Jussi Seppälä

Perfect Photo Suite

2 viestiä aiheessa

Tuli mainospostia Perfect Photo Suitesta: http://www.ononesoftware.com/products/suite9/

Katsoin tuon demovideon läpi, eikä softa ensivilkaisulta vaikuta lainkaan hullummalta. Tuskin kuitenkaan on tarvetta vaihtaa Lightroomista, mutta kuulisin mielelläni jos jollakulla on kokemusta tuosta. Itse en ollut aiemmin kuullutkaan. Mukana oleva Matt Kloskowski on tuttu nimi Lightroom-oppaidensa ja -presettiensä myötä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieman näköjään kestää näiden vastausten kanssa, mutta minulla tuo Perfect Photo Suite on Lightroomin ja DxO Optics Pron lisänä, ei niinkään korvaamassa. Siihen se on vallan oiva. Muotokuvien naamakorjauksissa se on etevä liikojen kiiltojen poistamisessa ja muussa hienosäädössä, samoin lentokone- ja muiden kuvien efekteissä ja suodattimissa, joista näkee muutokset kerralla ja voi valita, tarvitseeko vai ei. Ohjelmaa voi käyttää sekä itsenäisesti että Photoshopin plugina. Kannattaa kuitenkin olla tarkkana Photarin päivitysten aikaan, itselläni ohjelmapaketti pitäisi asentaa uudelleen Photoshop-versiopäivityksen jälkeen, koska päivitys pyyhkäisi plugin mennessään.

Tuossa tulee melko pieneen hintaan paljon tavaraa, mustavalkosäädöistä aina skaalaukseen pikseleitä jälkikäteen lisäämällä ja takavuosien filmimateriaalien "apinointiin", jos joku sellaista jälkeä kaipaa. Perfect Resize -osaa olen  käyttänyt ammattipuolella (toteutan messuosastojen suurkuvakankaita tulostuskuntoon).  Ostinkin tämän koko paketin, koska monivuotista luottosuurentajaani Perfect Resize -ohjelmaa ei tarjottu enää erikseen, nykyään se tulee vain osana tätä Perfect Photo Suitea.

Suosittelen ainakin demon lataamista, kuvaaja itse päättää sitten, tarvitseeko sitä kaikkea sälää, mutta kattava ja runsas, helppo ja hauska kuvanparannuspaketti se on, varsinkin hintaisekseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään