5 299 viestiä aiheessa

Aivan pakko laittaa yksi HD-video RC-koptereiden maailmasta. On meinaan hitusen hätänen kopteri ja aivan helevetin taitava kuski puikoissa! :o

Ite oon koittanut tässä jonkun verran simulla harjotella kopterin lennätystä ja ihan peruslentelyssäkin menee jo koordinaatio sekaisin, puhumattakaan 3D-lennätyksestä. Mä en oikeen ees tajua, miten toi heppu voi hahmottaa kopterin asennon koko ajan ja pitää vehkeen ehjänä, mutta ei kait mun tarviikaan kuin katella vaan. Kadehdittavan hienoa lennätystä, mutta toki yhdeltä maailman parhaista näin voi odottaakin...

-m

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On meinaan hitusen hätänen kopteri

Ja vielä hätäsempi viteo :P

Meinaan kun katsoo videota, ei voi välttyä ajatukselta, etteikö tuo näyttäisi nopeutetulta. Jotenkin siinä on kaikki nopeutetun videon "kliseet" näkyvillä.

Jos on lennättäjä taitava, niin on sitä kyllä kuvaajakin. Aika uskomattomasti pysyy välillä tuon kopukan liikkeiden perässä  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos on lennättäjä taitava, niin on sitä kyllä kuvaajakin. Aika uskomattomasti pysyy välillä tuon kopukan liikkeiden perässä  ::)

Joo, mun pitikin kommentoida myös kuvaajan osuutta. Ei ole ihan aloittelija omassa hommassaan se kuvaajakaan.

Ja oisko toi sitten nopeutettu video, jaa-a. Jos on, niin paitsi, että se ois aika noloa, niin toisekseen kyseessä taitaa olla isompikin salaliitto, koska tuon Tareqin lennätys tuntuu näyttävän yhtä vauhdikkaalta muissakin videoissa, joten mahdollisessa juonessa lienee useampikin kuvaaja mukana. Plus, että onhan nuo ihan livemiiteissä kuvattuja ja paikalla olleet varmaan älähtäisivät, jos nettiin upittaisiin paranneltuja versioita lennoista. Ja aika suuri osa liikkeistä on sellaisia, ettei niitä voisi edes hitaasti lentääkään.

-m

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joillakin sitä uskallusta ja taitoa riittää.

Huh huh mitä touhua...näyttää siltä ettei hirveän isoja virhemarginaaleja ole esim. siihen aitaan siinä alussa, puidenlatvoihin tai vuorenseinämiin (varjolla siis)  :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vanha näyttää olevan, mutta löytyipä juutuubista kuvaa TU-144:n nokan mekanismeista liikkeessä:

Vähän pitempi versio samasta aiheesta:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä tyylikäs pätkä kuvattu Panasonicin uudella järkkärillä. Kannattaa katsastaa jos tykkää laajarunko kalustosta. Viisaammat saavat kertoa miltä kentältä video on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viisaammat saavat kertoa miltä kentältä video on.

Viisaammasta en tiedä, mutta taitaa olla Naritan ja Hanedan kentiltä kuvattuja pätkiä tuossa. Hieno video kylläkin  :).

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään