Guest motojuzzi

Real player, mikäs siinä mättää?

7 viestiä aiheessa

Juuri kun olen saanut real playerin asennettua koneelleni, olen alkanut huomata, ettei sitä moni koneelleen halua. Mikä mättää? Pitääkö minun paniikissa mennä poistamaan koko höskä?

Ja tässä ilmailupuolelta ehdotus korvaajaksi, mikä tämä nyt sitten on?

Vinkki niille, jotka haluavat pitää RealPlayerin ja tietokoneensa erillään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Real on tosiaan kunnostautunut ärsyttävien asioiden kasaamisessa soittimensa ympärille. Latauslinkistä lähtien: se ilmaisen playerin latauslinkki on kätketty niin hyvin kuin inhimillisesti mahdollista niiden maksullisen version välkkyvien neonvalolinkkien joukkoon. Itse soittimenkin mukana on vaikka mitä typerää ja tarpeetonta härpäkettä.

Mahdollisista tietoturvarei'istä minulla ei ole tietoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisäksi kun Realplayerilla on taipumusta varastaa kaikkien mediatiedostojen accosioinnit. Ja tuokin on piilotettu 500 eri valikon ja nappulan taakse, että se ei soittelisi esim mp3-tiedostoja, ja kun sen saa pois päältä ja ämpäreiden soiton oikeaan paikkaan niin silti edelleen saattaa olla että reali seuraavalla käynnistyskerralla varastaa ämpäreiden soiton itselleen. Ja tuo siis ei koske yksistään mp3-filuja, vaan kutakuinkin kaikkea.

Tämä siis sen päälle että softa itsessään on pahimmasta päästä mitä on tullut vastaan.

Jos M$:n tuotteet tuntuu hirveiltä, niin tämä on tutustumisen arvoinen. Alkaa Windows 95:kin tuntumaan juhlalta.

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se vaan on yksi tympeimmistä ohjelmista käyttää. Siis suoraan sanottuna täys jaska...

Kerrankin ollaan samaa mieltä. ;D.Kys. ohjelma ei varmasti eksy meikäläisen koneelle..oikeesti epävakain ohjelma mitä löytyy..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään