Guest teemuv

karttasivujen laminointia

28 viestiä aiheessa

Itse olen ostanut tuota karttamuovia Kaisaniemessä (metroasemalta käytävää ylös katutasoon, Anttilan vastapäätä) sijaitsevasta karttakaupasta. On toimivaa kamaa, ei halkeile eikä kiiltele ja jonnii verran taitaa olla edullisempaa kuin SIL-shopissa. Mutta olen huomannut, ettei kannata säilytellä kotona rullalla monia kuukausia, sillä muoviin tulee kupruja, jotka sitten Smurffin lain seurauksena osuvat kartalle juuri strategisiin kohtiin.  >:(

Ulkopaikkakuntalaisille (ja miksei ei myös muille) tiedoksi, että liikkeen nimihän on Karttakeskus. Taperollista (www.taperoll.fi) kalliosta saa 3M:n mainoksiin tarkoitettua läpinäkyvää muovia joka sopii ilmeisesti myös laminointiin. Takuuta on luvattu 5 vuotta. Saa myös helposti irti kartasta jos tarve vaatii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Jeppesenit olen laminoinut tuolla Bilteman vehkeellä. Pysyvät koneessa hyvin hanskassa ja niihin pystyy tekemään merkintöjä jotka voi sitten lennon jälkeen pyyhkiä pois.

-Esa-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaisaniemen karttakeskuksesta löytyi mattaa karttamuovia 60cm ja 100cm levyisinä. Southern Finland 1:500000 -kartalle sopiva pätkä 100cm mallia maksoi vain 6,50e ja asennus oli helppoa. Suosittelen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään