Tuomas Kuukasjärvi

Ongelma joysticin kanssa

10 viestiä aiheessa

Mikä joystick sinulla muuten on? Jos se on Microsoftin Precision 2 niin en omakohtaisten kokemusten pohjalta suosittele asentamaan sitä CD:ltä. Itselläni nimittäin Windowsin XP "hukkasi" tuon asennuksen aina, eipä ole ollut sen jälkeen ongelmaa, kun asensin XP:n omia Sidewinder ajureita käyttäen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä joystick sinulla muuten on? Jos se on Microsoftin Precision 2 niin en omakohtaisten kokemusten pohjalta suosittele asentamaan sitä CD:ltä. Itselläni nimittäin Windowsin XP "hukkasi" tuon asennuksen aina, eipä ole ollut sen jälkeen ongelmaa, kun asensin XP:n omia Sidewinder ajureita käyttäen.

Juu... Minulla on tuo Sidewinder force feedback 2:n tuossa pöydällä mutta eipä toimi kun olen noilta CD:ltä asentanut :'( Tuossa asennuksessa se valitti jotain ihan lopussa mutta en muista mitä :(

TuoMas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä noiden tikkujen cd:tä kannata XP:ssä asentaa jos tikku toimii muuten ihan hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se riippuu mitä ylimääräistä sen oma softa tuo ja onko sille käyttöä. Esim. CH:n control manager minun kannatti asentaa kun hankin Throttle quadrantin.

Se om muuten JOYSTICK ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään