Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2009 Mukavaa, että kuvaajia tulee turkkuseenkin lisää. Tule moikkaamaan tikasporukkaa, kun kentällä pyörit. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2009 Ja saahan meitä normaaleita aidanreijästäkin kuvaavia tulla morjestamaan! Tästä illalta muutama Helsinkiin mentiin pienellä Jormalla [ attachment removed / expired ] Polakit olivat liikkeellä vähän mielenkiintoisemmalla lentolaitteella... JP.netin mukaan kyseessä olisi Aerogryfin PZL-Mielec M-18B Dromader. 8) [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2009 Sympaattinen tuo Polakki-häkkyrä..;-) Joo tullaan moikkaamaan kun sinne taas ehditään, nuorempaa jäsentä rajoittaa koulut ja harrastukset ja vanhempaa krooninen työmatkailu eli kovinkaan usein ei kentän reunoille ole ehditty..viimeksi zoomailtiin ykkösterminaalin vierestä kakkosen päädyssä tikkailla keikkujaa... Ja kukapa tietää, ehkäpä remppatikkaat auton kontissa meilläkin ensi kerralla!! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2009 Joo, on se Dromader vaan hieno vehje! [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] -Juha Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2009 Ja taas on maanantain RaRan aika (=RahtariRaportti) TF-FID ajoi tänään TNTn ajoa Nürnbergiin [ attachment removed / expired ] OO-DIH suoritti koeponnistuksen DHL nimissä. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2009 Ei kukaan saanut kuvaa siitä Socata MB700:sta Maanantaina. Rekkari oli N700VB. Tuli 10:30 jä lähti ennen SAS:ia! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 5, 2009 Iltapäivän auringon säteet käänsivät auton nokan taas kohti EFTUa ja jotakin jäi muistikortillekin.. Emppu melkein pääsi yllättämään heti saavuttuamme.. [ attachment removed / expired ] Scanwings lopetteli läpilaskuharjoittelunsa.. [ attachment removed / expired ] Ammattiyhdistysaktiivien yksityiskone kohti Tukholmaa? [ attachment removed / expired ] Ja hetkeä ennen ponnistusta.. [ attachment removed / expired ] Sitten olikin "Leksan" vuoro palailla pääkaupunkiseudulle. [ attachment removed / expired ] Naiskuski? Näin ainakin zoomailun tuloksena päättelimme.. [ attachment removed / expired ] Sinne menee.. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Sellasta peruskauraa tällä kertaa..vastavalo rajasi kulmia mutta komea lumikasa kakkosen päädyssä oli mainio tikkaiden korvike. Eikä muuten näkynyt tikas- tai aidanreikätirkistelijöitä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 6, 2009 Tänään oli (on) kyllä niin keväinen ilmastointi että pakko oli käydä kentällä... Ohessa muutama kuva joista mielestäni keväisyys oikein tirskuu läpi 8) BAX lenteli taas [ attachment removed / expired ] Ja Helsingistä OHLEE [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 6, 2009 Hyviä kuvia taas on pojat laitelleet ja laitetaan nyt itsekkin pari peruskauraa esille. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Pekka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 6, 2009 Varsin komeita nuo pimeään aikaan otetut kuvat! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 7, 2009 Mahtoiko Dromader jäädä Suomeen? Muistatko, Pekka, kun tommoinen ei mahtunut Sappuun? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 7, 2009 Eilen meni myös merikotka eteläisen TMA:n alapuolella valvomattomassa: [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 7, 2009 Komea kotka ja mahtoikohan saada saaliin kun jälkiä tuntuu seuraavan?. Mutta tämän päivän saalis itselläni oli laihanlainen. KENi tulossa etelästä [ attachment removed / expired ] BCX vaihtoi välillä pilottia [ attachment removed / expired ] Nokka kohti lämpöä [ attachment removed / expired ] Ja tottahan toki Jouko mä Dromaderit muistan. Eivät polakit uskaltaneet laskeutua Sappuun, kun tie oli liian kapea heidän mielestään ja arvelivat myös kentän olevan liian pehmeä koneilleen. Ilmasta lähietäisyydeltä oli hieno katsoa, kun vettä tuli kerrallaan n.2000L ja palo sammui metsässä. Sääli, kun kovalevyn kilahtaminen vuonna papu tuhosi kuvani Sapusta. Ja sitten kysymys foorumin tietäjille. Onko Dromader yksi vai kaksi paikkainen?. [ attachment removed / expired ] Pekka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 7, 2009 kaksipaikkainen koska takana näkyy olevan vielä pieni hytti pienelle kaverille veikkaan että jos on kaksi paikkainen niin takana olija lukee pilotille karttaa?? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 7, 2009 Kaksipaikkainenhan tuo B versio on. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 7, 2009 Niin -siellähän on mekaanikko matkassa selkä menosuuntaan. Hommanansa ripotella riittävä määrä öljynkeräysvateja platalle kun alkaa koneen kierrokset laskemaan. Mekatsu polo sai senverran satikutia jostakin "tärkeästä" asiasta että saattoi päätellä hattukulman olevan kohdallaan! Oli aikamoista syöksypommitusta ja 2 kuutiota jäi yhteen lätäkköön. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 8, 2009 Dromader on tosiaa 2 paikkainen ja mekaanikko istuu ohjaamon takana selkä menosuuntaan ja jalat runkokaarien joukossa. Istuimena pieni penkki ja ahdasta siellä on ja ulos näkee pienestä ikkunasta sivusuuntaan. Tänään käiväisi tankilla upea experimental. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Hyppääjällä korkean pinnan tausta. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 8, 2009 Tosta OH-XDZ:tasta oli juttua siivet lehdessä komea peli ja hyvät kuvat siitä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 8, 2009 [ attachment removed / expired ] OH-SAP ja tosimiehen menopeli! ensimmäinen kuva muuten foorumille! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 9, 2009 Tervetuloa foorumille, Antti. Aamutuimaan kentälle ennen töihin menoa ja tulos on tässä. SE-KXI ajoi tänään wingon reitin [ attachment removed / expired ] Hesan kone [ attachment removed / expired ] OY-MBT nauttii aamupalaksi virtaa ja kasvojen pesun [ attachment removed / expired ] LY-ATR aloitti sukkuloinnin EFTUn ja ESSAn välillä tänään aamulla [ attachment removed / expired ] Toinen sille. [ attachment removed / expired ] Pekka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 9, 2009 Osaako kukaan sanoa onko tuo ATR mallia 72-500 vaiko 72-200? Helppo olisi tunnistaa, jos näkisi montako lapaa potkurissa on... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 9, 2009 Osaako kukaan sanoa onko tuo ATR mallia 72-500 vaiko 72-200? Helppo olisi tunnistaa, jos näkisi montako lapaa potkurissa on... Onpi 72-200: http://www.airliners.net/photo/ATR-ATR-72-201/1486786/L/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 9, 2009 Jos nyt en ihan väärässä ole taitaa olla ex Kar-Air/Aeron OH-KRD/ES-KRD? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 9, 2009 Jos nyt en ihan väärässä ole taitaa olla ex Kar-Air/Aeron OH-KRD/ES-KRD? On kyllä. http://www.airframes.org/reg/lyatr Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla