iTunes -ohjelman kanssa. iTunes haluaa yhteyden sekä internet -> kotikone että kotikone -> internet. En tiedä, liittyykö ongelma tähän.

Rauno

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerpele tulihan se sieltä! ;D Oon ite meinannu laittaa kans tän ongelman tänne koska mulla on ollut nyt suht pitkään toi ongelma!! >:( Eli mese ei päästä kirjautumaan sisään. Eka mulla oli käytössä se 6.2, siinä se valitti että salasana tai kirjautumisnimi on väärä. Sitte latasin sen 7.0 Betan ja nyt se valittaa että Kirjautuminen epäonnistui koska palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä, yritä myöhemmin uudelleen?? Ja se on sama jos yritän jossain hotmailin sivuilla kirjautua koska jossain niissä ohjeissahan sanotaan että käy tarkistamassa sielä että toimiiko ne tunnukset, niin siellä tulee että "sivua ei voi näyttää" >:( kyllä silloin kun se mese ei enää kirjautunu niin v*tutti ja paljon!! mutta nyt kun se on tässä kuukausikaupalla ollut "rikki" niin tuntuu että sitä ei tarvitsiskaan niin paljon... ;D Ja vielä että mul on F-Secure ja sieltä niissä sallittujen listassa on se msn...

Toivottavasti joku osaa auttaa.. ;D olis kiva saada se taas vaihteeks toimimaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään