Peter Lord

Flight Director Arrowiin

2 viestiä aiheessa

Ja sitten hiukan toisenlainen pulma. Tässä kevään korvilla olisi tarkoitus päivittää OH-PMI:n avioniikkaa hiukan nykyaikaisemmaksi eli lisätä koneeseen uusi autopilotti S-TEC 55X. Aiottuun järjestelmään

 

 

[ Attachment removed / expired ]

 

 

sopisi paremmin kuin hyvin Bendix/Kingin KI-256 keinohorisontti, jossa on ns. V-Bar Flight Director.

 

[ Attachment removed / expired ]

 

 

Tietääkö KUKAAN missään päin Eurooppaa sellaista Piper Arrow:ia (tai muuta Cherokee-sarjan konetta) jossa olisi tuo instrumentti asennettuna ? EASA:n aikakaudella tarvittaisiin "previously approved STC" eli todiste siitä että ko. hyrrä on jossakin päin Eurooppaa asennettu tähän ilma-alustyyppiin (P28R-180).

 

 

Peter

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tervehdys,

 

Ko. indikaattorin hyväksyntä em. koneeseen ei pitäisi olla ongelma...(Liian tyypillinen ollakseen erikseen STC-hyväksytty...)

 

STC SA 1183 CE käsittelee King KFC -sarjan autopilotin asentamista PA-28R-xxx koneeseen, jossa ko. indikaattori on asennettuna

 

Koska lähes kaikki PA 28 sarjan koneet on hyväksytty samalla TC:llä on STC:n hyväksikäyttö kohtalaisen suoraviivaista...

 

Asiasta ihan kolmanteen... Oletko varma, että muutossuunnitelman hyväksyminen edellyttäisi mainitsemasi STC:n olemassaolon?? Väittäisin, että se helpottaisi, mutta ei ole ehdoton edellytys...(Huomaa myös, että STC maksaa myös...)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään