Pekka Salmi

Turku International Airport

4 950 viestiä aiheessa

Pistätkö muokkaamattomat rinnalle verrokeiksi? Olisi hauska katsoa. En nimittäin usko tuota väitettäsi ihan helposti. :P Noi näyttää hyvältä...

Kiitti tarkkasilmäisyydestä Osku, näkeehän sen "merkin" kun vain kuvaa katsoo :).

Olen aika väsynyt kun eilen kahteen kertaan tuolla kentällä olin saamassa happimyrkytystä ja unetkin jäi lyhykäisiksi.

Mikko...

Ehkä tuo värien voimakkuus vaan otti silmääni, sillä vallitseva oli pimeämpää ja suttua liikkui vaakatasossa harmaannuttaen/vaalentaen maisemaa. Onhan nuo värit ihan aisoissa, ei siinä mitään.

Monet kuvista on vain pienennetty ja terävöitetty tai sitten kirkkaus/kontrasti -säädöllä fiksattu ja käytän pääsääntöisesti vain nopsaa ACDSeetä v. 5. En ole raw-versioista tänne kuvia väsännyt, liian laiska nääs istumaan koneella.

Meillä on omat tapamme kuvata ja ne muokkautuvat kokemusten mukaan kuten kalustokin.

Kuten "ensi järkkärissä" M. Virtanen vaihteli aukkoja, niin meikällä taas sormet näpelöivät... ;D ;D

Antti M:

Sattuuhan sitä ja eipä tuolla tuolla hetkellä muita liikkujia ollut kun tankille T Airi ajeli.

Samaa ehtoota kun eräskin isonen unohti transponderin... Yllättävän useinkin itse asiassa olen kuullut tornin muistuttavan transistorista.

Liikenteessä taas täällä tapaa rouvia :thmbup: jotka ajavat pimeinä tai parkeilla, sekä junioreita 24/7 sumarit :thmbdn: päällä satoi tai paistoi...

L1 pitoja mittailemassa.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äh, en ollukaan eka  :P mut tässä kuiteskin, rampa on noussu ilmaan  ;D

37122_127920583932161_100001426590701_153965_1504233_n.jpg

tässä toissa illalta, ei näkynyt muuta kun huoltoautoja  :(

75322_127226014001618_100001426590701_151556_5954551_n.jpg

73224_127225764001643_100001426590701_151544_6292858_n.jpg

73236_127223957335157_100001426590701_151541_1642306_n.jpg

;D

edit: Tämä vielä tänään (unohtu laittaa)

n700.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä mahdat tarkoittaa tuolla? :D

Paha sanoa. Pitäisi päästä ehkä leikkimään :P

Tuollaisenaan se on vähän ehkä punainen yms... Rajaus voisi toimia kuitenkin erittäin hyvin jne..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä vähän yökuvia ja yksi päiväkuvakin. Kiitos Lempiäisen Jussille hyvästä seurasta ja kuvausvinkeistä. Osa kuvista on lähes identtisiä Heikki O Salosen kuviin, koska kuvasimme koneet samaan aikaan samasta paikasta. Kommenttia ja rakentavaa palautetta kaivataan.

N700LK yöllä ja päivällä sekä DHL A300 EI-OZI

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä tämänpäiväiset!:

Parit tunnelmakuvat tähän alkuun:

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

YL-BAH oli uusi Dash mulle! :thmbup:

[ attachment removed ]

EC-KYZ A320-200 Iberworld

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Sinne läks, HA-LPV kannoillaan.

[ attachment removed ]

EDIT: "Pilotti rödriicez!" kuva poistettu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvää Isänpäivää kaikille!

OH-HVG

[ attachment removed ]

OY-RJC Cimber Air/Scandinavian

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämän päivän saldoa!

Huonoa saldoa. Liian sinistä. Rajauksissa eikä kuvien terävyydessä ole mitään vikaa. Ja noi hassut reunat kun sais pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla