Kirjoitettu Toukokuu 23, 2011 HA-LWF [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 28, 2011 ATL Nyt ahdistaa. Saako rajausta löysemmäksi edes pikkuisen tuolta keulan puolelta? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2011 Nyt ahdistaa. Saako rajausta löysemmäksi edes pikkuisen tuolta keulan puolelta? Jeessöör! Siitä kyllä tuli vähän ylitiukka Onko nyt parempi? ATL [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 29, 2011 Onko nyt parempi? Huomattavasti. Tosin henk. koht. olisin rajannut vielä erilailla. En olisi samalla lisännyt tuonne koneen taakse tuota tyhjää, koska se teki kuvasta taas jotenkin staattisen. Lisäksi olisin rajannut tuon alalaidan keltaisen TWY-lätkän pois kuvasta... Mutta yhtä kaikki, parempi joka tapauksessa, kuin se ensimmäinen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 31, 2011 Rajalla oli jotain kuviota käynnissä tänään Turun suunnalla, Ruissalosta räpsästy. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 31, 2011 Rajalla oli jotain kuviota käynnissä tänään Turun suunnalla, Ruissalosta räpsästy. Eikös muodossa ollut myös 3 rajan helikopteria mukana? (Ainakin oli silloin, kun lensivät länsikeskuksen yli.) EDIT: Tässä kännykällä napattu kuva, kun lensivät länsikeskuksen yli. Laatu on mitä on... Nuo Dornierit lensivät todella lähellä toisiaan. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 31, 2011 Miikka (poikani) otti muutaman kuvan myös kopteriarmadasta. [ attachment removed / expired ] Varmasti ekaa kertaa Suomessa kyseinen kokoonpano ilmassa [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 1, 2011 Sissus, mikä kuva tuo viimeinen! Hyvä Miikka! Harjoittelivat varmaan Turun Lentonäytöstä varten? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 1, 2011 Tällainen tuli bittivirrassa vastaan. Ylilento valtaa Turun taivaan keskiviikkona http://www.ts.fi/online/kotimaa/226392.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 1, 2011 Minulla kävi tuuri, kun kävelin juuri Auransillan yli kello 10. Oli komean näköstä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 1, 2011 Forum Marinumilta aamupäivällä Loput täällä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 1, 2011 Tällainen tuli bittivirrassa vastaan. Ylilento valtaa Turun taivaan keskiviikkona http://www.ts.fi/online/kotimaa/226392.html ihme ettei tuollasesta tapahtumasta ilmotella ennakkoon tai mainosteta, tosi vähän oli ihmisiä siellä.. mikä järki? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 1, 2011 ihme ettei tuollasesta tapahtumasta ilmotella ennakkoon tai mainosteta, tosi vähän oli ihmisiä siellä.. mikä järki? No tuo kellonaika lähinnä on idioottimainen. Arkipäivänä kello 10:00 ja arki-iltapäivänä maashow. Varmaan melkoinen määrä kiinnostuneita istuu töissä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 1, 2011 Joo ja itse yleisötapahtuma oli vasta kello 13-15 ja kukaan paikallaolleista ei tuntunut tietävän että monelta koneita pääsee ihailemaan lähempää.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 1, 2011 Tämä Superpuma oli lukittuna taivaalle Turun Pitkämäessä aamupäivällä kello n. 09.55. Se leijui tasmälleen paikallaan n. 10 minuuttia ja alkoi valua sitten hitaasti Turun keskustan suuntaan. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 1, 2011 Vaikka mainostus oli vähäistä niin kyllä siellä populaakin oli vielä 5min ennen loppumista Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 1, 2011 [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 1, 2011 Tässä omat vedokset iltapäivältä, toivottavasti nautitte. OH-HRG - Ensimmäistä kertaa ikuistin tämän Hekon kennolleni. [ attachment removed / expired ] Vuoroon tuli RVL:n meripelastusnäytös - OH-HVI [ attachment removed / expired ] Ja loppukorjaukset ennen leijuntaa - HVI [ attachment removed / expired ] Pintapelastaja! [ attachment removed / expired ] Joku onnekas, onko Foorumilainen kenties? [ attachment removed / expired ] Esitys loppunut aika palata baselle - HVI [ attachment removed / expired ] Upeilla kulmilla mentiin! - HVI [ attachment removed / expired ] Mustavalkovedos [ attachment removed / expired ] Tämäkin ensimmäistä kertaa kameran edessä - OH-HVE [ attachment removed / expired ] Upeassa muodostelmassa kaikki kevytkopterit! Ylhäältä alas; OH-HRG, -HVL & -HVE. [ attachment removed / expired ] Kiitokset Johannalle vinkistä! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 1, 2011 Pekka: Olitkohan jossakin mun lähellä kuvaamassa kun on niin samasta kulmasta ekat Heikki: Upeat kuvat taas, etenkin nuo 2 mustavalkokuvaa on todella upeita Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 1, 2011 Jep Johanna, suunnilleen vierekkäin on oltu. Näitkö vierelläsi kuvaajaa joka heilui monopodin kanssa ja toinen käsi oli kantositeessä.Jos näit, se olin minä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 1, 2011 Vaikka mainostus oli vähäistä niin kyllä siellä populaakin oli vielä 5min ennen loppumista Et Sami sentään minua nähnyt? Punaiset shortsit,Harmaamusta huppari, aurinkolasit ja kaksi kameraa kaulassa toinen maastonvärinen Sigman 50-500 ja toinen kittilinssi. Heikki: Upeat kuvat taas, etenkin nuo 2 mustavalkokuvaa on todella upeita Kiitokset! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 1, 2011 Et Sami sentään minua nähnyt? Punaiset shortsit,Harmaamusta huppari, aurinkolasit ja kaksi kameraa kaulassa toinen maastonvärinen Sigman 50-500 ja toinen kittilinssi. Joo kylhän mä gamolinssimiehen rekisteröin mutta en osannut yhdistellä, olisit vaan vetänyt hihasta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 1, 2011 Joo kylhän mä gamolinssimiehen rekisteröin mutta en osannut yhdistellä, olisit vaan vetänyt hihasta. juu kyllä olisinkin, mutta mä en taas tiennyt miltä sinä näytät. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla