Ilkka Mäkelä

Finnairin Goan lento myöhässä (Oli:Lentoyhtiöuutisia..)

15 viestiä aiheessa

Mutta Banda Aceh ja Goa ovat eri paikkoja, ja eri maissakin...

-harri

No perhana, niinhän ne on! ;D No mistähän lehmästä nyt on kyse? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kukaan ole mistään lehmästä Goassa puhunut. Nyt menee kaksi asiaa sekaisin, oli Indonesia jossa oli puhveli kiitotiellä 4.1.05 ja Goa jossa on joku saharalainen lauennut kiitotielle eilen 6.1.05.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kukaan ole mistään lehmästä Goassa puhunut. Nyt menee kaksi asiaa sekaisin, oli Indonesia jossa oli puhveli kiitotiellä 4.1.05 ja Goa jossa on joku saharalainen lauennut kiitotielle eilen 6.1.05.

Lainatakseni Teemu Vappulaa:

Finnairin Goan lento myöhästyy tunteja sen lehmän takia.

Lue lisää tästä

Meikä on ihan ulalla! ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on Vappulan tietotoimisto saanut harhaanjohtavaa tietoa ??? Eli mikä sitten tukki radan tuolla Goassa?

Sori vaan sekaannus...juttelin juuri kaverin kanssa asiasta ja mulle tuli voimakas assosisaatio liittyen tuohon lehmään.

Meikä on ihan ulalla! ::)

Sama täällä...

Lisäys: Hei, jos jollain on tietoa siitä, että mikä tukki radan tuolla Goassa niin kertokaa ihmeessä. Jotenkin nyt viime aikoina tapahtuneet saivat minun harhaanjohtavasti yhdistämään nämä paikat eli on sitä joskus oltu maantiedontunneillakin :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen kaivanut kaikkia mahdollisia uutis- ja lentoturvallisuussaitteja löytääkseni tietoa tuosta Air Saharan 6.1. tapahtuneesta jämähtämisestä kiitotielle, mutta näyttää olevan niin pieni insidentti maailmanlaajuisessa uutistulvassa, ettei ole löytänyt tietään edes Aviation Safety Networkiin - vielä - vaikkakin siellä on uutiset Banda Acehin lehmästä, Kittilän Tupolevista (Copyright Helsingin Sanomat) ja Malesiassa tänään tapahtuneesta hydrauliikkavuodosta.

Kaipa se tieto jossain vaiheessa pomppaa jostain esiin.

Air Sahara on kuitenkin intialainen yksityinen lentoyhtiö, joten ilmeisesti kysessä on sen yhtiön kone, joka jostain syystä jäi tukkimaan kiitotien. Jos olisi tullut kuolonuhreja, asiasta olisi jo varmaankin medioissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaipa se tieto jossain vaiheessa pomppaa jostain esiin.

Air Sahara on kuitenkin intialainen yksityinen lentoyhtiö, joten ilmeisesti kysessä on sen yhtiön kone, joka jostain syystä jäi tukkimaan kiitotien. Jos olisi tullut kuolonuhreja, asiasta olisi jo varmaankin medioissa.

Kiitos vaivannäöstäsi, olen myös itse kaivanut tietoa asiasta mutta tuloksetta.

Pahoitteluni väärän informaation levittelystä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, löytyy sitä tietoa Air Saharan incidentistä, kun vähän näkee vaivaa. E-mailasin Aviation Safety Networkiin.

Hienoa. Nytpä selvisi sitten tämäkin, kiitos vaan. Ei ollut lehmää kiitotiellä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aviation Safety Networkin Harro Ranter antoi toisenkin uutisvinkin Goasta, mutta siinä on suurin piirtein samat tiedot. Tässä se toinen linkki:

http://news.newkerala.com/india-news/?action=fullnews&id=56587

jossa lisätietoa lähinnä se, että koneessa oli 2 pilottia ja 2 cabin crewn jäsentä. Muuten suurinpiirtein sama asia.

PS. Nyt on lyhyt uutinen ilmestynyt myös Aviation Safety Networkin sivuille. Kaipa tässä oli vain se ongelma, että Intian medialla oli vähän viivettä asian uutisoinnissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään