Kirjoitettu Kesäkuu 1, 2011 juu kyllä olisinkin, mutta mä en taas tiennyt miltä sinä näytät. No se Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2011 Jep Johanna, suunnilleen vierekkäin on oltu. Näitkö vierelläsi kuvaajaa joka heilui monopodin kanssa ja toinen käsi oli kantositeessä.Jos näit, se olin minä taisin nähdä monopodin mutten sen enempää huomannut katsoa oliko käsi siteessä Näitkö sä tatuoidin pullukan jolla pikkuvesseli jonka lippis lähti lentoon kun SuperPuma laskeutui, jos näit niin se olin minä ja poikani 8) heikki, millasella kuvankäsittelyohjelmalla sä oot tehnyt noi mv kuvat? ON meinaan sykähdyttävän kauniita Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2011 Juma, onko ne siirtäny Suomen Joutsenen Turku International Airportille? Kylläpä maailma muuttuu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2011 Juma, onko ne siirtäny Suomen Joutsenen Turku International Airportille? Kylläpä maailma muuttuu. Kyllä. Liittyy lentonäytöksen teemaan "Lentävä Suomalainen" (vertaa Lentävä Hollantilainen) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2011 ;D Muuten, onko täältä foorumilta kukaan töissä Turun lennonjohtotornissa? Ajattelin, että oisko mahdollista että päästäis vaikka joukolla joskus tornista käösin kuvailemaan Silleen niinkun FF:n luokkaretki tyyliin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2011 Joku onnekas, onko Foorumilainen kenties? Kääk, missä kameran hihna? Mahtas ottaa päähän jos vihreähaalarinen kaveri olisi hieman tönäissyt ja sinne olisi lentänyt.. No oma vika olis ollu sit. Komeet kuvat, Heikki! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2011 ;D Muuten, onko täältä foorumilta kukaan töissä Turun lennonjohtotornissa? Ajattelin, että oisko mahdollista että päästäis vaikka joukolla joskus tornista käösin kuvailemaan Silleen niinkun FF:n luokkaretki tyyliin Tahtois kanssa Eilisistä harjoituksista Olivat vaan niin kaukana... Niin lähellä, mutta kuitenkin kaukana Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2011 Kääk, missä kameran hihna? Mahtas ottaa päähän jos vihreähaalarinen kaveri olisi hieman tönäissyt ja sinne olisi lentänyt.. No oma vika olis ollu sit. Komeet kuvat, Heikki! Eikös toi oo kaulassa? Hienoja kuvia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2011 Eikös toi oo kaulassa? No mun silmään ei ole, mutta kuitenkin.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2011 No mun silmään ei ole, mutta kuitenkin.. Vähän vaikee kuvakulma ja paljon johtoja mutta ei siellä kameran alla ainakaan roiku mitään. Jos tarkkaan katsoo niin kamerahihnan näköinen naru ainakin siinä kaulan vieressä menisi. Juu vois kyllä itkunpoikanen päästä jos jättäis tuolla kameran laittamatta kaulaan ja joku vähän tönäisisi tai itse vaan söhelöisi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2011 Voitte olla varmoja, että mikäli miehistö on ollut yhtään ajantasalla (mitä en epäile sekuntiakaan), niin siellä takuulla on hihna kaulan ympärillä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 2, 2011 heikki, millasella kuvankäsittelyohjelmalla sä oot tehnyt noi mv kuvat? ON meinaan sykähdyttävän kauniita Adoben Lightroom 3:ella muokkailen kuvia. Kääk, missä kameran hihna? Mahtas ottaa päähän jos vihreähaalarinen kaveri olisi hieman tönäissyt ja sinne olisi lentänyt.. No oma vika olis ollu sit. Komeet kuvat, Heikki! Hullu mikä hullu. Kiitokset kuvien kehuista Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2011 Tyttäreni sai isältään Canon 600D:n ja siihen 55-250mm EFS IS putken jota minä tietty heti tänään pääsis testaamaan, piirtää muuten mielestäni tarkemmin kun omani 75-300mm johtunee ilmeisesti kuvanvakaajasta, omani saakin lähteä myyntiin Sori tökerö pömpelin poisti viimeisessä, ei vaan jaksanut Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2011 GBWWI on tullut takaisin! Pitääpäs mennä kuvailemaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2011 Se läks just jonnekin -----> Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 4, 2011 Mä nyt laiton kans vähän mustavalkosia vaiks joku on tääl joskus sanonut ettei tykkää mv, mut musta ne nyt vaan on niin paljon kauniimpia Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2011 Onko kellään näitä rahtarien tuloaikoja tiedossa? Tarkoitan nyt pääasiassa huomisaamua kun olemme menossa kuvaamaan rahtarien saapumista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2011 Sanosin ja sanonkin että joskus mustavalkokuvat ovat paljon tyylikkäämpiä kuin nuo kropatut,dipatut, väpätetyt ja väkisin värjätyt digikuvat. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 5, 2011 Pyörähdys P-paikalla! [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2011 Pikaisella ohikulkumatkalla pokkarilla sohaistu kuvatus, "uusi" koulukone. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 6, 2011 OH-HVF [ attachment removed / expired ] OH-CHU [ attachment removed / expired ] HA-LPM [ attachment removed / expired ] HA-LPM [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 7, 2011 TC-SNL finaalissa. [ attachment removed / expired ] TC-SNL "ensikosketus"... [ attachment removed / expired ] TC-SNL "nestehuoltoa"... [ attachment removed / expired ] TC-SNL ja terminaalia. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 7, 2011 TC-SNL "nestehuoltoa"... Koneessa röörit jäässä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 8, 2011 Tällaista liikennettä tänään aamulla! SE-IUV Aero Commander [ attachment removed / expired ] G-BWWI Aerspatiale Super Puma [ attachment removed / expired ] aamuBaltic B735 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla