Taneli Äikäs

JFI Airshow Oy jatkaa SIIVET-lehden julkaisua.

9 viestiä aiheessa

Taneli, saataisiinko me vanhat Siivet -tilaajat, joilta jäi euroja kaniin, vaikka pari ekaa numeroa ilmaiseksi?  :)

Etkös Tumi ole valvonut saataviasi konkurssipesästä? :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taneli, saataisiinko me vanhat Siivet -tilaajat, joilta jäi euroja kaniin, vaikka pari ekaa numeroa ilmaiseksi?  :)

Terve,

Ostimme lehtien julkaisuoikeudet ja melkoisen erän vanhoja irtonumeroita, emme Apalin liiketoimintaa. Sinun tulee ottaa yhteyttä Apalin pesänhoitajaan ja kysyä kaniin jääneitä eurojasi sieltä. Me jatkamme lehden tekoa täysin puhtaalta pöydältä.

-taneli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taneli:

Olin Kaliberi-lehden pitkäaikainen avustaja. Minua kiinnostaisi tietää missä hantissa on tämän lehden myynti. Tiedän, ettei keskeneräisistä kaupoista voi puhua mitään, mutta vinkkaa edes sen verran että onko nähtävissä Kaliberin jatkajan suhteen mitään valoa tunnelin päässä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taneli:

Olin Kaliberi-lehden pitkäaikainen avustaja. Minua kiinnostaisi tietää missä hantissa on tämän lehden myynti. Tiedän, ettei keskeneräisistä kaupoista voi puhua mitään, mutta vinkkaa edes sen verran että onko nähtävissä Kaliberin jatkajan suhteen mitään valoa tunnelin päässä?

Terve,

kaupat julkaisuoikeuksista tehtiin vasta perjantaina, asia ei vielä ole edennyt minnekään. Meillä ei ole rahkeita sen lehden toimintaa jatkaa, ainakaan ihan heti. Ei oo tarpeeksi asiantuntemusta, vaikka aseharrastajia joukossamme jonkin verran onkin.

-taneli

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taneli: Kannattenee käydä tarjoamassa esimerkiksi toiminta-ampujien nettisivuilla tuota kaliberin oikeutta. Sieltä voisi löytyä jatkaja sille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään