Juha Klemettinen

Lentoemäntä paljastaa...

42 viestiä aiheessa

Minä voin ylpeydellä paljastaa suuren salaisuuden: Lentoemännistä kuoriutuu kukkaan puhjetessaan upeita ja suuremmoisia aviovaimoja.

nimim. neljäs vuosikymmen jo pitkällä

Seppo

Onnittelut pitkälle liitolle, Seppo. Hän siis kestää sinua yhä ja aina vaan....

(Et kai vaan syönyt kuormasta? :) )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve Peter,

En oikeastaan miellä syöneeni kuormasta. Kävi nimittäin niiin, että etsin juuri silloin keväällä 1978 kalustettua vuokra-asuntoa ja kerroin siitä välilaskun aikana muulle miehistölle. Yksi lentoemäntä siinä sitten kertoi juuri ostaneensa omakotitalon ja että hänen kaupunkiasuntonsa jäisi tyhjilleen. Aloitimme sitten asunnon vuokrausneuvottelut vähän pidemmän kaavan mukaan. Eli olen naimisissa entisen vuokraemäntäni kanssa. Tätä ei, ainakaan ahtaan tulkinnan mukaan, voitane pitää kuormasta syömisenä.

Seppo   

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisi oikeastaan käydä toisin päin. :D

Ei ne aikoinaankaan aloittelevien lentäjien palkat olleet kummoiset kun joutui hoitamaan vuokranmaksun luonnossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, tällä logiikalla siihen aikaan olisi voinut vuokrata vaikka millaisen miljoonalukaalin, nyt hyvä jos yksiön... :-[

Seppo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...tai mitä tahansa muuta asentoa, jos se näyttää nukkumiselta.

Lentoemännät neuvovat: Näin pääset kymppikerhoon jäämättä kiinni: http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1447899404364.html

Aina kun luulee ettei alemmas voi vajota, niin urealehdistö tekee sen taas, huonosti suomennetulla copi+paste -laadulla. Harmi kun ranskan lahjat kymppikerholle lähtevät nyt veke, niissä sentää käytävän keskivessoissa oli asiaankuuluva toiminnallisuus.

Mun uusi hittireality olis kyllä seurata sitä sankarimatkustajaa joka lähtee näillä ohjeilla kymppikerhoon, sekä aiemman artikkelin vinkeillä "ilmaiseksi ykkösluokkaan".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen jatkuvasti odotellut mitä ne lentoemännät oikeasti paljastavat, tulihan valtava halloo kun aikanaan tekivät kalenterin.Eiköhän nuo ole tavallisia ihmisiä tunteineen ja salaisuuksineen, matkustajat samanmoisia.Tietty onhan matkustajissa ehkä suurempi kirjo koska osa kulkevista ei ajattele että ovat vain matkalla, osa emännistä ovat vain matkalla, saas nähä mitä aikanaan löytyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään