Tommi Savikko

SUIO / Lennokkiprojekti

33 viestiä aiheessa

Tosi hyvä juttu että asia näin!!! Ihmettelee myös miksi "Räyskälä" ei oikaise turhia huhuja...???

Hyvä projekti!

Ei pidä sekoittaa hyviä juttuja kavereiden kesken, ollaan vaan hiljaa ja tehdään niinkun ennenkin.Naurettavaahan tuo on mutta jos joku haluaa tehdä itseään naurettavaksi, kaikin mokomin.

Eiköhän tätä nyt ole nähty vuoden mittaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosi hyvä juttu että asia näin!!! Ihmettelee myös miksi "Räyskälä" ei oikaise turhia huhuja...???

Hyvä projekti!

Projekti on tosiaan hyvä.

Olen esittänyt kyselytunnilla 7.2.2015: "Ilmailun Tukisäätiön tuella tilattiin 1 500 lennokkia". (Piti olla Ilmailuliiton Tukisäätiön tuella.)

Huhu oli siis sellainen että olen valehdellut esittäessäni yllä mainitun väitteen.

Tilanne on se, että minulla ei ole mitään millä todistaa väitteeni todeksi. Olen lähettänyt Tukisäätiölle 30.10.2014 anomuksen ja hankesuunnitelman. Olen saanut suullisen vastauksen (en muista koska) että Tukisäätiö korvaa Opistolle tarvikelaskua vastaan kuluja. Sillä mennään. Uskokaa tai älkää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Projekti on tosiaan hyvä.

Olen esittänyt kyselytunnilla 7.2.2015: "Ilmailun Tukisäätiön tuella tilattiin 1 500 lennokkia". (Piti olla Ilmailuliiton Tukisäätiön tuella.)

Huhu oli siis sellainen että olen valehdellut esittäessäni yllä mainitun väitteen.

Tilanne on se, että minulla ei ole mitään millä todistaa väitteeni todeksi. Olen lähettänyt Tukisäätiölle 30.10.2014 anomuksen ja hankesuunnitelman. Olen saanut suullisen vastauksen (en muista koska) että Tukisäätiö korvaa Opistolle tarvikelaskua vastaan kuluja. Sillä mennään. Uskokaa tai älkää.

Uskotaan, mutta miksi ihmeessä tuota(kaan) ei voinut sanoa heti aluksi? Olisi vältytty monelta viestiltä ja ihmettelyltä. Lisäksi opisto olisi voinut kerätä pari pistettä oikealla tiedotuksella. Nyt kun (taas) tietoa jouduttiin lypsämään lähti opiston muutenkin alhaisesta pistesaldosta taas pari pistettä!

Jätit sujuvasti kommentoimatta varsin selkeää kysymystä aiheesta. Näissä tiedoissa (jotka siis pystyis nyt jo julkistamaan) ei käsittääkseni ole mitään salattavaa. Niin miks ihmeessä taas piti mennä tämäkin tiedottamisen tilaisuus ilmailijoille munaamaan?

Lisäksi ei ainakaan täällä ole sanottu että olet mennyt valehtelemaan, vaan on vain ihmetelty että miten on mahdollista. Siitäkin olisi päässyt todella helposti eteenpäin vain ja ainoastaan kertomalla totuuden.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisäksi ei ainakaan täällä ole sanottu että olet mennyt valehtelemaan, vaan on vain ihmetelty että miten on mahdollista.

En tunnista eroa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos selvennöksestä kaikille osallisille.

Niinkuin on jo mainittu, olisi tästäkin tilanteesta selvitty kuivemmin jaloin avoimuudella. Tässä kuitenkin tuli hyvä tieto, että tukisäätiöltä voi myös siis anoa kiireellisempiin projekteihin normaalihakuprosessin ulkopuolellakin avustuksia.

Toisaalta, avoimuuden kannalta nämäkin avustukset olisi hyvä tiedottaa (tukisäätiön puolelta) jotta riittävä läpinäkyvyys saavutettaisiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään